Taxi stapt dapper mee door de sneeuw. Om dan binnen lekker op te warmen...

En nog een filmpje de eerste keer een stuk luchtpijp. Hij had geen idee wat hij er mee moest....
Moderator: moderatorteam

Hahaha die hebben we ook zat maar mijn dochter vond dat taxi in roze dekentjes moest slapen...veertje schreef:![]()
Wat een stoer jasje! Nu nog dekens in jongenskleuren
Nee dus mijn eigenwijze 2 jarige dochter vond dat ze hem dat wel even kon leren. En hij snapt het nu volledig...Tamara81 schreef:Jeej, Taxi spam!
Hij is zo leuk!![]()
Lijkt alsof hij nog niet zo goed snapt wat je met zo'n Kong moet doen
Kimmie schreef:nu heb ik niet echt veel met kale honden maar vind deze een heel aansprekend hondje,knap koppie heeft hij!
hoe gaat het samen met de andere honden?

alm@ schreef:Ow wat schattig. Je zou toch zo een blotertje nemen, alleen al voor die jasjes
Ben net blij dat ie behoorlijk in zijn beharing begint te komenmosquito1980 schreef:alm@ schreef:Ow wat schattig. Je zou toch zo een blotertje nemen, alleen al voor die jasjes
Frodo scheren en jasje aandoen![]()

Ja uiteindelijk ondervind hij wel dat het lekker is...mosquito1980 schreef:Filmpje is leuk, kauwt hij uiteindelijk op de luchtpijp?
Dank je!!samantha! schreef:Wat een lekker ventje!
Veel geluk met hem
Schattig he het is zo'n brutaaltje maar toch ook weer nietmijke schreef:Dat filmpje!![]()
![]()
Maar ook qua karakter hoor.alm@ schreef:Ow wat schattig. Je zou toch zo een blotertje nemen, alleen al voor die jasjes