Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Jet - Hooper topic - 30/11 Nederlands kampioen!!
Moderator: moderatorteam
- Eilfy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie - Aantal honden: 5
- Contacteer:
Re: Jet - Hooper topic - 02/10 Wedstrijd KC de Hofstad
Zo frustrerend als je hond het op de training wel doet en op wedstrijden niet... maar we weten dat Jet het kan dus het komt goed! En in Gorssel ben je er sowieso bij 

In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
- Nikki90
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Hussel
- Aantal honden: 1
Misschien helpt de aanmoediging van Chef wel in Tholen! Jet is over het algemeen gek op Teckeltjes!JustJoyce schreef:Dan zie ik jullie in Tholen weer!Kom op Jet je kan het!
Vond het ook erg leuke parcoursen vandaag.

Ik hoop het ook!KarinW schreef:Jammer! Hopelijk gaat het kwartje vallen bij jet

Ja, zeg dat wel. Kan daar zo van balen tijdens wedstrijden, maar daar heeft niemand wat aan natuurlijk. We hebben al van alles bedacht tijdens de trainingen waar het aan kan liggen dat ze zo is op wedstrijden, maar we hebben ongeveer alle opties al gehad en zijn er nog steeds niet achterEilfy schreef:Zo frustrerend als je hond het op de training wel doet en op wedstrijden niet... maar we weten dat Jet het kan dus het komt goed! En in Gorssel ben je er sowieso bij

-
- Zeer actief
Gaan we dat doen!
- Nikki90
- Zeer actief
-
- Zeer actief
Re: Jet - Hooper topic - Challenge oktober
Wauw! wat goed! wij zijn ook aan het oefenen maar laatste stukje lukt ons nog niet.
- Nikki90
- Zeer actief
Dankjewel!
Hopelijk gaat 'ie bij jullie ook lukken!
Ik wilde eigenlijk in het vierkant tussen hoops 4 en 7 en tonnen 5 en 6 gaan staan. Maar vanuit daar kreeg ik haar niet aan de juiste kant om ton 8 heen. Vanuit het vierkant tussen hoops 4 en 7 en tonnen 3 en 8 ging dit wel goed. Maar ik moest wel een stap naar achter doen om haar een beetje naar mij toe te halen, anders ging ze alsnog aan de andere kant om ton 8 heen.

Ik wilde eigenlijk in het vierkant tussen hoops 4 en 7 en tonnen 5 en 6 gaan staan. Maar vanuit daar kreeg ik haar niet aan de juiste kant om ton 8 heen. Vanuit het vierkant tussen hoops 4 en 7 en tonnen 3 en 8 ging dit wel goed. Maar ik moest wel een stap naar achter doen om haar een beetje naar mij toe te halen, anders ging ze alsnog aan de andere kant om ton 8 heen.

- Nikki90
- Zeer actief
Vandaag was de wedstrijd in Tholen.
Eindelijk! Eindelijk wilde Jet weer laten zien wat ze kan!
Numbered hoops: 1e ronde: foutloos! Ze liep super! 2e ronde: Jet zal Jet niet zijn als ze toch even een Jet actie moet uitvoeren. Gewoon langs een hooper rennen die in een hele logische lijn stond. Dat vond ze nodig
Helaas een disk.
Vast parcours: Bij deze wist ik dat ze de 'weg' niet zou doen van tunnel 2 naar hoop 3. Dit omdat ze mij niet ziet als ze uit de tunnel komt. Het commando 'weg' zonder gebaren moeten we nog flink oefenen, maar dat wist ik. Ton 6 stond erg ver uit het vak, ook bij deze wist ik dat ze dit niet zo halen. En oja, bij deze beide rondjes scheurde Jet 2x in een rechte lijn naar de emmer waar haar bal in lag terwijl we nog niet klaar waren.
Spel parcours: Bij de 1e ronde was ik helemaal verbaasd dat ze de voor haar moeilijke 'weg' gewoon goed liep! Trots! Daarna zoals ik verwachtte door de tunnel naar mij toe i.p.v. tunnel negeren en rechtdoor lopen. En vervolgens weer naar de bal racen.
Bij de 2e ronde deed ze de 'weg' niet omdat ze zand gehapt had en daardoor moest kuchen. Daarna kwam ze weer door de tunnel. aan het eind sloeg ze van alles over, maar ze rende in ieder geval niet te vroeg naar de bal!
Uiteindelijk zijn we met ons foutloze rondje 1e worden op de numbered hoops!
Filmpje! https://youtu.be/7gCv9u_JH2Y
Eindelijk! Eindelijk wilde Jet weer laten zien wat ze kan!

