Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Grommen
Moderator: moderatorteam
- Mama Sanneke
- Zeer actief
Grommen
Nu, gisteren deed hij maar iets heel raar.
Hij kwam binnen met een stuk been dat hij gevonden had, sprong naast me op de zetel en begon te grommen met het stuk in zijn muil.
Dat vond ik wel teveel van het goeie, heb hem opgepakt en van de zetel afgezet.
Dat doet hij nu anders nooit.
Hij wilde daar nog net voor altijd maar rijden op alles wat hij tegenkwam, doet hij anders ook nooit.
sanneke
Hij kwam binnen met een stuk been dat hij gevonden had, sprong naast me op de zetel en begon te grommen met het stuk in zijn muil.
Dat vond ik wel teveel van het goeie, heb hem opgepakt en van de zetel afgezet.
Dat doet hij nu anders nooit.
Hij wilde daar nog net voor altijd maar rijden op alles wat hij tegenkwam, doet hij anders ook nooit.
sanneke
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Je hebt goed gereageerd. We hebben het er wel eens vaker over gehad, maar gromgedoe moet je niet angstig maken, maar eerder pissig.
Is ie gek geworden! Dus inderdaad, hup, met de poten op de grond en geen gejammer.
Hoe oud is Luca nu? Maandje of 10? Als hij vaker rijdt tegen bv jullie op is er wat loos met je rangorde en zal je toch duidelijker moeten zijn naar hem over waar hij staat.

Is ie gek geworden! Dus inderdaad, hup, met de poten op de grond en geen gejammer.
Hoe oud is Luca nu? Maandje of 10? Als hij vaker rijdt tegen bv jullie op is er wat loos met je rangorde en zal je toch duidelijker moeten zijn naar hem over waar hij staat.
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki

-
- Vaste gebruiker
- Mama Sanneke
- Zeer actief
Ja, hij is inderdaad 10 maand.Eline* schreef:Je hebt goed gereageerd. We hebben het er wel eens vaker over gehad, maar gromgedoe moet je niet angstig maken, maar eerder pissig. ;)
En je hebt volkomen gelijk, hij probeert zich wat hogerop te werken, t' zal echter niet lukken hoor. Hij moet zijn plaats kennen.
Sanneke

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
Hihihi, lekker pubergedrag. Gaat nu dus van alles uitproberen. Zou hem vanaf nu korter gaan houden. Wees duidelijk en consequent. Jij bent de baas. En misschien een tip: ga 's oefenen met het afgeven van botten in ruil voor iets lekkers en haal z'n voerbak weg en leg er lekkers bij. Jij bent degene die alles uit z'n bek mag halen, daar hoeft niet voor afgegromd te worden.
Veel sterkte!

- Eline*
- Zeer actief
- Contacteer:
Neeeheeeeejjjjjjjjjjjjjjj, geen voerbakken weghalen!! Als je je hond althans geen baknijd wil aanleren. Wil je hem leren grommen bij de voerbak is de voerbak weghalen de manier!Golden Stanley schreef:Hihihi, lekker pubergedrag. Gaat nu dus van alles uitproberen. Zou hem vanaf nu korter gaan houden. Wees duidelijk en consequent. Jij bent de baas. En misschien een tip: ga 's oefenen met het afgeven van botten in ruil voor iets lekkers en haal z'n voerbak weg en leg er lekkers bij. Jij bent degene die alles uit z'n bek mag halen, daar hoeft niet voor afgegromd te worden.
Veel sterkte!
Als er niet gegromd wordt bij de bak ga er dan ook alsjeblief niet aan lopen emmeren, want daar komt veelal alleen maar gedonder van.
Als je al iets wilt, geef je er alleen maar iets bij en je haalt vooral niks weg.
Groet Eline,
Juno en Kiki

Juno en Kiki

- Mama Sanneke
- Zeer actief
Ik ben het met je eens Eline, de voerbak weghalen is geen goed idee.Eline* schreef:Neeeheeeeejjjjjjjjjjjjjjj, geen voerbakken weghalen!! Als je je hond althans geen baknijd wil aanleren. Wil je hem leren grommen bij de voerbak is de voerbak weghalen de manier!Golden Stanley schreef:Hihihi, lekker pubergedrag. Gaat nu dus van alles uitproberen. Zou hem vanaf nu korter gaan houden. Wees duidelijk en consequent. Jij bent de baas. En misschien een tip: ga 's oefenen met het afgeven van botten in ruil voor iets lekkers en haal z'n voerbak weg en leg er lekkers bij. Jij bent degene die alles uit z'n bek mag halen, daar hoeft niet voor afgegromd te worden.
:mrgreen: Veel sterkte!
Als er niet gegromd wordt bij de bak ga er dan ook alsjeblief niet aan lopen emmeren, want daar komt veelal alleen maar gedonder van.
Als je al iets wilt, geef je er alleen maar iets bij en je haalt vooral niks weg.
Ik laat hem wel iedere keer iets doen bv krijgt hij eten, eerst mooi zitten, voor zijn bal of iets lekkers eerst mooi gaan zitten.
Is dat goed ?
Sanneke

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
- Eline*
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja hoor, dat is prima. Het voorkomt geen gromgedoe, maar je laat hem wel merken dat jij de baas bent doordat jij bepaalt wat er gebeurd.Mama Sanneke schreef: Ik ben het met je eens Eline, de voerbak weghalen is geen goed idee.
Ik laat hem wel iedere keer iets doen bv krijgt hij eten, eerst mooi zitten, voor zijn bal of iets lekkers eerst mooi gaan zitten.
Is dat goed ?
Sanneke

Groet Eline,
Juno en Kiki

Juno en Kiki