Ik schoot gelijk in de lach toen ik dit koppie zagyukon schreef:

Ik zou elke dag een goed humeur krijgen alleen door naar haar te kijken

Moderator: moderatorteam
Ik schoot gelijk in de lach toen ik dit koppie zagyukon schreef:
Ja Joey heeft sprongen vooruit gemaakt. De eerste dagen liet hij nauwlijks iemand bij zijn hok toe. Maarja hij moet er toch 3x per dag uit en vaak met veschillende mensen dus het gaat een stuk beter.Inge schreef:Wow wat een mooie Hollander!
Die Mechelaar doet me aan Numa denken (alleen dan zo te zien een stuk socialer)
Nou je het zegt! Jones heeft qua koppie veel weg van XaviHylos schreef:He! Wat doet Xavi daar in het asiel.
Hylos schreef:He! Wat doet Xavi daar in het asiel.
nou, mijn idee!Hylos schreef:He! Wat doet Xavi daar in het asiel.
StormenRoxy schreef:Ach wat sneu voor evi
fenneke schreef:aan de ene kant wel dat ze geen eigen mand meer heeft gehadmaar verder lijden en alleen zijn wordt haar bespaart dus eigenlijk vind ik het wel goedStormenRoxy schreef:Ach wat sneu voor evi
leuke hondje die zahra
Adjani & Tyson schreef:Meer dat ze niet in haar eigen vertrouwde omgeving heeft kunnen overlijden maar dat ze haar laatste weekjes in een asiel zat.fenneke schreef:aan de ene kant wel dat ze geen eigen mand meer heeft gehadmaar verder lijden en alleen zijn wordt haar bespaart dus eigenlijk vind ik het wel goedStormenRoxy schreef:Ach wat sneu voor evi
leuke hondje die zahra
Ja precies dat.
Er staat bij xVlinderhondje. Ze is totaal niets gewend en is erg bang. In het hok durft ze voorzichtig aan me te snuffelen.Habibi schreef:Zahra is leuk zeg!
Wat is dat voor typje?
Het is nu nog te vroeg, maar ergens in de komende twee jaar wil ik er een hondje bij hebben.
Ja hondjes al Zahra zijn heel dankbaar. Als je er tijd en geduld in steekt krijg je er iets heel moois voor terughakunamatata schreef:Precies wat Habibi zegt, juist zo'n hondje als Zahra zou ik er wel bij willen. Ooit.
Wel opvallend dan juist gezin met twee jonge kinderen.
Sneu voor Evi, maar precies, lijdensweg bespaard is juist liefdevol besloten. Sneu dat ze in het asiel overlijdt, maar het is zoals het is.
Leuk dit topic om te volgen. Ik vind het ook steeds zo leuk om te zien dat het zo goed gaat met je eigen hond. Gaat hij altijd mee of maak je ook wandelingen zonder hem?
Adjani & Tyson schreef:Met die kinderen is (zoals verwacht) niets geworden.
Hier de link naar Zahra https://ikzoekbaas.dierenbescherming.nl ... -eindhoven