Wandeling van ongeveer anderhalf uur, starten vanaf parkeerplaats in Spier (achter van der Valk).
Grotendeels losloopgebied en deels aangelijnd, maar weinig controle

Moderator: moderatorteam
Nice! Kelpies ook even samen op de foto vastleggenPaisley schreef:Leuk, ik wil graag mee!
Zoek de 10 verschillenkloesje schreef:Nice! Kelpies ook even samen op de foto vastleggenPaisley schreef:Leuk, ik wil graag mee!
I know, maar dan loop je alsnog een deel door niet-losloop gebied. Daar bij die vlonders lopen koeien en heb ik ze wel altijd bij me lopen, ga er zelf dan ook meestal omheenKells schreef:Tip: dat aanlijngebied kun je vermijden door er omheen te lopen. De route over die vlonders met aangelijnde honden zie/zag ik nooit echt zitten. Als je bij dat hekje rechts afslaat en dan vervolgens steeds links aanhoudt dan kom je weer op de route.kloesje schreef:Komende zondag rond 10 uur (tijd kan nog overlegd worden).
Wandeling van ongeveer anderhalf uur, starten vanaf parkeerplaats in Spier (achter van der Valk).
Die ga ik onthouden voor als we er rond oud en nieuw weer zijn.Kells schreef:Tip: dat aanlijngebied kun je vermijden door er omheen te lopen. De route over die vlonders met aangelijnde honden zie/zag ik nooit echt zitten. Als je bij dat hekje rechts afslaat en dan vervolgens steeds links aanhoudt dan kom je weer op de route.kloesje schreef:Komende zondag rond 10 uur (tijd kan nog overlegd worden).