Nu is ze eigenlijk een triest geval. Mijn schoonloeder is niet echt een dierenpersoon, dus het hondje kent nog helemaal niks. Er wordt niet met Lady gewandeld, plasjes buiten worden niet gezien, maar owee als ze binnen iets doet.. Pupsel kent alleen het appartement en er wordt verwacht dat ze maar stil ligt op een kleedje. Zelfs een bezoekje aan de dierenarts voor entingen en ontworming was teveel (ontlasting vol wormen..) Schoonloeder is haar dus alweer zat na 2 weken en ze staat alweer te koop

Deze week bij ons is een hele openbaring voor Lady! Ze speelt en slaapt met Damy (dat roept zo fijn; Lady en Damy

Ik ben ook direct naar de dierenarts gegaan voor een check, de nodige prikjes en pilletjes en ze is gezond verklaard. Hoewel het echt een schatje is, kunnen we haar niet opnemen in onze beestenboel. Noa is een jaloers kreng en zes beesten is gewoon teveel voor ons. Dus als iemand interesse heeft

Genoeg gepraat, hier wat foto's. Sorry van de kwaliteit van sommige, dan heb ik teveel ingezoomd en te weinig licht

HOI!

Ik lig heel graag op schoot.

HEEL graag!

Met Damy in het mandje.

Samen slapen

Zes etensbakjes is wel erg veel..

Dagdag!