Numbered hoops: 1e ronde: foutloos! Ze liep super! 2e ronde: Jet zal Jet niet zijn als ze toch even een Jet actie moet uitvoeren. Gewoon langs een hooper rennen die in een hele logische lijn stond. Dat vond ze nodig

Vast parcours: Bij deze wist ik dat ze de 'weg' niet zou doen van tunnel 2 naar hoop 3. Dit omdat ze mij niet ziet als ze uit de tunnel komt. Het commando 'weg' zonder gebaren moeten we nog flink oefenen, maar dat wist ik. Ton 6 stond erg ver uit het vak, ook bij deze wist ik dat ze dit niet zo halen. En oja, bij deze beide rondjes scheurde Jet 2x in een rechte lijn naar de emmer waar haar bal in lag terwijl we nog niet klaar waren.

Spel parcours: Bij de 1e ronde was ik helemaal verbaasd dat ze de voor haar moeilijke 'weg' gewoon goed liep! Trots! Daarna zoals ik verwachtte door de tunnel naar mij toe i.p.v. tunnel negeren en rechtdoor lopen. En vervolgens weer naar de bal racen.

Uiteindelijk zijn we met ons foutloze rondje 1e worden op de numbered hoops!

Filmpje! https://youtu.be/7gCv9u_JH2Y
- Eilfy
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: Jet - Hooper topic - 23/10 Wedstrijd Tholen, 1e op de NH
Jet was weer aan vandaag, super mooie stukjes en deze keer ook weer een heel parcours wat erg mooi ging 
Dat weg trainen op vooral stemcommando heb ik met Kenji gedaan met hele kleine stukjes eerst dus weer terug naar de basis weg en je lichaamstaal steeds kleiner maken. Wat ook helpt is consequent je commando voor je gebaar te doen en dan vlot belonen als ze het doet. Uiteindelijk gaat ze dan ook op commando ipv lichaamstaal.
Op naar Gorssel
Jammer genoeg niet geselecteerd maar jullie waren een heel eind 

Dat weg trainen op vooral stemcommando heb ik met Kenji gedaan met hele kleine stukjes eerst dus weer terug naar de basis weg en je lichaamstaal steeds kleiner maken. Wat ook helpt is consequent je commando voor je gebaar te doen en dan vlot belonen als ze het doet. Uiteindelijk gaat ze dan ook op commando ipv lichaamstaal.
Op naar Gorssel

In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
-
- Zeer actief
Super gedaan! hoe beviel jou de halve dag? Ik had bij Chef het idee dat hij er meer "in" bleef.
- KarinW
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Middenslag Poedel
Gefeliciteerd met je eerste plaats
- Nikki90
- Zeer actief
Ah, thx voor de tips! Kunnen we thuis ook mooi mee aan de slag. En we gaan bal in emmer training doen..Eilfy schreef:Jet was weer aan vandaag, super mooie stukjes en deze keer ook weer een heel parcours wat erg mooi ging
Op naar GorsselJammer genoeg niet geselecteerd maar jullie waren een heel eind

Helaas hebben we het NK niet gehaald, maar daar had ik ook niet meer op gerekend. Volgend seizoen gaan we er gewoon weer voor! Maar eerst nog Gorssel en de teamwedstrijd

Dankjewel! Ik vond de halve dag heel erg fijn! Jet bleef nu ook 'aan' inderdaad. Vond het zelf ook fijn om steeds door te kunnen gaan.JustJoyce schreef:Super gedaan! hoe beviel jou de halve dag? Ik had bij Chef het idee dat hij er meer "in" bleef.
Dankjewel!KarinW schreef:Gefeliciteerd met je eerste plaats
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Gefeliciteerd
Knappe Jet

Knappe Jet

- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Gefeliciteerd! 

-
- Zeer actief
Ja vond ik ook!Nikki90 schreef:Dankjewel! Ik vond de halve dag heel erg fijn! Jet bleef nu ook 'aan' inderdaad. Vond het zelf ook fijn om steeds door te kunnen gaan.JustJoyce schreef:Super gedaan! hoe beviel jou de halve dag? Ik had bij Chef het idee dat hij er meer "in" bleef.
- Nikki90
- Zeer actief
mosquito1980 schreef:Gefeliciteerd![]()
Knappe Jet
Dank jullie wel!veertje schreef:Gefeliciteerd!

- Nikki90
- Zeer actief
Eindklassement novice 2016:
Jet staat op de 11e plaats met boven haar alleen maar honden uit groep 1. Toch wel leuk om te kunnen zeggen dat ze 1e is geworden van groep 2!
Niet dat in onze groep nou zoveel honden mee doen, maar toch

Jet staat op de 11e plaats met boven haar alleen maar honden uit groep 1. Toch wel leuk om te kunnen zeggen dat ze 1e is geworden van groep 2!

- Eilfy
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: Jet - Hooper topic - Eindklassement novice: 11e plaats!
Super gedaan! Op naar Gorssel en dan denk ik dat jullie volgend seizoen het NK wel gaan redden 

-
- Zeer actief
Super gedaan!! 

