Ollie heeft zich in juni weten te kwalificeren met het winnen van rasgroep 8 op de show in Hulten en z'n vaste handler heeft d'r eigen hond ook gekwalificeerd dus ik ga 'm zelf doen

Moderator: moderatorteam
Moet ze wel een groepsplaatsing scorenMachie schreef:Oh leuk!
Misschien ooit met het puppending. Ik bedoel, het is nu niet dat je struikelt over de kroaatjes op shows
Of clubwinnerMaeve schreef:Moet ze wel een groepsplaatsing scorenMachie schreef:Oh leuk!
Misschien ooit met het puppending. Ik bedoel, het is nu niet dat je struikelt over de kroaatjes op shows
Je kwalificeert als je Clubwinner wordt of 1, 2 of 3 in de rasgroep op een CAC(IB).Machie schreef:Oh leuk!
Of clubwinnerMaeve schreef:Moet ze wel een groepsplaatsing scorenMachie schreef:Oh leuk!
Ja, en dat lijkt me geen puntMachie schreef:Of clubwinnerMaeve schreef:Moet ze wel een groepsplaatsing scorenMachie schreef:Oh leuk!
Even nagekeken, en nee Bakkie is zo te zien nooit clubwinner geweestMarjoleine schreef:
Waardoor ik me afvraag waarom we Bakkie daar nooit gezien hebben? Die is toch CW geweest? Weet jij dat, Machie?
Hm, ik had Nanna wel op die catwalk willen zienMachie schreef:Even nagekeken, en nee Bakkie is zo te zien nooit clubwinner geweestMarjoleine schreef:Waardoor ik me afvraag waarom we Bakkie daar nooit gezien hebben? Die is toch CW geweest? Weet jij dat, Machie?Hij had de pech dat de teef dat werd op de clubmatches waar hij beste reu was.
Ik ook welMarjoleine schreef: Hm, ik had Nanna wel op die catwalk willen zien