Nieuwe website: http://honden-show.nl/
Weer een andere keurmeester, dus nieuwe kansen voor iedereen

Inschrijven kan via de website!
Moderator: moderatorteam
Het is binnen!LongFields schreef:Leuk! Even kijken of er dan geen agility op het programma staat maar zo niet ben ik er met Mojo in ieder geval bij.
Is het binnen of buiten?
ChantalTY schreef:Leuk!! Even kijken hoe ik dan zit, hopelijk kan ik dan in de babyklasse meedoen
Het is wel een bekende naam, maar niet van het forum hoor.M@scha schreef:Kennen we de keurmeester? Ik wil volgend jaar zeker met willempie meedoen!
Manuma schreef:Ik heb ons ook ingeschreven. Ik ben nu al zenuwachtig
Gewoon in de agenda zetten en vrij houdenEefsel schreef:Oh ja ik wil wel, maar zo ver vooruit plannen is lastig
Willem is rasloos! Stamboomloos is als beide ouders hetzelfde ras zijn, niet een mix.M@scha schreef:uhm... domme vraag misschien..
is willem rasloos, stamboomloos of beide?
helder! welkom in de wereld van de niet-stamboomhonden!_Jules_ schreef:Willem is rasloos! Stamboomloos is als beide ouders hetzelfde ras zijn, niet een mix.M@scha schreef:uhm... domme vraag misschien..
is willem rasloos, stamboomloos of beide?
Ik zag het, leuk! Ben benieuwd;)#linda# schreef:Het officiele showgebeuren is helemaal niet mijn ding maar dit lijkt me dan wel weer leuk voor een keer. Ik heb Django ingeschreven.
Gewoon nu inschrijven en in je agenda zetten joh!hakunamatata schreef:Kan ik niet een seintje krijgen als de inschrijving bijna sluit?![]()
Als ik dan kan moet ik maar vanuit Brabant komen en dan mag Faye weer voor spek en bonen meedoen en wil ik gerust weer schrijven!
Eat leuk Linda, zien we elkaar daar weer eens!#linda# schreef:Het officiele showgebeuren is helemaal niet mijn ding maar dit lijkt me dan wel weer leuk voor een keer. Ik heb Django ingeschreven.