Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat zien jullie? Ik mis een staart
Moderator: moderatorteam
- Jorinda
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruisingen
- Aantal honden: 2
Re: Wat zien jullie? Ik mis een staart
Hij geeft aan dat de video privé is.
- Jeannet
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sheltie, schapendoes en een chodsky pes
- Aantal honden: 3
hij staat op privé, kan hem niet bekijken
- Jorinda
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruisingen
Ik het begin lastig te zien zo zonder staart, maar later in het filmpje zie ik duidelijk speelgedrag. Ben je bang dat ze niet aan het spelen zijn maar dat er bij Hazel angst oid achter zit? Of vanwaar de vraag? 
- Ingrid48
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
ik zie dat ze samen veel lol hebben!

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt
www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
-
Alfilillo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising en podenco(kruising)
Ik zie spelen. Mijn honden spelen ook met veel ontblote tandwn en opgetrokken lippen. Die grote hond, hazel?, is trouwens geweldig. Die gezichtsuitdrukking als hij in zijn mand ligt!
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Het lijkt me een spel, waarbij Hazel wel de bedoeling lijkt te hebben dat zij in de mand kan blijven en dat Vriend er maar naast moet gaan liggen
Krijg wel de indruk dat ze het een beetje eng vindt, die grote hond, maar niet eng genoeg om zich terug te trekken.
Krijg wel de indruk dat ze het een beetje eng vindt, die grote hond, maar niet eng genoeg om zich terug te trekken.
- Gimmick
- Zeer actief
Dit inderdaad....ranetje schreef:Het lijkt me een spel, waarbij Hazel wel de bedoeling lijkt te hebben dat zij in de mand kan blijven en dat Vriend er maar naast moet gaan liggen![]()
Waarom is Hazel weer terug?!
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
- Cinnepin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): boerenfox en border collie
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Ik zie ook spel, maar ook dat Hazel het vanaf ca. 0.25 toch wel spannend begint te vinden. Dat denk ik in ieder geval te zien aan haar houding en koppie en hoe het spel dan verloopt. Dan pauzeren ze even, Vriend wordt ook weer wat rustiger en daarna lijkt Hazel zich weer te hebben herpakt en daagt hem dan ook echt weer uit.
-
Emma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
- Aantal honden: 0
Dit maak ik er ook van.Gimmick schreef:Dit inderdaad....ranetje schreef:Het lijkt me een spel, waarbij Hazel wel de bedoeling lijkt te hebben dat zij in de mand kan blijven en dat Vriend er maar naast moet gaan liggen![]()
Wel lijkt het er op dat beide honden elkaar denk ik vaak willen opzoeken, maar de bedoeling erachter wel een tikje machtsverhouding aftasten is.
waarbij hazel het nu nog wat spannend vindt, maar dat die grens wellicht opgeschoven kan worden.
Zolang ze na spel, zelf weer rust zoeken, zou ik het zelf prima vinden, maar zelf zou ik wel in de gaten houden of het niet te serieus( te lang duurt, en dat een hond hierdoor prikkelbaar/ chagrijnig wordt) kan gaan worden.
- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
Dit zie ik er ook in, het is volgens mij op een speelse manier kijken wat je aan elkaar hebt, dus wel met een serieus randje. Ik zou dit ook lekker laten gaan, maar uitkijken dat het niet te serieus of te eenzijdig wordt, ze moeten elkaar wel ongeveer even veel uitdagen over en weer.Emma schreef:Dit maak ik er ook van.Gimmick schreef:Dit inderdaad....ranetje schreef:Het lijkt me een spel, waarbij Hazel wel de bedoeling lijkt te hebben dat zij in de mand kan blijven en dat Vriend er maar naast moet gaan liggen![]()
Wel lijkt het er op dat beide honden elkaar denk ik vaak willen opzoeken, maar de bedoeling erachter wel een tikje machtsverhouding aftasten is.
waarbij hazel het nu nog wat spannend vindt, maar dat die grens wellicht opgeschoven kan worden.
Zolang ze na spel, zelf weer rust zoeken, zou ik het zelf prima vinden, maar zelf zou ik wel in de gaten houden of het niet te serieus( te lang duurt, en dat een hond hierdoor prikkelbaar/ chagrijnig wordt) kan gaan worden.
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Dit inderdaad. Ook mede de reden dat ik dat gedonderstraal niet graag in huis zie. Rust binnen en spelen buiten.Emma schreef:Dit maak ik er ook van.Gimmick schreef:Dit inderdaad....ranetje schreef:Het lijkt me een spel, waarbij Hazel wel de bedoeling lijkt te hebben dat zij in de mand kan blijven en dat Vriend er maar naast moet gaan liggen![]()
Ook qua veiligheid (vloer is vaak vrij glad).