nee word gewoon in een fabriek gemakt volgens de analise van mijnRoelfien schreef:Oh, OK, ik zag je al staan in de keuken met een persje waar die brokken allemaal uit komen rollen.
mol

Moderator: moderatorteam
je koop een analise die jou aanstaat ,daar van uit ga je werkenRoelfien schreef:Zo...dat dat kan.....dus je geeft gewoon aan wat jij vindt waaruit een brok moet bestaan met de verhoudingen van de grondstoffen en dergelijke en dan maken ze dat voor je?
als je afname groot genoeg is dat ze daar alles voor kunnen aan pasen ja waarom nietRoelfien schreef:ja, ik snap dat ik met mijn 15 kilo per maand hoef te komen shoppen daar.![]()
Maar je zegt: je koopt een analyse en vandaaruit ga je verder werken.
Betekent dat dan ook dat je die analyse ook kunt laten aanpassen aan je wensen?
mijn voer draagt ook de naam van me kennelRoelfien schreef:Zit nog even verder te denken: dat is dus merkloos? Dus als je die fabriek een analyse laat uitwerken volgens jouw eigen theorie, dat je daar dan ook zelf een merk van mag maken? En dat je bij wijze van spreken op die manier alleen maar een groothandel hoeft te beginnen met een marketing en sales afdeling en dan het produkt met je eigen merknaam op de markt kan brengen?
En dat mag je dus ook zonder restricties vanuit de fabrikant op de markt brengen?v.d Lupinehof schreef:mijn voer draagt ook de naam van me kennelRoelfien schreef:Zit nog even verder te denken: dat is dus merkloos? Dus als je die fabriek een analyse laat uitwerken volgens jouw eigen theorie, dat je daar dan ook zelf een merk van mag maken? En dat je bij wijze van spreken op die manier alleen maar een groothandel hoeft te beginnen met een marketing en sales afdeling en dan het produkt met je eigen merknaam op de markt kan brengen?
mol
jep tis mijn brokRoelfien schreef:En dat mag je dus ook zonder restricties vanuit de fabrikant op de markt brengen?v.d Lupinehof schreef:mijn voer draagt ook de naam van me kennelRoelfien schreef:Zit nog even verder te denken: dat is dus merkloos? Dus als je die fabriek een analyse laat uitwerken volgens jouw eigen theorie, dat je daar dan ook zelf een merk van mag maken? En dat je bij wijze van spreken op die manier alleen maar een groothandel hoeft te beginnen met een marketing en sales afdeling en dan het produkt met je eigen merknaam op de markt kan brengen?
mol
Leuk.
en dat uit jouw mond carelCarel schreef:![]()
Wat is er toch mis met goede brokken?
Geef sinds december 2002 Farmfood aan mijn golden reu met een vleesdag per week (Duck uitmuntend)
Dit doe ik ook met mijn goldenteef die ik sinds september 2003 heb.
Prachtige glanzende dikke vacht.
Wel voeg ik sinds een maand een eetlepel schapenvet per dag toe aan de brokken en 1 eetlepel lijnzaadolie.
Carel en goldens