Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Opvangmoppie Tristan!
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
Re: Opvangmoppie Tristan!
Wat een goed gevoel moet dat geven, dat verschoppelingetje een kans op een goed leven te hebben gegeven. Geweldig! 

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising en podenco(kruising)
- Aantal honden: 2
Jeetje, je hebt niet lang van hem mogen genieten. Sterkte met het gemis, maar ook superfijn dat tristan nu een definitief thuis heeft gevonden.
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Het ging zeker snel. Toen de mensen kwamen kijken zag ik gelijk dat Tristan ze helemaal inpakte, geen twijfel of hij zou meegaan. Hij ging heel makkelijk met ze mee, zonder omkijken sprong hij vrolijk in de auto
Ik denk dat een hele geschikte plek voor hem is, een eigen vrouwtje die alle tijd voor hem heeft. Gisteravond kreeg ik gelijk een berichtje met een leuke foto van Tristan op de bank, hij maakte het goed.
En nu is het natuurlijk even rot, als troost heb ik maar gelijk een lijstje doorgegeven aan de stichting voor de volgende opvanger!

Ik denk dat een hele geschikte plek voor hem is, een eigen vrouwtje die alle tijd voor hem heeft. Gisteravond kreeg ik gelijk een berichtje met een leuke foto van Tristan op de bank, hij maakte het goed.
En nu is het natuurlijk even rot, als troost heb ik maar gelijk een lijstje doorgegeven aan de stichting voor de volgende opvanger!