Ons Jetje in de eindkeuring.

En Luther in de eindkeuring jongste puppy.

Moderator: moderatorteam
wouw mooi hoor. Ze is ook prachtig.xSuzannex schreef:Wij zijn weer terug!
Sara beste puppy van het ras met een VB en een prachtig rapport.
We mochten dus nog door naar de erering, maar ik redde het niet langer en we zijn maar naar huis gegaan. Was een prima dag zo.
Ik heb de erering bij de puppies gekeken maar heb jullie niet gezien, er was wel een tweekleur (sable/wit) Smooth collie?tycha schreef:Triss heeft een VB gekregen en was daarmee gelijk beste puppy van het ras.
Met een prachtig keurrapport!
Vanmiddag nog naar de erering.
Ah, vandaar! Wij zijn na de koppels gelijk weggegaan omdat we weer op tijd terug moesten zijn voor de workshop agility.tycha schreef:Dat waren de jongste puppy's. Wij waren na de koppelklasse. Maar zaten niet bij de laatste tien.
Wij hebben Mojo nog bewonderd bij de agility
Vond het wel erg leuk om een keer in die ere ring te mogen lopen, en Triss was ook daar heel erg braaf en niet onder de indruk.
Ja, erg leuk! Mijn man was vooral onder de indruk van een van de kleintjes, volgens mij een Sheltie (veel zwart) Ik moest en zou dat zienLongFields schreef:Ah, vandaar! Wij zijn na de koppels gelijk weggegaan omdat we weer op tijd terug moesten zijn voor de workshop agility.tycha schreef:Dat waren de jongste puppy's. Wij waren na de koppelklasse. Maar zaten niet bij de laatste tien.
Vond het wel erg leuk om een keer in die ere ring te mogen lopen, en Triss was ook daar heel erg braaf en niet onder de indruk.
Wat een lekker ding is Triss, en super dat ze zo relaxed is in de ring.![]()
Vonden jullie de agilitydemo leuk?
Dat was Dinky Dutch van Michèle, die twee hebben samen al heel goede resultaten behaald op Crufts en doen regelmatig mee aan grote internationale wedstrijden, waaronder WK's. Dus ik snap dat je man daar van onder de indruk was.tycha schreef:Ja, erg leuk! Mijn man was vooral onder de indruk van een van de kleintjes, volgens mij een Sheltie (veel zwart) Ik moest en zou dat zienLongFields schreef:Ah, vandaar! Wij zijn na de koppels gelijk weggegaan omdat we weer op tijd terug moesten zijn voor de workshop agility.tycha schreef:Dat waren de jongste puppy's. Wij waren na de koppelklasse. Maar zaten niet bij de laatste tien.
Wat een lekker ding is Triss, en super dat ze zo relaxed is in de ring.![]()
Vonden jullie de agilitydemo leuk?En hij vroeg zich gelijk af of Triss dat ook leuk zou vinden
Ja hoor, ga je gangLongFields schreef:Wat cool! Mag ik de foto's van je pikken?
Ik had 's middags bij de workshop agility ook een Picardische Herder, leuke hond was dat! Dat was jij niet toch?
Ik wilde nog even naar jou kijken maar ik durfde het niet te riskeren ivm de tijd.LongFields schreef:Wat geweldig Marjoleine! Gefeliciteerd!
Nee, dat snap ik. Geeft niks.Marjoleine schreef:Ik wilde nog even naar jou kijken maar ik durfde het niet te riskeren ivm de tijd.LongFields schreef:Wat geweldig Marjoleine! Gefeliciteerd!
Marjoleine schreef:En Jet mocht vandaag terugkomen voor de verkiezing Nederlandse rassen.
Er waren er 10 van de 11, alleen de Drent ontbrak.
Jet vindt showen superleuk, ze sleurde me bijna de draaideur door toen ze doorhad waar we waren.
Ze vond het allemaal helemaal geweldig en ze liep als een trein.
De keurmeester zei achteraf dat ze het eigenlijk geen moeilijke keuze vond: de wetterhoun op één!![]()
![]()
![]()
Supertrots, dat gebeurt niet vaak!
JaLongFields schreef:Wat een knappe kop heeft ze!
Hopelijk is dat niet de organisatie aan te rekenen?Leonie. schreef:Oh ja en heel veel plas in de wandelgangen.