Zijn verhaal is wel sneu, enkele jaren geleden kwam hij in het asiel terrecht. Hij vond snel een fijn huis, maar nu is zijn baasje overleden en is hij weer terug

Moderator: moderatorteam
Precies dit inderdaad, ongelofelijk is dat. Maar wel ontzettend mooi om ze te zien opknappen en opbloeien en helemaal als ze dan een fijn nieuw thuis vinden! Kaya ziet er ook echt al super uit zeg, wat een verschil!Adjani & Tyson schreef:Als honden opleven in het asiel, weet je dat ze het slecht hebben gehad...
Adjani & Tyson schreef:Vondeling (bijna alle honden bij ons). Lief jong teefje. Duikt snel in elkaar, misschien met iets te harde hand getraindSterre schreef:Wat een mooie heidewachtel. Weet je waarom ze in het asiel zit?
Ja is meteen met een van de asiel vrijwilligers mee gegaanSterre schreef:Adjani & Tyson schreef:Vondeling (bijna alle honden bij ons). Lief jong teefje. Duikt snel in elkaar, misschien met iets te harde hand getraindSterre schreef:Wat een mooie heidewachtel. Weet je waarom ze in het asiel zit?
Ik heb haar niet op de asielsite gezien. Ze is zeker allang weg?
Tineke schreef:Omar
He wat leuk! Helaas geen fatsoenlijke foto's van Onayukon schreef:Heb je toevallig ook nog foto's van Jack Russeltje Ona? Ik heb haar 22 november opgehaald uit het asiel in Eindhoven, zat daar nog geen drie weken.
Ahhh wat ik Ona leukyukon schreef:Heb je toevallig ook nog foto's van Jack Russeltje Ona? Ik heb haar 22 november opgehaald uit het asiel in Eindhoven, zat daar nog geen drie weken.
Ik hoop ook nog meer van haar nieuwe leven te zien hier!*Wolf* schreef:Ahhh wat ik Ona leukyukon schreef:Heb je toevallig ook nog foto's van Jack Russeltje Ona? Ik heb haar 22 november opgehaald uit het asiel in Eindhoven, zat daar nog geen drie weken.![]()
Heb je meer foto's van haar?