Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Winner Amsterdam
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
Re: Winner Amsterdam
Wow, er zijn zondag gewoon 30 Saluki's.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berger Piekhaar ;)
- Aantal honden: 3
Serieus? Goed om te weten want het is ook de keurmeester voor de Picard. Mooi dat ik dan niks inschrijf, hoef ik er ook niet over na te denken.Nanna schreef:Ik ga niet.
Had wel idee om Rozi in te schrijven voor Eindhoven, want thuiswedstrijd, maar een kenner zei me dat niet te doen. Die keurmeester is heel erg van de perfecte vachtjes en zet de hond voorop die de meest symmetrische viltjes heeft.
Alsof het een kapwedstrijd is![]()
Tsja, en Rozi is geen kappersmeisje maar een echte poestameid. En ik verrek het eeuwig om alles precies pas te gaan knippen. Het is goddomme een werkhond!

-
- Zeer actief
Zijn dat doorlopende demo's? Ik vind de website niet zo handig zoekenLongFields schreef:Plannen zijn hier ietsjes veranderd, ik ga wel op zondag naar de Winner maar ben er dan mét Mojo, om met een aantal anderen de agilitydemo's te verzorgen.![]()
Hahaha, loop ik toch nog met mijn kruising als deelnemer op de Winner!

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Nee. Wij staan geprogrammeerd om 11 uur en 16.10. De eerste keer lopen we in ieder geval met onze eigen honden, de 2e keer wordt het publiek er ook bij betrokken begreep ik.Caat* schreef:Zijn dat doorlopende demo's? Ik vind de website niet zo handig zoekenLongFields schreef:Plannen zijn hier ietsjes veranderd, ik ga wel op zondag naar de Winner maar ben er dan mét Mojo, om met een aantal anderen de agilitydemo's te verzorgen.![]()
- xSuzannex
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezers
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Oh leuk, dan kom ik om 11 uur even kijken denk ikLongFields schreef:Nee. Wij staan geprogrammeerd om 11 uur en 16.10. De eerste keer lopen we in ieder geval met onze eigen honden, de 2e keer wordt het publiek er ook bij betrokken begreep ik.Caat* schreef:Zijn dat doorlopende demo's? Ik vind de website niet zo handig zoekenLongFields schreef:Plannen zijn hier ietsjes veranderd, ik ga wel op zondag naar de Winner maar ben er dan mét Mojo, om met een aantal anderen de agilitydemo's te verzorgen.![]()

-
- Zeer actief
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Gezellig! Ik ben benieuwd hoe Mojo het daar doet in de drukte. Kan alle kanten uit met hem. 

- Tamara/Bayko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
- Aantal honden: 1
Leuk! Dan probeer ik om elf uur bij de demo-ring te zijn. Ik wil graag de vlinderhondjeskeuring zien maar die zijn al om half tien aan de beurt en twintig stuks zou toch wel moeten lukken in anderhalf uur tijd.LongFields schreef:Nee. Wij staan geprogrammeerd om 11 uur en 16.10. De eerste keer lopen we in ieder geval met onze eigen honden, de 2e keer wordt het publiek er ook bij betrokken begreep ik.Caat* schreef:Zijn dat doorlopende demo's? Ik vind de website niet zo handig zoekenLongFields schreef:Plannen zijn hier ietsjes veranderd, ik ga wel op zondag naar de Winner maar ben er dan mét Mojo, om met een aantal anderen de agilitydemo's te verzorgen.![]()
Wel jammer dat de vlinders gelijktijdig zijn met de haafjes.
Laatst gewijzigd door Tamara/Bayko op 06 dec 2016 10:50, 1 keer totaal gewijzigd.
- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Misschien kom ik dan de laatste ronde even 'meedoen'. Even voor Finn wat lollige dingetjes met en bij de toestellen als oefeningLongFields schreef:Nee. Wij staan geprogrammeerd om 11 uur en 16.10. De eerste keer lopen we in ieder geval met onze eigen honden, de 2e keer wordt het publiek er ook bij betrokken begreep ik.Caat* schreef:Zijn dat doorlopende demo's? Ik vind de website niet zo handig zoekenLongFields schreef:Plannen zijn hier ietsjes veranderd, ik ga wel op zondag naar de Winner maar ben er dan mét Mojo, om met een aantal anderen de agilitydemo's te verzorgen.![]()

