Hallo,
Ik heb een pup van nu bijna 6 maanden. Een heel leuk en vrij mannetje dat eigenlijk tot nu toe ook wel "makkelijk" is. Alleen nu sinds een week of 3 probeert hij tijdens mijn vriend zijn been te rijden. Dit corrigeren we dan wel en dan is het een tijd over. Toen de chow chow van een vriendin hier was heeft hij het ook geprobeerd, weer zelf gecorrigeerd van de hond zelf reageerde totaal niet.
Is dit gewoon iets wat een pup nu eenmaal doet? Of kan er meer achter zitten wat betreft dominantie of misschien verveling?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Charlie rijd, maar alleen bij mijn vriend
Moderator: moderatorteam
-
heidiwish
- geregistreerd lid
- Aantal honden: 1
-
Sandra&co
Re: Charlie rijd, maar alleen bij mijn vriend
Hormonen. Je leuke, vrije mannetje begint een volwassen kerel te worden en je moet dus even paal en perk gaan stellen aan dat gerij, tenzij je wil dat hij dat straks als volwassen hond ook doet. Consequent blijven corrigeren dus.
-
heidiwish
- geregistreerd lid
Dat doen we ook zeker wel. En dat hij een "grote" man begint te worden is ook te merken aan het plassen. Sinds een week of 2 gaat er ook een poot omhoog 
-
Sandra&co
Ik heb tot nu toe maar 1 reu-pup opgevoed hoor, dus heb maar minimaal ervaring hiermee
Ik weet wel dat m'n Husky destijds dat ook wou doen rond die leeftijd, dat ging na een poos vanzelf over.
- Barkley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spinone Italiano
Mijn reu heeft het ook even gedaan. Meestal na spel of iets inspannend. Ik buig het om naar een spelletje of even een paar keer zit en af achter elkaar.