Hallo, ik ben Gappy!

Knap ben ik hè?

Ik ben Gibbs

Hallo, wie ben jij?

Ik vind jou wel lief!

Jij bent ook al zo lief!

Doei!

Moderator: moderatorteam

Nee, de moederpoes is zwervend en zwanger van straat gehaald, ze zijn opgegroeid in een opvanggezin van de stichting waarvoor ik opvang. Daar konden ze wegens omstandigheden niet blijven, vandaar dat ze nu bij mij zijn.Brindlecardi schreef:Ach wat een knapperds zeg!komen ze uit het asiel?
Hahaha! Is waar natuurlijkmijke schreef:Och die zwartwitte zou ik zo nemen als er van Marinus dieren bij mochten komen hier
Edit: ik liet de foto zien en hij zei "een kat neemt niet zo veel extra ruimte in..."
Hm....
http://www.wijzeweeskitten.nl/index.php ... 5&Itemid=9mijke schreef:Tsja. t Is wel een leukerd he?Maar het zou wel nogal een impulsieve actie zijn want we zijn eigenlijk helemaal niet op zoek naar een dier er bij. Staat hij misschien ergens op een website? Dan denken we er nog eens over na!

meriam schreef:O my ik ben verliefd
Gappy![]()

Ja, geheel zwart is lastiger fotograferen, dus ik snap wel dat Gappy er meer uitspringt. Ze zijn ook allebei ontzettend leuk hoor, en ook zo'n leuke combi samen. En ja, ze hebben samen een heel fijn gouden mandje gevonden, dus nog een paar dagen van ze genieten en dan gaan ze alweer verhuizen.Maryanne schreef:Ik geloof dat ik Gibbs ook de leukste vind![]()
Gaan ze alweer weg?
Ja, ze gaan samen, dat vond ik ook wel een voorwaarde, ze zijn super hecht en heel gek op elkaar.mijke schreef:Ze zijn echt zo vreselijk leuk! Totaal niet gek dat ze nu al een huisje hebben. Gaan ze ook samen?