Als ik kom, want ik twijfel nog. Is toch weer bijna €50,- voor een dagje uit en dan moet ik nog de verleiding weerstaan te shoppen

- Hamilton
- Zeer actief
Ha ik zag dat ze de Havenezers ertussen hebben gezet, heb ik even wat meer tijd, maar ik probeer wel om half 10 aanwezig te zijn.xSuzannex schreef:Wij zijn ook vroeg aan de beurt.
Ring 18 keurmeester: Gunnar Nymann (DK)
Vanaf 09:30 1x Porcelaine, 15x Havanezer, 1x Hannover’scher Schweisshund, 1x Alpenländische
Dachsbracke, 1x Gonczy Polski, 2x Black and Tan Coonhound, 3x Hamiltonstövare,
8x Petit Basset griffon vendéen, 8x Grand Basset griffon vendéen, 9x Bayrischer
Gebirgsschweisshund
.
Ondanks de ellende hier thuis, kan ik toch naar de Winner, fokster van Nisvan is er en de fokster van Svear, met zus en broer van Nisvan, ben benieuwd.
- Sigrid,Sandy en Diva
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sandy Shi tzu kruising, Diva Nova Scotia Duck Tolling Retriever, Nala Bulgaar
- Contacteer:
Veel plezier en succes voor de gene die vandaag gaan !
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
Is er dit jaar eigenlijk een livestream? Kan er niets over vinden.
- Sigrid,Sandy en Diva
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sandy Shi tzu kruising, Diva Nova Scotia Duck Tolling Retriever, Nala Bulgaar
- Contacteer:
Hoe ging het ?
heb een leuke dag gehad ben net thuis morgen weer maar dan met Diva.
heb een leuke dag gehad ben net thuis morgen weer maar dan met Diva.
- Sigrid,Sandy en Diva
- Zeer actief
- Contacteer:
Volgens mij nietTamara/Bayko schreef:Is er dit jaar eigenlijk een livestream? Kan er niets over vinden.

- Sigrid,Sandy en Diva
- Zeer actief
- Contacteer:
Kwam dit bericht tegen. Niet door mij geschreven.
Wilde het even hier delen.
"Border Collie mensen een waarschuwing!
Op de website van de winnershow heeft een verkeerde ringindeling gestaan waarbij de border collie pas na 12 uur aan de beurt zou zijn. Echter staat terecht op uw papieren dat u voor 9:30 binnen moet zijn. Er zitten slechts 2 rassen van totaal 6 honden voor. Ze zijn dus vroeg aan de beurt!! Geef het door zodat niemand te laat voor de keuring is!
- Sandra Dekker

Op de website van de winnershow heeft een verkeerde ringindeling gestaan waarbij de border collie pas na 12 uur aan de beurt zou zijn. Echter staat terecht op uw papieren dat u voor 9:30 binnen moet zijn. Er zitten slechts 2 rassen van totaal 6 honden voor. Ze zijn dus vroeg aan de beurt!! Geef het door zodat niemand te laat voor de keuring is!
- Sandra Dekker
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
Whoops! Nogal slordigSigrid,Sandy en Diva schreef:Kwam dit bericht tegen. Niet door mij geschreven.Wilde het even hier delen.
- Sandra Dekker

