Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Bootcamp samen met je hond (Bussloo)

Zoals : Schapen drijven, Canicross , Treibball , Combisport , Waterwerk etc

Moderator: moderatorteam

-Lilo-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Klein Spaans monstertje
Aantal honden: 1

Bootcamp samen met je hond (Bussloo)

Ongelezen bericht door -Lilo- »

Lola en ik doen sinds begin november elke zaterdag samen een bootcamp op Bussloo. Ik sport graag en miste het samen met Lola bezig zijn stiekem best een beetje. En tot mijn verbazing vindt Lola het echt helemaal fantastisch om te doen. Dat ik dan na elke pushup een poot krijg, we samen een slalom maken tussen wat pionnetjes door of elke kniebuiging van mij afsluiten met een rondje van Lola om mijn benen heen. We vermaken ons meer dan prima tijdens de lessen en ondertussen beweeg je ook nog eens lekker in de buitenlucht. Dikke aanrader dus.

De lessen zijn voor iedereen geschikt, getraind of ongetraind. Het gaat er vooral om dat je zin hebt in een uurtje actie voor jezelf, dikke lol met de rest van de groep en je hond en een hond die moe maar voldaan weer mee naar huis gaat. Er zijn geen eisen aan de honden die meedoen, behalve dat ze aangelijnd zijn en dat je zelf goed in de gaten houdt of het allemaal goed gaat met je hond. Het is ook mogelijk om op grotere afstand van de groep te trainen, dus ook minder sociale honden kunnen meedoen.

De lessen worden op zaterdagochtend om 9 uur gegeven op Bussloo, bij Hofstede De Middelburg (gratis parkeren). Meer informatie vind je op http://www.trainingsstudiofris.nl, via info@trainingsstudiofris.nl of 060622452817.

Filmpje: https://www.facebook.com/56689777349807 ... 001938954/

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Re: Bootcamp samen met je hond (Bussloo)

Ongelezen bericht door LongFields »

Wat leuk zeg!
M@rleen
Zeer actief
Aantal honden: 0
Contacteer:

Ongelezen bericht door M@rleen »

Wat leuk en een erg mooie locatie!
Ik ga eens zoeken of ze zoiets in Zoetermeer hebben, lijkt me leuk om te doen!
mosquito1980
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder

Ongelezen bericht door mosquito1980 »

Leuk en stoer :ok:
Als ik aan Bussloo denk, denk ik aan zwemmen..... :wink:
-Lilo-
Zeer actief

LongFields schreef:Wat leuk zeg!
Ja, het is echt heerlijk om te doen, ik had niet verwacht dat Lola het zo lollig zou vinden ook.
M@rleen schreef:Wat leuk en een erg mooie locatie!
Ik ga eens zoeken of ze zoiets in Zoetermeer hebben, lijkt me leuk om te doen!
Goed idee!
mosquito1980 schreef:Leuk en stoer :ok:
Als ik aan Bussloo denk, denk ik aan zwemmen..... :wink:
Dank je :) Lola denkt gelukkig alleen aan zwemmen als er ook iets groots gegooid wordt dus het valt mee voor mij. Maar de labrador uit de groep gaat tot nu toe elke les nog druipend naar huis :mrgreen:
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Super leuk om te doen zo. Helaas heb ik echt geen geschikte honden hiervoor. Luca wil niks en die andere 2 vervelen zich te snel :LOL:
-Lilo-
Zeer actief

Tamara81 schreef:Wat leuk dat je dit met Lola doet. Lijkt me ook wel lachen met elkaar.

Samen met je hond op Bootcamp, leuk bedacht!
En erg leuk om te doen :ok:
Machie schreef:Super leuk om te doen zo. Helaas heb ik echt geen geschikte honden hiervoor. Luca wil niks en die andere 2 vervelen zich te snel :LOL:
Ik had verwacht dat Lola ook niks zou willen, maar dat gaat hartstikke goed. En als ze iets niet wil is het ook prima hoor, dan doet de hele groep een straf-burpee extra :engel:

Je bent welkom om een keertje te komen kijken, wie weet verbazen de honden je wel :D
Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje

Ongelezen bericht door Shibby »

Gaaf!
Hier in de buurt kwam ik het laatst ook tegen, maar ze zijn echt zeikerig met entingen dus dat wordt m niet helaas :(
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
-Lilo-
Zeer actief

Shibby schreef:Gaaf!
Hier in de buurt kwam ik het laatst ook tegen, maar ze zijn echt zeikerig met entingen dus dat wordt m niet helaas :(
Oh dat is echt jammer, dit wordt gegeven door een vriendin van me met een eigen sportschool. Zij heeft het bedacht en toen ontwikkeld samen met een gedragsdeskundige. Het is dus verder niet vanuit een hondenschool met dito regeltjes en 'methode' en zo. Anders was ik ook vast niet zo enthousiast geweest, haha. Het is nu juist lekker losjes en de lol van de mensen en honden is het belangrijkste.
Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje

Ongelezen bericht door Shibby »

-Lilo- schreef:
Oh dat is echt jammer, dit wordt gegeven door een vriendin van me met een eigen sportschool. Zij heeft het bedacht en toen ontwikkeld samen met een gedragsdeskundige. Het is dus verder niet vanuit een hondenschool met dito regeltjes en 'methode' en zo. Anders was ik ook vast niet zo enthousiast geweest, haha. Het is nu juist lekker losjes en de lol van de mensen en honden is het belangrijkste.
Hier in de buurt komt het dus ook vanuit de sportschool ism gedragsdeskundige-iets. Ik was echt verbaasd toen ik las dat de hond ieder jaar geënt moet worden, ook tegen lepto en kennelhoest. :80:
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
-Lilo-
Zeer actief

Shibby schreef:
-Lilo- schreef:
Hier in de buurt komt het dus ook vanuit de sportschool ism gedragsdeskundige-iets. Ik was echt verbaasd toen ik las dat de hond ieder jaar geënt moet worden, ook tegen lepto en kennelhoest. :80:
Wat een onzin zeg, jammer. Zou hier ook tamelijk nutteloos zijn als eis aangezien we trainen op bussloo. Daar komen vast wel meer ongeënte honden, ongeacht wat wij met ons groepje doen.
Hippo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hippo »

Leuk zeg!!

Ik heb ruim 2jr gebootcampt met een groep vrienden/familie en dan gingen mijn honden en de hond van mijn broer mee. De honden kregen zelf geen opdrachten, maar ze vonden het zalig! Vaak totale afstand 7-12km, en als wij oefeningen deden, gingen de honden stokken slopen, kuilen graven ect :LOL:
-Lilo-
Zeer actief

Hippo schreef:Leuk zeg!!

Ik heb ruim 2jr gebootcampt met een groep vrienden/familie en dan gingen mijn honden en de hond van mijn broer mee. De honden kregen zelf geen opdrachten, maar ze vonden het zalig! Vaak totale afstand 7-12km, en als wij oefeningen deden, gingen de honden stokken slopen, kuilen graven ect :LOL:
Haha, nou dat is helemaal prima toch? Als iedereen lol heeft gehad is het geslaagd :D Wij maken niet zulke enorme afstanden, maar ik ben ook niet per sé een enorme loper dus daar ben ik niet zo rouwig om ;)
Plaats reactie

Terug naar “Alle andere sporten”