Moderator: moderatorteam
Dat is Rally.Shiloh86 schreef:Wat een super gave foto's! Die van Tommy en Mojo?/Rally? vind ik de gaafste!
Ik weet niet wat jouw maximale zoombereik is, het mijne is 320 mm (200mm lens met cropfactor van 1.6). Dus ik weet niet of ik verder ingezoomd ben met mijn camera dan jij met de jouwe. Ik heb ook wel een aantal foto's geschoten waar de hond net uit beeld loopt, maar dan heb ik mijn camera niet genoeg meegetrokken in de beweging. Dat heeft op zich niet zo veel met het zoombereik te maken volgens mij.Shiloh86 schreef:Jij bent duidelijk veel verder ingezoomd en geoefend dan ik. Als ik zo ver inzoom, dan krijg ik steeds maar halve honden op mijn foto.
Dat wordt morgen of dinsdag.Shiloh86 schreef:Benieuwd naar de rest!
LongFields schreef:
Hahah, dit inderdaad! Wel geslaagde foto's zeg, mooi om te zien.veertje schreef:Ze zijn echt gaaf! Grappig om te zien hoe ze qua uitdrukkingen zo verschillen, sommige zijn redelijk hun gewone zelf en anderen veranderen in een racebaanmonster
Mijn vriend vond Tommy zo geweldig en schattig xDwelshwitch schreef:Die van Tommy is echt gaaf, het racekevertje.
Zodra hij in de gaten heeft wat hij mag gaan doen wordt hij helemaal hyper.
Dat denk ik ook. Het is ook heel erg leuk om mee te maken, zo'n dag, en te zien hoe zilke verschillende honden het allemaal op hun eigen manier doen.sirene schreef:Gaaf zeg! Ooit wil ik ook een keer meedoen. Denk dat Doña het helemaal het einde vindt!
Ik wel hoor, en ik ben vast niet de enige.pointer schreef:
Dat fanatieke smoelwerk en het is echt een hele lieve hond, maar dat gelooft niemand mee na zo'n
renbaandag .