Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Soesterduinen, Austerlitz of Groeneveld

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Anne
Zeer actief
Aantal honden: 1
Contacteer:

Soesterduinen, Austerlitz of Groeneveld

Ongelezen bericht door Anne »

Dit jaar wil ik graag een wandeling organiseren voor onze hond Tapas en al haar broertjes en zusjes. Dit wil ik een beetje centraal doen dus ik dacht aan de Soesterduinen, Austerlitz of Kasteel Groeneveld. Zelf woon ik in Limburg en ben dus niet bekend in de regio.

Nu vraag ik me af of deze wandellocaties erg druk zijn en of de horecagelegenheden wel zo hondvriendelijk zijn. Welke van deze locaties zouden jullie aanraden? Of misschien nog andere tips?

Ik zoek dus eigenlijk een bewegwijzerde route met daarbij in de buurt en brasserie o.i.d. waar je met de honden (binnen) welkom bent.
Anne, Sasha & Tapas
Spriet (2002-2015), Tibbie (2000-2015) en Gunda (1996-2009)
Afbeelding
HestaS
Vaste gebruiker
Contacteer:

Re: Soesterduinen, Austerlitz of Groeneveld

Ongelezen bericht door HestaS »

Bij Kasteel Groeneveld ken ik het redelijk goed. Dat is een losloop gebied waar veel mensen die ik ken regelmatig naar toe gaan. Op mooie dagen ook veel ruiters en ruiterklasjes. Voor zover ik weet zit er een kleine koffiecorner op het terrein. Tegen over het terrein een restaurant.
Austerlitz en Soesterduinen ken ik alleen van (fiets en hike/rugzak)wandelingen zonder hond.
Eilfy
Zeer actief
Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie
Aantal honden: 5
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eilfy »

Austerlitz zit wel een hotel in de buurt van de pyramide, geen idee of dat hondvriendelijk is. Je hebt daar bewegwijzerde routes maar die volgen we nooit. Je kan er (bijna) niet verdwalen dus we lopen altijd lukraak de kleinere paadjes waardoor wij altijd rustig wandelen. Op de hoofdpaden is het, zeker met mooi weer, wel wat drukker.

Kasteel Groeneveld is vrij druk meestal en ook niet idioot groot. Wel horeca vlakbij en op een route bij Hooge Vuursche waar honden welkom zijn voor zover ik weet. Wij pakken meestal maar een stukje landgoed en duiken dan de bossen in.

Soesterduinen is druk maar zo groot dat je makkelijk de drukte kan ontlopen, zeker als je de zandvlakte opgaat. Horeca voor zover ik weet niet in de buurt (maar wij pakken ook altijd de wat rustigere ingang dus weet niet of er aan de andere kant wat zit)
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje

Ongelezen bericht door Shibby »

Soesterduinen heeft horeca waar je op het terras welkom bent met honden. Is alleen geen groot terras dus met een beetje mooi weer in het weekend kun je het denk ik vergeten om daar met een groep op het terras te zitten ;)
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
Anne
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Anne »

Bedankt voor de reacties! :)
Anne, Sasha & Tapas
Spriet (2002-2015), Tibbie (2000-2015) en Gunda (1996-2009)
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”