Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ja hè! Het zijn echt hele leuke katten. Salt is helemaal dol op de honden, wil steeds tegen ze aankruipen. De honden vinden dat alleen minder geslaagd.
Als Izzy er straks niet meer is komt er eerst weer een kat bij en als het aan mij zou liggen zou dat weer een schildpad zijn.
Honden die katten niet leuk vinden zijn met deze dames in ieder geval geen goede keus, ze zijn erg opdringerig en totaal niet bang of van een grom onder de indruk.
kooi schreef:Mooie meiden!
Die blijven vast niet lang..
Zal ik eens rond vragen? Hoe oud zijn ze? ( maar je wil vast graag dat ze een poosje blijven )
Ze zijn ongeveer van maart maar dat is wel een schatting dus. Nee hoor, ze hoeven van mij niet langer te blijven. Vind katten erg leuk, maar wel bij een ander.
Als Izzy er straks niet meer is komt er eerst weer een kat bij en als het aan mij zou liggen zou dat weer een schildpad zijn.
Honden die katten niet leuk vinden zijn met deze dames in ieder geval geen goede keus, ze zijn erg opdringerig en totaal niet bang of van een grom onder de indruk.
Onze huidige kat geeft heel af en toe wel eens kopjes aan Izzy, ze verstijfd dan helemaal en d'r ogen puilen bijna uit d'r kassen van verontwaardiging Maar we hadden al 2 katten toen Izzy kwam en dat ging uiteindelijk redelijk goed, een volgende kat komt er echt pas als Izzy er niet meer is, dat heeft veel te veel sturing nodig om voor iemand leuk te zijn. Vooral m'n dochter zou graag een nieuwe kat willen, die mist wel een kattenmaatje, met de overgebleven kat heeft ze niks.
Oo wat heerlijk. Ik zou echt nog een kat erbij willen. Maar onze huidige kat gaat dat niet trekken. Die was helemaal van slag toen we er een kitten bij hadden. Uiteindelijk leefde ze wel naast elkaar, maar we zagen hem nooit. Hij zat alleen maar buiten of boven op de slaapkamer. Toen de nieuwe kat overleden was, was hij binnen een dag weer de oude kroeldoos die hij was.