- Nikki90
- Zeer actief
Afgelopen woensdag kwam er van trainen weinig terecht.. Er waren namelijk een verslaggever en fotograaf van de Stentor aanwezig! Na de uitleg van onze juf aan de verslaggever, moesten de hondjes natuurlijk even laten zien wat Nadac Hoopers is, dus iedereen heeft even een aantal rondjes laten zien. Daarna volgde er een hele fotosessie (daar ging onze training..
) Vervolgens nog een aantal vragen van meneer de verslaggever beantwoord. En dit stond er vanmorgen in de krant!

En even alleen de tekst:

Op naar morgen! Dan is de eindwedstrijd.

En even alleen de tekst:

Op naar morgen! Dan is de eindwedstrijd.

- Eilfy
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: Jet - Hooper topic - In de krant!
Leuk joh!
Tot zo, wij gaan zo rijden
Tot zo, wij gaan zo rijden

- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Hey, wat leuk, Jet wordt zo nog meer beroemd
Leuke foto ook

Leuke foto ook

- Nikki90
- Zeer actief
Gisteren was het dan zo ver.. De eindwedstrijd (+ het NK) 'thuis' in Gorssel bij DogWise. Voor Jet toch niet helemaal 'thuis' omdat de wedstrijd in de andere manege was.
Helaas had Jet weer een zo'n dag dat ze heul eigenwijs was en op d'r dooie gemakje alles deed en weer spontaan een aantal dingen 'vergat'..
Draak dat het is! Ik weet namelijk zeker dat ze de parcoursen die we gehad hebben prima kan!
Ondanks d'r eigenwijze dag toch nog de 1e ronde van het vast parcours foutloos gelopen, dus die is zeker het delen waard!
Jet is 11e van Nederland in de novice competitie van 2016. Volgend jaar gaan we voor het het NK! Hopelijk heeft ze dan minder eigenwijze dagen...
https://youtu.be/zrQtapq3zfw
Helaas had Jet weer een zo'n dag dat ze heul eigenwijs was en op d'r dooie gemakje alles deed en weer spontaan een aantal dingen 'vergat'..

Ondanks d'r eigenwijze dag toch nog de 1e ronde van het vast parcours foutloos gelopen, dus die is zeker het delen waard!
Jet is 11e van Nederland in de novice competitie van 2016. Volgend jaar gaan we voor het het NK! Hopelijk heeft ze dan minder eigenwijze dagen...

https://youtu.be/zrQtapq3zfw
-
- Zeer actief
Re: Jet - Hooper topic - Eindwedstrijd 20-11-2016
Toch super gedaan hoor!!
Op naar een nieuw seizoen!

- Eilfy
- Zeer actief
- Contacteer:
Super gelopen! Op het VP ging ze echt mooi en verder was ze vooral Jet
grappig om te zien hoe ze anders reageert op de prikkels van een wedstrijd (of de prikkels van een ander veld?). Want ze kan het echt perfect, wat dat betreft een voorbeeld voor mensen die met een klein hondje zeggen dat die geen afstand kunnen lopen 
Op naar volgend seizoen! En tot die tijd lekker trainen

Op naar volgend seizoen! En tot die tijd lekker trainen
- Nikki90
- Zeer actief
Dank jullie wel!
Ik kan d'r wel wat aandoen op die momenten zoals gisteren..
Maar boos worden e.d. heeft toch geen zin, dus we maken d'r maar gewoon een feestje van als we gefinisht zijn.
En waar het nou aan ligt.. Echt geen flauw idee. We hebben al van alles bedacht.
Ik denk toch een mengelmoes van alles: vreemd veld (alhoewel ze een manege gewend is) Vreemde honden. Vreemde mensen. Vooral heel veel geblaf, dat is ze tijdens het trainen niet gewend, want daar blaft nagenoeg niemand. Tijdens het laatste rondje had ik zelfs de bal bij me, maar ze was al te moe.
Tijdens de teamwedstrijd mag er gelukkig een speeltje in de jaszak zitten. Dus dan nemen we een superfantastischgaafcool speeltje mee.
Normaal is de bal genoeg, maar ze moet en zal 'aan' gaan 28 januari!
De afstanden redt ze prima inderdaad! Starters parcoursen zijn echt te krap voor haar.

Ik kan d'r wel wat aandoen op die momenten zoals gisteren..

En waar het nou aan ligt.. Echt geen flauw idee. We hebben al van alles bedacht.

Tijdens de teamwedstrijd mag er gelukkig een speeltje in de jaszak zitten. Dus dan nemen we een superfantastischgaafcool speeltje mee.

De afstanden redt ze prima inderdaad! Starters parcoursen zijn echt te krap voor haar.
- KarinW
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Middenslag Poedel
Goed gedaan hoor! En op naar volgend seizoen
- Nikki90
- Zeer actief
Gisteren het numbered hoops parcours van de eindwedstrijd gelopen. Foutloos uiteraard..
https://youtu.be/sSsW_XNFwq8

https://youtu.be/sSsW_XNFwq8
- Eilfy
- Zeer actief
- Contacteer:

-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
toch het speeltje dan he!