Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Jongeren proberen ambull dood te slaan
Moderator: moderatorteam
- Izzers
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse dwarslopende tokkel
- Aantal honden: 1
Jongeren proberen ambull dood te slaan
en man die donderdag met zijn hond in Park Ter Walle speelde, werd plots slachtoffer van absurd geweld. Twee jongeren liepen naar hem en mepten met stokken hard op de kop van de hond. “Er riepen er zelfs dat Diva dood moest.”
Doryant Simoens (31) uit Menen is nog altijd niet bekomen van wat hem donderdagmiddag overkwam. Zoals zo vaak ging hij 's middags met zijn hond Diva, een american bully van een jaar oud, een wandeling maken in het Park Ter Walle. Doryant was met Diva nietsvermoedend op een grote berg aarde aan het spelen, toen hij plots uit de verte twee jongeren zag aankomen.
“De ene had een verkeersbord in zijn hand waarop hij sloeg met een stok”, zegt Doryant. “De andere had twee stokken in de handen. Ze kwamen van de tunnel bij de vesting naar ons toegelopen.”
Voor hij het goed en wel besefte was zijn hond het doelwit van de jongeren. “De ene sloeg plots hard met zijn stok op de kop van Diva”, zegt Doryant. “Ook de andere kerel gaf haar een slag. Hij sloeg op de zijkant van haar buik. Op de vesting waren vrouwen hen aan het aanmoedigen. Hond dood! riepen ze.”
Diva viel jankend op de grond en verloor zelfs even het bewustzijn. Doryant probeerde haar te beschermen door te slaan en te schoppen naar de kerels. Toen de twee achteruit vielen, sleepte hij Diva aan haar leiband van de heuvel en vluchtte. Omdat er op dat moment nog vier jongeren in aantocht waren en wat later een tiental, verwittigde hij een vriend en de politie.
Door Geoffrey Sabbe
bron: http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20161216_02630242
Doryant Simoens (31) uit Menen is nog altijd niet bekomen van wat hem donderdagmiddag overkwam. Zoals zo vaak ging hij 's middags met zijn hond Diva, een american bully van een jaar oud, een wandeling maken in het Park Ter Walle. Doryant was met Diva nietsvermoedend op een grote berg aarde aan het spelen, toen hij plots uit de verte twee jongeren zag aankomen.
“De ene had een verkeersbord in zijn hand waarop hij sloeg met een stok”, zegt Doryant. “De andere had twee stokken in de handen. Ze kwamen van de tunnel bij de vesting naar ons toegelopen.”
Voor hij het goed en wel besefte was zijn hond het doelwit van de jongeren. “De ene sloeg plots hard met zijn stok op de kop van Diva”, zegt Doryant. “Ook de andere kerel gaf haar een slag. Hij sloeg op de zijkant van haar buik. Op de vesting waren vrouwen hen aan het aanmoedigen. Hond dood! riepen ze.”
Diva viel jankend op de grond en verloor zelfs even het bewustzijn. Doryant probeerde haar te beschermen door te slaan en te schoppen naar de kerels. Toen de twee achteruit vielen, sleepte hij Diva aan haar leiband van de heuvel en vluchtte. Omdat er op dat moment nog vier jongeren in aantocht waren en wat later een tiental, verwittigde hij een vriend en de politie.
Door Geoffrey Sabbe
bron: http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20161216_02630242

Ik hou van je! Met heel mijn kont.
Met mijn hart ook wel, maar mijn kont is groter
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Re: Jongeren proberen ambull dood te slaan
Nou ja, het wordt echt steeds gekker.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
-
- Vaste gebruiker
- Aantal honden: 3
het is gewoon niet echt meer veilig om gezellig met je hond te lopen
merk het hier ook hoor
erg zielig ook zon trauma voor zon jonge hond
merk het hier ook hoor
erg zielig ook zon trauma voor zon jonge hond
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Wat een mongolen lopen er toch los... opsluiten die idioten

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
- Habibi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sheltie
Perseus (Percy) - Aantal honden: 1
Zo vanuit het niets?
Of was er eerder een incident met die ambull geweest?
(in beide gevallen volkomen verkeerd gedrag natuurlijk, maar zo out of the blue lijkt zo idioot??)
Of was er eerder een incident met die ambull geweest?
(in beide gevallen volkomen verkeerd gedrag natuurlijk, maar zo out of the blue lijkt zo idioot??)

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Die hond lijkt wel op Hippo

"Nieuwe" Belgen?Op de vesting waren vrouwen hen aan het aanmoedigen. "Hond dood!" riepen ze.”
-
- Zeer actief

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
dat zal wel, het is er ook echt een achterbuurt. Heel dichte grens met Frankrijk en bijgevolg heel wat criminaliteit.ranetje schreef:"Nieuwe" Belgen?Op de vesting waren vrouwen hen aan het aanmoedigen. "Hond dood!" riepen ze.”
Ook die streek dat Ruun er 1 vasthad die in mijn auto trachtte te komen terwijl ik aan het tanken was.