Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Goede penning

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

dre
Zeer actief
Aantal honden: 3

Re: Goede penning

Ongelezen bericht door dre »

Ik had die emaille pennings van Red Dingo, waren echt super!
Ze zijn een paar jaar meegegaan en er was niets aan af te zien.

De huidige honden hebben geen penning, die lopen (bijna) altijd los zonder iets van een halsband om :wink:
Afbeelding
HillieS
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door HillieS »

Enorme afrader zijn deze trouwens: de Rogz for dogz ID penning. Er kwam binnen een week zand tussen, waardoor het ding niet meer waterdicht was.
Afbeelding
Afbeelding
Pemba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër

Ongelezen bericht door Pemba »

sirene schreef:
Pemba schreef:
sirene schreef:Welke hebben jullie dan van Red Dingo die zo lang meegaan? Levenslang garantie op graveren is leuk, maar mijn ervaring is dus dat penningen bij het gat van de ring doorslijten (zoals bij zo'n rvs hartje) of dat stukje met dat gat breekt af (als de penningen zo zijn als bij die emaille).
Volgens mij is de garantie op de hele penning.
Ik zie bij die van mijn honden nog geen enkele slijtage.
Ik las ergens op de site alleen op het graveren. Meestal vind je ook de penning niet meer terug als hij afgebroken is.
Welke heb jij van Red Dingo? Voor één hond vind ik het niet zo erg maar als ik bestel is dat voor 5 honden en dan is het toch een hele uitgave.
Ik heb deze http://www.reddingo-shop.com/c-2517285/emaille/ en dan de 30 mm.
Inderdaad niet goedkoop maar er zit ook een stevig bevestigingsringetje bij en dat mist nogal eens bij andere penningen
En je hebt gelijk, garantie is op de gravering. Maar die van mij zien er nog als nieuw uit en ik denk dat ik ze nu een jaar of 3 heb.
Afbeelding
rakker2000
Zeer actief
Mijn ras(sen): x boerenfox
parson russell terrier
boerenfox

Ongelezen bericht door rakker2000 »

HillieS schreef:Enorme afrader zijn deze trouwens: de Rogz for dogz ID penning. Er kwam binnen een week zand tussen, waardoor het ding niet meer waterdicht was.[/img]
Oude type heb ik al jaren, iets vervaagd maar nog goed.
Heb voor de jongste toen ook een gekocht, en die was idd heel snel kapot, en telefoonnummer niet meer leesbaar.
Zolang mensen denken dat honden geen gevoel hebben,
moeten honden het gevoel hebben, dat mensen niet kunnen denken.
HillieS
Zeer actief

rakker2000 schreef:
HillieS schreef:Enorme afrader zijn deze trouwens: de Rogz for dogz ID penning. Er kwam binnen een week zand tussen, waardoor het ding niet meer waterdicht was.[/img]
Heb voor de jongste toen ook een gekocht, en die was idd heel snel kapot, en telefoonnummer niet meer leesbaar.
ik had hem 6,5 jaar geleden toen Jamie als pupje bij ons kwam gekocht. Hoe oud is jouw oude type ongeveer?

Ik had hem trouwens terug gebracht in de winkel en kreeg meteen een nieuwe. Die ging ook binnen de kortste keren (binnen 2 weken) kapot doordat er zooi tussen kwam. Ik had hem goed geplakt zoals de beschrijving zei.
Daarna heb ik die andere die ik eerder al noemde gekocht.
Afbeelding
janeway
Zeer actief

Ongelezen bericht door janeway »

Ik denk dat we maar voor de reddingo gaan. Ik ben niet zo van de emaille maar dus gewoon een roestvrijstalen.
Format wordt denk ik naam hond, +31 nummer (goed idee nooit bij stil gestaan) en de melding dat hij gechipt is.
[/list]Koda heeft ook een facebookpagina

Afbeelding
HillieS
Zeer actief

Wij hebben trouwens t volgende erop staan:
naam hond
+31 en dan de rest van t nummer
en NL eronder
Afbeelding
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lysette »

Ik heb al jaren de rogz penningen en ik vind ze ideaal. Vooral ook omdat ze niet klingelen.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto

In liefdevolle herinnering; Job & Floor
-Lilo-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Klein Spaans monstertje
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door -Lilo- »

Lysette schreef:Ik heb al jaren de rogz penningen en ik vind ze ideaal. Vooral ook omdat ze niet klingelen.
En zo wil ieder duidelijk wat anders merk ik :D ik vind het klingelen juist fijn, weet ik altijd of Lola nog in de buurt is als ze los is.
rakker2000
Zeer actief
Mijn ras(sen): x boerenfox
parson russell terrier
boerenfox

Ongelezen bericht door rakker2000 »

HillieS schreef:
rakker2000 schreef:
ik had hem 6,5 jaar geleden toen Jamie als pupje bij ons kwam gekocht. Hoe oud is jouw oude type ongeveer?
Denk een jaar of 8 inmiddels.
Zolang mensen denken dat honden geen gevoel hebben,
moeten honden het gevoel hebben, dat mensen niet kunnen denken.
gyanty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie

Ongelezen bericht door gyanty »

Heb verschillende penningen gehad, maar ze verliezen ze altijd. Nog nooit een halsband verloren maar al zoveel penningen. Soms met ringetje, soms zonder ringetje, ik weet niet hoe ze het doen. Heb ook al zelf hele stevige ringen eraan gezet, maar toch is Kay die van afgelopen jaar alweer kwijt. Ze hebben ze hier vaak alleen maar met vakantie om.

Ik had laatste jaren gewoon nametags voor mensen. Volledig met alles erop. En als zal je die twee van mij Vicky of Viktor noemen, ze komen zo wel. Iemand die de hond wil lokken en kwaad in de zin heeft, lokt die hond ook wel zonder naam hoor (voorbij het feit dat ze inderdaad al de hond vast moeten hebben om het te kunnen lezen). Dat de hond Bella of Ronald heet dat maakt nog niks toch of ben ik zo dom? :schrik:

En dat ze het adres weten? En dan? Heb je er ook sleutel van de voordeur aanhangen ofzo? Hysterica optiforma....
Afbeelding
gyanty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie

Ongelezen bericht door gyanty »

Heb verschillende penningen gehad, maar ze verliezen ze altijd. Nog nooit een halsband verloren maar al zoveel penningen. Soms met ringetje, soms zonder ringetje, ik weet niet hoe ze het doen. Heb ook al zelf hele stevige ringen eraan gezet, maar toch is Kay die van afgelopen jaar alweer kwijt. Ze hebben ze hier vaak alleen maar met vakantie om.

Ik had laatste jaren gewoon nametags voor mensen. Volledig met alles erop. En als zal je die twee van mij Vicky of Viktor noemen, ze komen zo wel. Iemand die de hond wil lokken en kwaad in de zin heeft, lokt die hond ook wel zonder naam hoor (voorbij het feit dat ze inderdaad al de hond vast moeten hebben om het te kunnen lezen). Dat de hond Bella of Ronald heet dat maakt nog niks toch of ben ik zo dom? :schrik:

En dat ze het adres weten? En dan? Heb je er ook sleutel van de voordeur aanhangen ofzo? Hysterica optiforma....
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”