Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wanneer buiten zindelijk??

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Chow
geregistreerd lid

Wanneer buiten zindelijk??

Ongelezen bericht door Chow »

Hoi,

Heb sinds afgelopen vrijdag een york pup. Was maandag 8 weken. Is al min of meer krantzindelijk. Ik wil hem zo snel mogelijk buitenzindelijk maken maar die smurf is zo ongelooflijk klein dat ik mij afvraag of ik dat met deze kou en regen al moet doen of dat ik beter een paar weken kan wachten. Wat is wijsheid??
qyan

Re: Wanneer buiten zindelijk??

Ongelezen bericht door qyan »

Chow schreef:Hoi,

Heb sinds afgelopen vrijdag een york pup. Was maandag 8 weken. Is al min of meer krantzindelijk. Ik wil hem zo snel mogelijk buitenzindelijk maken maar die smurf is zo ongelooflijk klein dat ik mij afvraag of ik dat met deze kou en regen al moet doen of dat ik beter een paar weken kan wachten. Wat is wijsheid??
je hond zal toch naar buiten moeten, weer of geen weer, zeker om naar buiten te willen met regen!
heel veel honden zijn niet naar buiten te krijgen met regen. qyan altijd mee genomen als pup de regen in en qyan vindt het prachtig :mrgreen:
heel goed afgdrogen met regen, dat natuurlijk wel.
gewoon nu beginnen met buiten zindelijk maken en naar mijn bescheiden mening weg met die kranten.
kranten is alleen maar dubbel werk en dubbel zindelijk maken!
maar ieder zijn manier natuurlijk!
gewoon opletten, vaker naar buiten, letten op draai en snuffel gedrag dan heb je die kranten niet nodig :ok:
verder na het spelen, eten en visite meteen naar buiten. voor het eten ook.
als je hond wakker wordt, meteen naar buiten

veel plezier met je pup :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”