Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kittens Vlo, Wiesje & Woezel ~ Nieuwe update!! p3
Moderator: moderatorteam
- Hippo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
- Aantal honden: 2
Re: Kittens Vlo, Wiesje & Woezel ~ Update: het groeit en gro
Ooh leuk zeg weer foto's
. Wat is Vlo opgeknapt, het begint nu weer op een kitten te lijken 
- hakunamatata
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatratjes
Re: Kittens Vlo, Wiesje & Woezel ~ Nieuw update!! p3
~ UPDATE!!! ~
Het is wel weer eens tijd voor een update, want er is ook nieuws te melden! En natuurlijk heb ik ook weer wat nieuwe foto's in de aanbieding
Waar zal ik mee beginnen? Waar was ik eigenlijk gebleven? Oei, al even terug zie ik
Er is genoeg veranderd in de tussentijd! Wiesje & Woezel hebben hun eerste enting gehad en zijn flink blijven groeien. Wat een energie zit er in die twee, flink rennen en spelen. Ze klimmen voortaan overal op, komen helemaal bovenin de krabpaal die tot het plafond gaat, op de caviakooi. Waar niet eigenlijk? Maar eenmaal uitgespeeld kunnen ze ook uren op schoot of in mijn vest liggen slapen. Vooral in mijn vest duiken ze voortaan zelf, zo lief. Liggen ze daar lekker warm te pruttelen
Over Wiesje & Woezel is er nog meer nieuws. Afgelopen zaterdag was het open dag in de dierenopvang hier in Leeuwarden. De twee kregen op die dag hun eigen kattenkamer waarin ze mochten rennen en spelen en vooral mensen lokken. Het viel nog best tegen, weinig echte interesse voor ze. Wel heel veel oh's en ah's natuurlijk. Er was een stel met kinderen die ze wilden maar toen ze hoorden dat ze die dag niet gelijk mee mochten (bewust alleen gereserveerd op de open dag voor de week daarna om impulsaankoop tegen te gaan) haakten ze chagrijnig af. Nouja, dan niet hoor!
Later kwamen er echt leuke mensen. Een jong stel met een kindje van een jaar en een jack russel. Eerder ook twee katten gehad maar die intussen beide overleden. Eerst allemaal informatie gevraagd en ik heb ze van alles verteld. Een half uur later kwamen ze terug, ze wilden heel graag de twee samen reserveren.
Aan het eind van de dag heb ik de twee weer mee naar huis genomen. Veel gezelliger voor ze dan nog twee nachten in het asiel en voor Vlo natuurlijk veel fijner. Vandaag was het zover en gingen ze echt verhuizen. Weer in het mandje en op naar het asiel. Ze konden ook gelijk mee want de mensen waren er al. Dus vandaag zijn Wiesje & Woezel samen verhuist naar hun nieuwe huis! Ik hoop heel erg dat er een keer een update over ze komt, maar ik verwacht dat het gewoon goed zal gaan. Het leuke knuffelige duo, de kanjertjes!
En Vlo, de kleine Vlo. Hij is ook ontzettend hard aan het groeien! Hij eet helemaal zelfstandig, nu ook brokjes. Ja, het wordt al echt een grote vent. Hij krijgt ook steeds meer vorm. Ik liet hem steeds vaker echt loslopen in de kamer en hij rende en speelde voortaan wat af. Sinds eind vorige week is hij niet meer in zijn ren te houden als ik wegga dus loopt hij helemaal los in de kamer. Dat bevalt hem wel, lekker stoeien met Wiesje & Woezel. Voor hem dus wel heel jammer dat die twee nu geplaatst zijn. Al krijgt Vlo nu wel het privilege dat hij nu gewoon echt tussen mijn eigen katten mag rondscharrelen en dus ook op bed kan. Hem alleen laten in de andere kamer kan ik niet hoor, dus hij gaat nu voortaan gewoon mee. Vindt Vlo vast niet erg. Hij wordt echt steeds knuffeliger nu hij daar wat meer rust voor heeft en vandaag lag hij voor het eerst heel lang op schoot te slapen
Het is wel weer eens tijd voor een update, want er is ook nieuws te melden! En natuurlijk heb ik ook weer wat nieuwe foto's in de aanbieding
Waar zal ik mee beginnen? Waar was ik eigenlijk gebleven? Oei, al even terug zie ik
Er is genoeg veranderd in de tussentijd! Wiesje & Woezel hebben hun eerste enting gehad en zijn flink blijven groeien. Wat een energie zit er in die twee, flink rennen en spelen. Ze klimmen voortaan overal op, komen helemaal bovenin de krabpaal die tot het plafond gaat, op de caviakooi. Waar niet eigenlijk? Maar eenmaal uitgespeeld kunnen ze ook uren op schoot of in mijn vest liggen slapen. Vooral in mijn vest duiken ze voortaan zelf, zo lief. Liggen ze daar lekker warm te pruttelen
Over Wiesje & Woezel is er nog meer nieuws. Afgelopen zaterdag was het open dag in de dierenopvang hier in Leeuwarden. De twee kregen op die dag hun eigen kattenkamer waarin ze mochten rennen en spelen en vooral mensen lokken. Het viel nog best tegen, weinig echte interesse voor ze. Wel heel veel oh's en ah's natuurlijk. Er was een stel met kinderen die ze wilden maar toen ze hoorden dat ze die dag niet gelijk mee mochten (bewust alleen gereserveerd op de open dag voor de week daarna om impulsaankoop tegen te gaan) haakten ze chagrijnig af. Nouja, dan niet hoor!
En Vlo, de kleine Vlo. Hij is ook ontzettend hard aan het groeien! Hij eet helemaal zelfstandig, nu ook brokjes. Ja, het wordt al echt een grote vent. Hij krijgt ook steeds meer vorm. Ik liet hem steeds vaker echt loslopen in de kamer en hij rende en speelde voortaan wat af. Sinds eind vorige week is hij niet meer in zijn ren te houden als ik wegga dus loopt hij helemaal los in de kamer. Dat bevalt hem wel, lekker stoeien met Wiesje & Woezel. Voor hem dus wel heel jammer dat die twee nu geplaatst zijn. Al krijgt Vlo nu wel het privilege dat hij nu gewoon echt tussen mijn eigen katten mag rondscharrelen en dus ook op bed kan. Hem alleen laten in de andere kamer kan ik niet hoor, dus hij gaat nu voortaan gewoon mee. Vindt Vlo vast niet erg. Hij wordt echt steeds knuffeliger nu hij daar wat meer rust voor heeft en vandaag lag hij voor het eerst heel lang op schoot te slapen
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~

