Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik zou zo graag willen, maar mijn lijf vind autorijden absoluut stom geworden en ik kan ook al niet langer als 45min wandelen
Ik hoop vanaf April weer normaal te functioneren..
Ik heb een megawatje te logeren, dus als er meerdere lompe honden tussen lopen dan doe ik haar geen plezier met de wandeling.
Het weekendbaasje van Salina, Pipra en Cayenne. Het echte baasje van Jasmine (kat), Miss Piggy en Hartje (cavia). Mr en Mrs Blue, Lessa en Vanyel (parkiet)
ik heb een x-mechelse herder reu van net 1 jaar oud. is even de vraag wat er nog meer meegaat. hij kan aardig lomp zijn met gelijkwaardige honden. met kleinere honden en pups is hij voorzichtiger.
Ik heb een megawatje te logeren, dus als er meerdere lompe honden tussen lopen dan doe ik haar geen plezier met de wandeling.
Uhhh jij kan 28 januari helemaal niet
Ik helaas ook niet
Je hebt helemaal gelijk!!!
Ik heb dat weekend wel de honden, maar die honden mogen aan het werk.
Het weekendbaasje van Salina, Pipra en Cayenne. Het echte baasje van Jasmine (kat), Miss Piggy en Hartje (cavia). Mr en Mrs Blue, Lessa en Vanyel (parkiet)
Leuk en jammer van degene die toch niet mee kunnen.
Didge is geen probleem zodra hij losloopt. Layla hou ik in principe vast, los alleen als er een hond bij is die wat ruwer speelt en haar poot nog iets beter gaat
Weet je al een tijd Jeannette, of is er niemand meer over inmiddels?
Als de groep niet te groot is en er geen beukers bij zitten wil ik met Mojo denk ik wel mee. Hij is alleen net hersteld van een schouderblessure dus hij mag nog niet wild spelen. Zelf zal hij in een groep onbekende honden niet snel het initiatief nemen, hij doet eigenlijk altijd gewoon zijn eigen ding.
Hoe is bv 14uur ? Didge gaat voornamelijk zijn eigen gang. Layla zit evt aan de lange lijn. Of ze echt los gaat, hangt af van de groep en de situatie, dat kan ik ter plekke pad beoordelen.
Tijd is wat mij betreft wel okay, ik heb wel een afspraak aan het eind van de dag maar dat moet op zich kunnen. Ik wacht even af wie zich nog eventueel melden.
Ik heb voor de zekerheid nog even overlegd met mijn dierenarts, maar we zijn samen tot de conclusie gekomen dat het op dit moment niet verstandig is om met honden die ik niet goed ken in een meestal nogal druk losloopgebied te gaan lopen, en daar risico te lopen dat Mojo weer een beuk krijgt van een vreemde hond. Ik heb een maand lang heel voorzichtig gedaan en nu mag hij eindelijk weer wat, dus ik ga het toch niet gokken met hem morgen, sorry.