DeDiana spaart gewoon droomhondjes denk ik

Moderator: moderatorteam
OMG die wil ik hebbu...wat is ze cuteTedzy. schreef:Ik val normaal gesproken eigenlijk helemáál niet op kleine hondjes, maar dit meisje heeft iets.Zit in Spanje in het asiel.
![]()
Is deze er nog? Waar zit die?Tedzy. schreef:Ik val normaal gesproken eigenlijk helemáál niet op kleine hondjes, maar dit meisje heeft iets.Zit in Spanje in het asiel.
![]()
alinelaila schreef:Ziet er lief uithakunamatata schreef:Weer een nieuwe![]()
Zou toch zo mooi zijn om zo'n onwijs lief oudje nog een fijne oude dag te geven. 15 jaar is Rakkertje
![]()
Bij ons vliegen die oudjes altijd megasnel het asiel weer uit. We hadden een bejaard pinchertje zitten, Bram van bijna 13. Hij zou bij mij in opvang komen, omdat ik vind dat zo'n oudje lekker op de bank onder een dekentje moet, maar dat was al niet meer nodig want binnen een week was hij het asiel al weer uit met nieuwe baasjes
Het ding zit nog te wachten op een huisje. Tenminste, volgens ikzoekbaas, op de site van het asiel zelf zijn ze ineens verdwenen. Hier plaatsen we de oudjes ook altijd in recordtempo. Laatste nog een oud zwart chihuahua-dingske, op de dag dat ze weg mocht is ze verhuisd. Maar lijkt erop deze oude kleine man nog niet. 15 jaar, echt echt oud in alles. Ik hou van dat soort hondjes (al is deze wel erg klein) maar deze moet het liefst samen met een ander nog wat kwieker hondje geplaatst én er komt geen dier bij hier. Of wil iemand een leuke prachtkat die nog herplaatst moet? Dan is er weer rust hier in huis en haal ik em zo op! Zo'n oudje, zeker zo oud als deze, hoort gewoon onder een kleedje op de bank niks te hoeven en korte rondjes mee te dribbelen. Eigenlijk precies dat wat de nog kwiekere Faye dus ook bijna dagelijks doet, ja dat past er wel bijveertje schreef:AchWat een aandoenlijk hondje! Geen leuk opa-vriendje voor oma Faye?
Ze heeft inmiddels al een huisje gevonden! (Ze komt van stichting Resanito)sjm schreef:Is deze er nog? Waar zit die?Tedzy. schreef:Ik val normaal gesproken eigenlijk helemáál niet op kleine hondjes, maar dit meisje heeft iets.Zit in Spanje in het asiel.
![]()
Wow wat een knappe hond!wilma23 schreef:Kijk dit nu een saluki (cross)
Gut Wat een prachtig hondje en nog zo Jong.
https://www.rspca.org.uk/findapet/detai ... 05/rehome/
Mooi he zit er ook nog een blonde van een jaardewiii schreef:Wow wat een knappe hond!wilma23 schreef:Kijk dit nu een saluki (cross)
Gut Wat een prachtig hondje en nog zo Jong.
https://www.rspca.org.uk/findapet/detai ... 05/rehome/
Hij ziet er geweldig uit!!!Barkley schreef:Het is geen stille liefde maar een luid verkondigde.
in de opvang in Nederland. Maar dat is toch geen hond meer? Een muppet! Die hoort dan ook Jim Henson te heten.