- hakunamatata
- Zeer actief
Re: Kittens Vlo, Wiesje & Woezel ~ Nieuwe update!! p3
En de foto's natuurlijk nog! (weer allemaal onbewerkt, maar het zijn foto's)
Faye is niet zo'n fan van ze, ze wil geen direct contact. Maar ja, de kittens vinden het heerlijk en soms kregen ze het toch voor elkaar. Dus dan krijg je dit:

Woezel in mijn vest toen hij net wakker was geworden

En poseren zodat ik een postertje van ze kon maken voor op de open dag van het dierenasiel

Vlooooo

Vandaag nog snel paar kiekjes van jut & jul

Paaldansen

Vlo vandaag, hij wordt echt zoo leuk

Wiesje zwaait iedereen uit

Faye is niet zo'n fan van ze, ze wil geen direct contact. Maar ja, de kittens vinden het heerlijk en soms kregen ze het toch voor elkaar. Dus dan krijg je dit:

Woezel in mijn vest toen hij net wakker was geworden

En poseren zodat ik een postertje van ze kon maken voor op de open dag van het dierenasiel

Vlooooo

Vandaag nog snel paar kiekjes van jut & jul

Paaldansen

Vlo vandaag, hij wordt echt zoo leuk

Wiesje zwaait iedereen uit

- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Wat fijn dat ze samen een plek krijgen ze zijn wel heel leuk, maar ja ik smelt van alle kittens
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
- Aantal honden: 1
Owww, wat zijn ze lief
Vlo is leuk uit gegroeid, gefeliciteerd
Vlo is leuk uit gegroeid, gefeliciteerd
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Wat fijn dat ze allebei een huisje hebben!!
Vlo wordt ook steeds mooier
Vlo wordt ook steeds mooier
- hakunamatata
- Zeer actief
Het is nu rustig hier in huis, hahah.
En Vlo wordt inderdaad erg leuk. Het is echt een heel lief zachtaardig manneke. Zo anders dan Wiesje & Woezel. Als Vlo zo blijft als hij uitgroeit wordt hij echt zo'n goedzak kater eerste klas. Hij heeft ook een ontzettend lief snoetje met die lieve oogjes van hem
En Vlo wordt inderdaad erg leuk. Het is echt een heel lief zachtaardig manneke. Zo anders dan Wiesje & Woezel. Als Vlo zo blijft als hij uitgroeit wordt hij echt zo'n goedzak kater eerste klas. Hij heeft ook een ontzettend lief snoetje met die lieve oogjes van hem

- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
*nee geen kat voor mij, nee geen kat voor mij, nee geen kat voor mij*
Ik moet hier niet kijken
Ik moet hier niet kijken
- Hippo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
Wat fijn dat Wiesje en Woezel zijn geadopteerd. Het zijn net fotomodellen!
En Vlo is ook behoorlijk begetrokken, het is nu echt zo'n schattig pluizenbolletje
En Vlo is ook behoorlijk begetrokken, het is nu echt zo'n schattig pluizenbolletje
- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
- Aantal honden: 1
Oh ik had dit helemaal gemist, hoera voor Woezel en Wiesje
Nu Vlo nog, maar dat komt vanzelf, hij is er schattig genoeg voor <3
Nu Vlo nog, maar dat komt vanzelf, hij is er schattig genoeg voor <3
- Barnsley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retrievers
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Wat een heerlijk stel die Wiesje en Woezel! Grappig dat hun kinnetjes net in tegengestelde kleurtjes zijn, haha.