Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wandelen met Hazel
Moderator: moderatorteam
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Re: Wandelen met Hazel
Ik kan wel in weekenden. Wythemerplas ben ik al poosje niet meer geweest en is leuk voor Ayleen, maar de rest red ik ook wel.
- Hylos
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Klinkt als een vrouw naar Xavi zijn hart.
Maargoed, die kunnen we niet heel stabiel noemen qua wandelen.

Maargoed, die kunnen we niet heel stabiel noemen qua wandelen.

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Mojo valt wel onder de categorie die jij zoekt. Ik ben normaal gesproken ieder weekend in de buurt maar de komende weken niet wekelijks. Aankomend weekend zit ik wel in de buurt vanaf donderdagavond, dus ik zou bijvoorbeeld vrijdag kunnen?
- Hylos
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Ja, wel jammer.
Buren verderop hebben een chi x hussel of zo.
Die krijst, snauwt en gilt ook alles bij elkaar. Xavi vind er het zijne van, het zal allemaal wel.
Na 5 minuten is het dan dus stil en laatst, na de 3e keer ontmoeten op straat heeft het hondje helemaal niet geblaft.
Jammer dat Xavi dat niet bij grote reuen denkt.

Buren verderop hebben een chi x hussel of zo.
Die krijst, snauwt en gilt ook alles bij elkaar. Xavi vind er het zijne van, het zal allemaal wel.

Na 5 minuten is het dan dus stil en laatst, na de 3e keer ontmoeten op straat heeft het hondje helemaal niet geblaft.

Jammer dat Xavi dat niet bij grote reuen denkt.

- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Ja hoor, dat komt mij ook wel uit als het goed is. Even met een slag om de arm wat betreft het weer en een eventueel bezoek van mijn ouders ergens die dag. Locatie maakt mij niet uit, is allemaal wel aan te rijden voor mij.Frolic schreef:Vrijdag komt mij ook wel uit, maar ik moet om 14.00 uur thuis zijn. Als dat jou ook uit komt, waar zou je dan af willen spreken?LongFields schreef:Mojo valt wel onder de categorie die jij zoekt. Ik ben normaal gesproken ieder weekend in de buurt maar de komende weken niet wekelijks. Aankomend weekend zit ik wel in de buurt vanaf donderdagavond, dus ik zou bijvoorbeeld vrijdag kunnen?
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Renderklippen is prima, ik laat je uiterlijk donderdag via PB nog even weten of het definitief doorgaat. Mojo kan met alle honden dus prima als je Pippi meeneemt.Frolic schreef:Renderklippen dan doen?LongFields schreef:Ja hoor, dat komt mij ook wel uit als het goed is. Even met een slag om de arm wat betreft het weer en een eventueel bezoek van mijn ouders ergens die dag. Locatie maakt mij niet uit, is allemaal wel aan te rijden voor mij.Frolic schreef:Vrijdag komt mij ook wel uit, maar ik moet om 14.00 uur thuis zijn. Als dat jou ook uit komt, waar zou je dan af willen spreken?LongFields schreef:Mojo valt wel onder de categorie die jij zoekt. Ik ben normaal gesproken ieder weekend in de buurt maar de komende weken niet wekelijks. Aankomend weekend zit ik wel in de buurt vanaf donderdagavond, dus ik zou bijvoorbeeld vrijdag kunnen?
Ik neem Pippi dan ook mee, dat is één van de weinige plekken waar ze wat verder bij mij vandaag gaat om een of andere mij nog niet bekende reden. Zij negeert verder alles en iedereen dus dat moet volgens mij geen probleem zijn.
Laat maar weten wat het wordt, als ik het donderdag hoor is het vroeg genoeg
- _Leonie
- Zeer actief
Hangt nog even van een afspraak af, laat het je zsm weten!
- _Leonie
- Zeer actief
Dit weekend kan ik alleen de zaterdagochtend 

- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Komend weekend kan ik eventueel ook. Taartje is groot, maar hartstikke lief en negeert honden die uitvallen etc. Amoz kan dan ook mee. Dus mocht je (ook) het weekend nog willen gaan of een andere keer met Taartje en Amoz, laat het maar weten!