Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wat mij opvalt..
Moderator: moderatorteam
- britty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): KruisingEngelse Bulldog
- Aantal honden: 1
wat mij opvalt..
is dat een reu altijd lief doet tegen een teef..
dat is mij tenminste inde jaren dat ik een hond heb opgevallen.
een teef mag alles bij een reu en een reu laat zich altijd afsnauwen door een teef (en het gaat er soms echt hard aan toe)
vinden jullie dat nou ook?
dat is mij tenminste inde jaren dat ik een hond heb opgevallen.
een teef mag alles bij een reu en een reu laat zich altijd afsnauwen door een teef (en het gaat er soms echt hard aan toe)
vinden jullie dat nou ook?
Life is not about the amount of breaths you take...its about the moments that take your breath away.
- Regal
- Vaste gebruiker
Gaat niet altijd op naar mijn idee
Het ligt aan de leeftijden van de honden, Marly is ook een vrouwtje en zij krijgt regelmatig een lesje van oudere mannetjes EN vrouwtjes.
Er blijft een rolverdeling onder honden, maar het schijnt dat vrouwtjes aanvoerder van een roedel zijn......
Ja ja kom maar op met het alpha mannetje
mannetjes zijn schijndominant :V
Het ligt aan de leeftijden van de honden, Marly is ook een vrouwtje en zij krijgt regelmatig een lesje van oudere mannetjes EN vrouwtjes.
Er blijft een rolverdeling onder honden, maar het schijnt dat vrouwtjes aanvoerder van een roedel zijn......
Ja ja kom maar op met het alpha mannetje

mannetjes zijn schijndominant :V
Laatst gewijzigd door Regal op 20 feb 2004 07:28, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ruth
- Actief
-
- Zeer actief
Casper bijvoorbeeld, pikt een hoop van teef, maar laat zeer duidelijk weten wanneer deze te ver gaat. Ella had er een handje van (in het begin toen ik haar net had) om Casper op te jagen door in zijn kont knauwen uit te delen. Dit was haar manier van spelen. Nu doet ze dat niet meer
. Stokken afjatten doet ze ook als Casper een een struikje staat te snuffen, vorige week was Cas het zat.... In huis gaat het heel rustig dmv een kop op de schoft leggen en poot op d'r neus leggen.
Hij tolereert een hoop van teven, maar zelfs deze kunnen te ver gaan.

Hij tolereert een hoop van teven, maar zelfs deze kunnen te ver gaan.
Groetjes van mij en een poot van Casper

**Ella**

**Ella**
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Denk dat het zeker aan het karakter van de honden ligt. Maar onze reuen zijn idd altijd vriendelijk tegen teven. En het is ook opvallent dat Tagor, die bij ons de dominantste van de 2 is, van een dominante teef alles accepteerd. Een dominante reu hoeft dat dus niet te proberen, die wil hij meteen zijn plaats wijzen. Alhoewel dat dus ook minder wordt doordat hij al wat ouder is (10 jaar).
Vrienden van mijn ouders hebben overigens een enorm dominante teef die een wat onzekerdere reu meteen afsnauwt en die accepteerde juist Tagor weer goed omdat hij een dominante reu is.
Vrienden van mijn ouders hebben overigens een enorm dominante teef die een wat onzekerdere reu meteen afsnauwt en die accepteerde juist Tagor weer goed omdat hij een dominante reu is.

- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Nee, voordat Danco gecastreerd was, maakte het hem niet uit of het een reu of een teef was die hij wilde domineren. Andersom hoefden ze het echt niet te proberen.
Na zijn castratie is hij gemakkelijker geworden tegen andere honden, en teven mogen nu ovr het algemeen veel maar hij heeft zijn grenzen.
Na zijn castratie is hij gemakkelijker geworden tegen andere honden, en teven mogen nu ovr het algemeen veel maar hij heeft zijn grenzen.
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
- Sietske*
- Zeer actief
- Contacteer:
- antoinette
- Zeer actief
- Contacteer:
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
Scooby kroop voor teefjes
je weet maar nooit was zijn motto. Reuen konden een snauw en grom krijgen maar teefjes mochten alles
Hij had een beetje verkering met een herdertje maar daar heeft hij een keer een stok van afgepakt en daarna was het over
en ging die hond meer met Junky spelen 8O die al jaren gecasteerd was 

Hij had een beetje verkering met een herdertje maar daar heeft hij een keer een stok van afgepakt en daarna was het over

Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso, Friese Stabij,chihuahua
- Aantal honden: 10
Het maakt Xitan niet uit wat er in zijn buurt komt. Reu of teef, hij wil ze altijd pakken.
Bij ons in de buurt echter loopt een grote Doberreu die ook niet met andere honden op kan schieten, hij heeft ook een behoorlijk slechte naam. Toch mag Amar alles bij hem doen. En inderdaad mag ze hem ook zo hard afsnauwen als ze wil, hij blijft een gentleman.
Bij ons in de buurt echter loopt een grote Doberreu die ook niet met andere honden op kan schieten, hij heeft ook een behoorlijk slechte naam. Toch mag Amar alles bij hem doen. En inderdaad mag ze hem ook zo hard afsnauwen als ze wil, hij blijft een gentleman.
- Roosje
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2