Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Het leven is hier nog goed voor een buitenkat, 14 jaar en still going strong gaat altijd mee met de keizer en mij op wandling en verder ligt t wat bij ons huis of op de boerderij van de buren IMGL1357 by Sandra Vlaar, on Flickr
Dank je wel allemaal , ik merk dat Morris vaker "liever"met mij mee loopt hij is de territorium strijd in de buurt een beetje zat ( en dus staat hij voor de deur als ik met VanGils ga lopen - of hij komt zijn broertje halen en dan gaan ze samen) en verder ziet hij er uit als een jonge kater inderdaad- ik heb er eer in om heel goed voor mijn dieren te zorgen, wat is er nu mooier dat een goed uitziende relaxte lieve jeweetwelkater
Die van ons is nu 18 jaar en begint nu wat smaller te worden, maar hij had ook zo'n mooie volle kop
dank je wel, het begin altijd in de zomer dan worden ze magerder, maar tot nu toe neem het gewicht in de winter nog steeds weer toe dus hij gaat prima nog...... hoop dat hij nog heel lang mee kan
gonnie schreef:Wat een mooie foto's. En een mooie kat.
Dank je wel
Ingrid48 schreef:wat een mooie foto's! Die kat ziet er goed uit, het goede landelijke leven herken ik ook bij mijn katten
dank je wel
Ik vind het jammer dat t gaat uitsterven, maar ze hebben een geweldig leven gehad ,....... nu al en hopelijk nog een paar rijke jaren erbij