Was eigenlijk de bedoeling dat mijn vriend zou lopen, maar door omstandigheden moest ik het toch zelf doen.
Gelukkig ging het beter als op de clubmatch, al had ik er even een hard hoofd in. Voor de show begon zag ik dat mensen oefenden, en vanaf het moment dat ze in die ring was, kon ik totaal geen aandacht krijgen. Maar, zoals wel vaker met Saar, ging de spanning er na verloop van tijd wat af, en was ze weer bereikbaar. Tegen de tijd dat wij moesten, was ze gewoon zichzelf en vond ze het allemaal wel machtig interessant maar wilde ze ook graag haar best doen en het goed doen.
Het was in elk geval een hele leuke ervaring en ik ben supertrots op ons meisje. Ze was zo ontzettend makkelijk. Lief naar iedereen, niet angstig van de indrukwekkende hoeveelheid mensen (heeft ze nog nooit meegemaakt) of van de vele honden die steeds kwamen snuffelen. Ze zat gewoon relaxed om haar heen te kijken.

Nog even gauw doorkammen voor ze op moest.

Ons rondje lopen

Op tafel vond ze wel spannender dan de clubmatch, misschien omdat ze vorige week nog bij de dierenarts was voor een vaccinatie.
Maar ze liet zich goed bekijken. Ze stond alleen niet zo zelfverzekerd als anders

Hop van de tafel af.

Nog een keer heen en weer lopen. Niet zoals het hoort maar kan mij het verrotten. Ik vind het heerlijk als ze zo naast me loopt.

En onze prijs ophalen.
1 Veel belovend, Beste puppy van het ras

Blije eien

Mijn knappe meisje. Gauw weer een staart in ipv dat gekke monnikenkapsel
En haar rapportje.