- Tamara/Bayko
- Zeer actief
Op de site staat nu dat er voor de borders nog 15 andere honden gekeurd worden: 2 x Tjechoslowaakse Wolfhond, 4 x Berghond van de Maremmen en 9 Pyreneese. Dat laatste zullen wel Pyreneese Berghonden zijn.
Erg slecht dit, hoor. Hoe moeilijk is het nou helemaal om direct de correcte aantallen/volgorde/tijd te plaatsen? Je zult als exposant maar net even niet meer de site bezoeken ter controle of het lezen op Facebook.
Erg slecht dit, hoor. Hoe moeilijk is het nou helemaal om direct de correcte aantallen/volgorde/tijd te plaatsen? Je zult als exposant maar net even niet meer de site bezoeken ter controle of het lezen op Facebook.
- Leonie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Markiesje, Toller
Ik heb er zin in! Vanmiddag uitgebreid op de website gekeken en er zijn eigenlijk wel een hoop leuke dingen te doen! Eerst maar eens kijken hoe Millie het vindt, ze is niet zo van de drukte. Ben ook heel benieuwd of ze haar fokker en de hondjes nog herkent.
Ik kan niet zo lang blijven omdat ik geen oppas heb voor Lou. Maar ik heb twee vrijkaarten gekregen dus ga gewoon zondag weer een paar uurtjes. Kan ik gelijk wat Markiesjes kijken.
Ik kan niet zo lang blijven omdat ik geen oppas heb voor Lou. Maar ik heb twee vrijkaarten gekregen dus ga gewoon zondag weer een paar uurtjes. Kan ik gelijk wat Markiesjes kijken.
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
-
- Zeer actief
Nee die 9 pyreneese moet daar ook weg, oorspronkelijk stond er pyreneese herder a poile long. Alle honden die in ring 30 gekeurd worden werden ook vermeld in ring 26 en vice versa. Dat er maar 6 honden voor de border collies zijn klopt dus.Tamara/Bayko schreef:Op de site staat nu dat er voor de borders nog 15 andere honden gekeurd worden: 2 x Tjechoslowaakse Wolfhond, 4 x Berghond van de Maremmen en 9 Pyreneese. Dat laatste zullen wel Pyreneese Berghonden zijn.

- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Niet?_Jules_ schreef:Ik kan helaas niet gaan, volgend jaar maar weer;)
Wat jammer!
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Is Lewis nog niet opgeknapt? Jammer dat je niet kunt gaan._Jules_ schreef:Ik kan helaas niet gaan, volgend jaar maar weer;)
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
Nou, het is wel lekker duidelijk zo. Ik zie dat het nu is aangepast. Inderdaad slechts zes andere honden voor de borders dan. Had ik trouwens kunnen weten, dat die Pyreneese de herdertjes moesten zijn en niet de berghonden aangezien die laatste bij rasgroep 2 horen.Caat* schreef:Nee die 9 pyreneese moet daar ook weg, oorspronkelijk stond er pyreneese herder a poile long. Alle honden die in ring 30 gekeurd worden werden ook vermeld in ring 26 en vice versa. Dat er maar 6 honden voor de border collies zijn klopt dus.Tamara/Bayko schreef:Op de site staat nu dat er voor de borders nog 15 andere honden gekeurd worden: 2 x Tjechoslowaakse Wolfhond, 4 x Berghond van de Maremmen en 9 Pyreneese. Dat laatste zullen wel Pyreneese Berghonden zijn.
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
- Sabi85
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder korthaar
Ik ga morgen kijken. Het lijkt me leuk om eens een hondenshow te zien, daar ben ik nog nooit geweest. Op de website zie ik dat er nog veel meer te zien en te doen is. Ik ben benieuwd! Ik zou ook wel met Wilma aan een workshop deel willen nemen, maar haar doe ik geen plezier met zo'n groot en druk evenement denk ik. Wilma blijft dus lekker thuis.

- Leonie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Markiesje, Toller
Wow!_Jules_ schreef:Ivy´s knappe zoon Jeugdwinner, Winner en BOB en pas 12 maanden oud!![]()
![]()
![]()
Ik vond het dit jaar erg leuk. Had veel bekijks met Millie en ben thuisgekomen met een enorme tas gratis of bijna gratis voer en snacks

We hebben ook een workshop hondenmassage gedaan, maar Millie wilde eigenlijk slapen.
Leuk om te zien dat ze het superspannend vond met al die honden, maar dat ze helemaal ontspande toen ze onder de Tollertjes was. Ze heeft haar moeder weer gezien en haar broer (die telkens op haar wilde rijden

- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Wij zijn meer dan tevreden!
Loulou had 1 VB, haar broer Luther ook en die werd ook beste jongste baby. Hij mocht dus naar de erering, en hoewel hij niet geplaatst s zat ie wel bij de selectie!
Lou en Luther hebben ook de koppelklasse gelopen. Het sloeg nergens op maar we hebben wel lol gehad
Luther is een echt jongetje, die is een en al kattekwaad
Het is ook leuk om te zien hoe serieus Loulou het neemt: showen vindt ze duidelijk werken en ze doet enorm haar best het goed te doen 
Jet maakte met haar smeltende blik en haar fantastische gangwerk de rest volledig in: beste teef en Winster en BOB.
Ze is uitgenodigd morgen terug te komen voor de competitie Nederlandse rassen
Loulou had 1 VB, haar broer Luther ook en die werd ook beste jongste baby. Hij mocht dus naar de erering, en hoewel hij niet geplaatst s zat ie wel bij de selectie!
Lou en Luther hebben ook de koppelklasse gelopen. Het sloeg nergens op maar we hebben wel lol gehad

Luther is een echt jongetje, die is een en al kattekwaad

Jet maakte met haar smeltende blik en haar fantastische gangwerk de rest volledig in: beste teef en Winster en BOB.
Ze is uitgenodigd morgen terug te komen voor de competitie Nederlandse rassen

- grover
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
- Contacteer:
Wat leuk Marjoleine! Mooie resultaten, gefeliciteerd!!
Nou ik heb Oll gister nog gewassen en getrimd, crisisveel werk aan gehad nog
We waren dus uiteindelijk zoals verwacht ver na 12 uur pas aan de beurt, en dat was maar goed ook want ik was met Kell op pad en die had nog 2 cockers en een teckel te showen die allebei tegelijk met Oll zouden zijn; mijn man zat de teckels in de gaten te houden, Kell zat bij de cockers en ik zat een beetje verloren met mijn zenuwen bij onze ring te wachten
Maar, uiteindelijk is het goed gekomen en zaten ze allebei langs de ring om ons te supporten 
Uiteindelijk was ik, toen we de ring in gingen, nagenoeg niet nerveus (
) waardoor Oll zich ook echt supergoed heeft gedragen! We hebben echt pret gehad in de ring en hij won de kampioensklas, werd beste reu en winner en uiteindelijk nog BOB ook! Ben echt supertrots op ons 

Nou ik heb Oll gister nog gewassen en getrimd, crisisveel werk aan gehad nog

Uiteindelijk was ik, toen we de ring in gingen, nagenoeg niet nerveus (

- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
Als het de linker is dan heb je hem wel erg mooi getrimd. Wat een plaatje die ander ook trouwens maar die is wat groter lijkt het.grover schreef:Wat leuk Marjoleine! Mooie resultaten, gefeliciteerd!!
Nou ik heb Oll gister nog gewassen en getrimd, crisisveel werk aan gehad nogWe waren dus uiteindelijk zoals verwacht ver na 12 uur pas aan de beurt, en dat was maar goed ook want ik was met Kell op pad en die had nog 2 cockers en een teckel te showen die allebei tegelijk met Oll zouden zijn; mijn man zat de teckels in de gaten te houden, Kell zat bij de cockers en ik zat een beetje verloren met mijn zenuwen bij onze ring te wachten
Maar, uiteindelijk is het goed gekomen en zaten ze allebei langs de ring om ons te supporten
Uiteindelijk was ik, toen we de ring in gingen, nagenoeg niet nerveus () waardoor Oll zich ook echt supergoed heeft gedragen! We hebben echt pret gehad in de ring en hij won de kampioensklas, werd beste reu en winner en uiteindelijk nog BOB ook! Ben echt supertrots op ons
Gefeliciteerd in ieder geval en hij loopt bij jou blijkbaar ook goed.
- grover
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
- Contacteer:
Oh hahaha ja ik en Oll zijn links, en dankjewel!!blacky schreef: Als het de linker is dan heb je hem wel erg mooi getrimd. Wat een plaatje die ander ook trouwens maar die is wat groter lijkt het.
Gefeliciteerd in ieder geval en hij loopt bij jou blijkbaar ook goed.
De teef (dus rechts op de foto) is inderdaad wat aan de grote kant ja, Ollie zit al aan de bovenmaat van de rasstandaard en zij is zeker net zo groot dus voor een teef zit ze er iets boven. Maar mooi hondje verder, en vanuit de lineup bij de teven ook de terechte winnaar IMO