Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Puppie van 7,5 maand ineens zowat elk uur savonds naar buite
Moderator: moderatorteam
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Re: Puppie van 7,5 maand ineens zowat elk uur savonds naar b
Trekt hij dan uit angst?
Het klinkt alsof je hond toch wel behoefte heeft aan wat meer uitdaging dan nu. Misschien een leuke cursus met hem doen en leuke wandelgebieden opzoeken zonder verkeer?
Het klinkt alsof je hond toch wel behoefte heeft aan wat meer uitdaging dan nu. Misschien een leuke cursus met hem doen en leuke wandelgebieden opzoeken zonder verkeer?
-
BrittJack
- geregistreerd lid
- Aantal honden: 1
Mijke, dat lijkt er ook op dat ie wil testen of ie mij naar buiten kan krijgen. Sinds gister als ie het doet aanlijnen naar binnentuin en laten plassen en zonder snuffelen of wat weer terug. Het lijkt zijn vruchten af te werpen, want vandaag nog maar 1x dat ie het aangaf. Dus dat houden we nog even vol.
Ik heb een lange lijn van 5 meter dus dat met het balletje ga ik zeker proberen. Langs het kanaal hebben we daar mooi de ruimte voor op de grasvelden.
Overdag gaat ie trouwens niet om de 2 uur uit hoor. zit soms wel een uurtje of 5 dat er tussen zit. Vandaag zelfs 7 uur.
Het liefst zou ik hem om 8 uur/ half 9 en om half 12 voor de laatste keer uitlaten. Daar wil ik dan ook naar toe gaan werken met hem.
Ik heb een lange lijn van 5 meter dus dat met het balletje ga ik zeker proberen. Langs het kanaal hebben we daar mooi de ruimte voor op de grasvelden.
Overdag gaat ie trouwens niet om de 2 uur uit hoor. zit soms wel een uurtje of 5 dat er tussen zit. Vandaag zelfs 7 uur.
Het liefst zou ik hem om 8 uur/ half 9 en om half 12 voor de laatste keer uitlaten. Daar wil ik dan ook naar toe gaan werken met hem.
- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
Ah kijk, goed dat het al effect heeft.
Voor dat balletje zou ik eerder een 20m lijn nemen. 5 meter is niks, dat zijn 3 stappen! Wel aan een tuigje vastmaken en proberen de bal binnen de actieradius te gooien natuurlijk.
Voor dat balletje zou ik eerder een 20m lijn nemen. 5 meter is niks, dat zijn 3 stappen! Wel aan een tuigje vastmaken en proberen de bal binnen de actieradius te gooien natuurlijk.
-
BrittJack
- geregistreerd lid
Ok. Dus even een 20 meter lijn gaan halen van de week. Ik heb een ruffwear harnas denk dat dat wel voldoet gok ik zo
-
BrittJack
- geregistreerd lid
Even een update. Vanavond hoefde ik niet extra naar buiten!! Hij probeerde het om 11 uur wel, maar ik heb niet toe gegeven en heb het aangepakt om met hem te spelen. Nu ligt ie lekker aan mijn voeten en gaan we over 10 minuten voor de laatste wandeling.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Heb je voorspellende gaven, omdat je dit om half 11 postte ..........?BrittJack schreef:Even een update. Vanavond hoefde ik niet extra naar buiten!! Hij probeerde het om 11 uur wel, maar ik heb niet toe gegeven en heb het aangepakt om met hem te spelen. Nu ligt ie lekker aan mijn voeten en gaan we over 10 minuten voor de laatste wandeling.
Of leef je ergens in een andere tijdszone.
In ieder geval fijn dat het goed gaat
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Ik denk dat jouw foruminstellingen niet helemaal goed staan. Met name zomer-/wintertijdranetje schreef: Heb je voorspellende gaven, omdat je dit om half 11 postte ..........?
Of leef je ergens in een andere tijdzone?
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
LOL wat een goeieFotogravinnetje schreef:Ik denk dat jouw foruminstellingen niet helemaal goed staan. Met name zomer-/wintertijdranetje schreef: Heb je voorspellende gaven, omdat je dit om half 11 postte ..........?
Of leef je ergens in een andere tijdzone?Post was van iets na half twaalf
Klopt inderdaad.