En ze waren fan! Dips houd niet zo van delen en lag graag lang uit. Dus liz kreeg gisteren een eigen. En ohh wat is ze blij.
Ook kregen de meiden nog een mooi kussen

Moderator: moderatorteam

Het dalmatier in nood fonds verkoopt ze. Ze zijn er echt heeeeeel blij mee!Sas schreef:leuk! Waar heb je deze gekocht? Ik kom bijna overal alleen kleintjes tegen.

Jup ze kruipen er zelf in.EllaBellaah schreef:War leuk! Gaan ze er ook uit zichzelf helemaal in liggen?

Goedzo maloutje! Hier ook niet hahaShibby schreef:Mevrouw Malou meldt zich ook!
Ze wil niks anders meer![]()
![]()

Ik heb ze via het din fonds, staan niet op de siteSandra&co schreef:Ik zie nergens dat ze online te koop zijn? Of kijk ik er overheen?

Even gekeken, die zijn heel anders dan deze, deze hebben veel zachter stof!Sas schreef:ik ga ze denk ik hier bestellen madebysoosh

Hahaha, kan geregeld worden.Adjani & Tyson schreef:Vandaag een slaapzakfan-gesproken, en nu wil ik er ook een

Ik was ook helemaal niet enthousiast over de slaapzak hoorjanine lola en dips schreef:Hahaha, kan geregeld worden.Adjani & Tyson schreef:Vandaag een slaapzakfan-gesproken, en nu wil ik er ook een
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

T was koos zeker?Shibby schreef:Ik was ook helemaal niet enthousiast over de slaapzak hoorjanine lola en dips schreef:Hahaha, kan geregeld worden.Adjani & Tyson schreef:Vandaag een slaapzakfan-gesproken, en nu wil ik er ook een
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk