Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

hondje doodgebeten in Geleen

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

korthaar
Zeer actief

Re: hondje doodgebeten in Geleen

Ongelezen bericht door korthaar »

Cowboy_Bebop schreef:[Meen je dat nou?
Dat honden op katten jagen is toch ook de norm? Plaats een Mechelse herder of een Husky in een tuin samen met een vreemde chihuahua en ik schat dat in meer dan de helft van de gevallen de grote hond denkt dat het kleine hondje eten is.
[/quote]

Je heb net zoveel verstand van honden als m'n houten klompen.
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door ranetje »

bouvierpoedel schreef:Die vrouw was ook wel een beetje dom om Fief zomaar naar die vastzittende pit te laten kachelen.
Deed ze dat dan?
Zou Fifi zelf niet ook aangelijnd zijn geweest?
(hoek van de straat = dorp of stad = voor de veiligheid lijn er aan .... doorgaans nog verplicht ook)
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
miriam
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever.
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door miriam »

ranetje schreef:
bouvierpoedel schreef:Die vrouw was ook wel een beetje dom om Fief zomaar naar die vastzittende pit te laten kachelen.
Deed ze dat dan?
(hoek van de straat = dorp of stad = voor de veiligheid lijn er aan .... doorgaans nog verplicht ook)
Hondje was aangelijnd en liep langs de drukke Rijksweg.
Afbeelding
Miriam, Pleun en Pelle
Tibbe 24-03-2004*20-03-2017
ranetje
Zeer actief

miriam schreef:
ranetje schreef:
Deed ze dat dan?
Dank je wel :ok:
Dus ging het er waarschijnlijk niet om dat ze het hondje "zomaar" naar die vastzittende pit liet lopen.

Ik vind het heel triest voor de eigenaresse :(:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

miriam schreef:
ranetje schreef:
Deed ze dat dan?
Oh , maar hoe konden die 2 bij elkaar komen dan.?
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door Budkes »

Cowboy_Bebop schreef:Plaats een Mechelse herder of een Husky in een tuin samen met een vreemde chihuahua en ik schat dat in meer dan de helft van de gevallen de grote hond denkt dat het kleine hondje eten is.
Werkelijk, want die zijn allemaal debiel of zo? Of leven onder een steen?

Ik kom regelmatig chihuahua's tegen met mijn herders en ook bijzonder vervelende, maar er heeft er nog nooit 1 gedacht daar loopt mijn eten. En waar ligt de grens van voor eten aangezien worden, 3 kilo? 5 kilo? En een Mastiff van 90 kilo mag een beagle nog voor eten aan zien? Of is het dan gewoon een lijer van een Mastiff?
Gr. Aniek

Afbeelding
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke

bouvierpoedel schreef:
malinois schreef:
Ben ik t helemaal mee eens ik heb er zelf de schurft aan MAAR een hond hoeft niet vermoord te worden als hij dat doet. Dan knoop je hem maar onder je oksel hoe vervelend ook. Anders moet je hem korven
Het beest hoefde ook niet vermoord te worden maar ongelukken zitten in een klein hoekje.
Soms dan heb je in ene een hond aan de gat van je hond hangen of een kleine patser tegen je hond zijn muil aan springen zonder dat je het gezien had zo snel.
Vind die vrouw van het kleine ding het meest verantwoordelijk voor de dood van haar hondje.
Als je een hond hebt die andere honden dood bijt dan hoort het je niet te overkomen dat je het zo snel niet gezien hebt.
Gewoon niet.
Nooit.
En anders muilkorf je de hond maar, als jij niet in staat bent om andere mensen en honden in de openbare ruimte te vrijwaren van letsel of dood door jouw hond dan hoor je niet in die openbare ruimte met je hond.
Gr. Aniek

Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Cleva schreef:
Nee, een beet uitdelen is niet raar.
Ik geef in ingewikkelde situaties ook weleens heel duidelijk mijn grenzen aan en daarom ben ik nog niet agressief want dat ben ik nooit.

Assertief is niet hetzelfde als gevaarlijk en als de andere hond geen schade heeft is er niets om aansprakelijk over te doen.

:mrgreen: Ja, logisch.
Budkes schreef:
Cowboy_Bebop schreef:Plaats een Mechelse herder of een Husky in een tuin samen met een vreemde chihuahua en ik schat dat in meer dan de helft van de gevallen de grote hond denkt dat het kleine hondje eten is.

Ik kom regelmatig chihuahua's tegen met mijn herders en ook bijzonder vervelende, maar er heeft er nog nooit 1 gedacht daar loopt mijn eten. En waar ligt de grens van voor eten aangezien worden, 3 kilo? 5 kilo? En een Mastiff van 90 kilo mag een beagle nog voor eten aan zien? Of is het dan gewoon een lijer van een Mastiff?
Ik heb het één keer gehad, met een wegvluchtende chi in een wapperend kerstmannenpakje. Hoe bedenk je het :LOL:
Daar bij ging totaal onverwacht de knop om bij mijn honden, ondanks dat in die twee nauwelijks jachtinstinct zit. Sindsdien ben ik wel extra voorzichtig met erg angstige hondjes.
De huskies hebben nog geen chihuahua verslonden. Te weinig vlees denk ik. Of te veel babbels.
miriam
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever.

Ongelezen bericht door miriam »

Budkes schreef:
bouvierpoedel schreef:
malinois schreef:
Ben ik t helemaal mee eens ik heb er zelf de schurft aan MAAR een hond hoeft niet vermoord te worden als hij dat doet. Dan knoop je hem maar onder je oksel hoe vervelend ook. Anders moet je hem korven
Het beest hoefde ook niet vermoord te worden maar ongelukken zitten in een klein hoekje.
Soms dan heb je in ene een hond aan de gat van je hond hangen of een kleine patser tegen je hond zijn muil aan springen zonder dat je het gezien had zo snel.
Vind die vrouw van het kleine ding het meest verantwoordelijk voor de dood van haar hondje.
Als je een hond hebt die andere honden dood bijt dan hoort het je niet te overkomen dat je het zo snel niet gezien hebt.
Gewoon niet.
Nooit.
En anders muilkorf je de hond maar, als jij niet in staat bent om andere mensen en honden in de openbare ruimte te vrijwaren van letsel of dood door jouw hond dan hoor je niet in die openbare ruimte met je hond.
Juist, zo simpel is het :ok:
Afbeelding
Miriam, Pleun en Pelle
Tibbe 24-03-2004*20-03-2017
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Budkes schreef:
bouvierpoedel schreef:
malinois schreef:
Gewoon niet.
Nooit.
Had die pit eerder honden dood gebeten dan.?
Beest kan tot aan dit geval gewoon een normale ogende hond zijn geweest hoor.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Cinnepin
Zeer actief
Mijn ras(sen): boerenfox en border collie

Ongelezen bericht door Cinnepin »

Nanna schreef:https://www.nrc.nl/nieuws/2017/01/20/ee ... 0-a1542311

Hèhè. Eindelijk iemand die zegt dat het NIET staat of valt met opfoeding en soosjalisasie.

Vaak zijn dat ook de eigenaren of liefhebbers van deze honden soort die zoiets beweren. Het is gewoon een feit dat het er in zit!
Afbeelding
Cinnepin
Zeer actief
Mijn ras(sen): boerenfox en border collie

Ongelezen bericht door Cinnepin »

mee eens
Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

nou vooral dat laatste woordje stupiditeit....en dan die van mensen.. ongeloofeloos
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Budkes schreef:

Helaas denken veel mensen zo, zelf een hondenuitlaatservices die hier liep dan denk je de meeste hebben wel verstand van honden.
Maar toen Ruby nog een pup was dook de hele groep er loslopend op en hun reactie was ja ze zien dat ook als konijn, nou ik zag een groep honden die vaak samen waren en een roedel vormde dus 1 dook er op de rest erbij
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Budkes schreef:

Mn verkooppunt heeft 2 wawa logees gehad net... tussen dr 2 mechels en 3 whippets .... ze hebben t overleefd hoor die 2 maanden
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Tineke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Tineke »

Ik heb een chihuahua met pups in opvang gehad en die hebben dat met Rio , Orson en Beau allemaal overleefd.
Ik denk dat het met deze honden misgaat door het vasthouden en dan wellicht schudden maar als je een hond hebt die dat, mogelijk , kan doen moet je hem maar uit dat soort situaties houden of muilkorven.
Afbeelding
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.

https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
Tineke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Tineke »

Nanna schreef:En ja, ik kan me best voorstellen dat een krijsende rennende Chihuahua een (groep) hond(en) triggert tot najagen en zelfs doden. Omdat er dan bepaalde mechanismen in werking treden. Maar een wawa die langsloopt aan de riem zomaar doodbijten? Dan ben je als hond serieus gestoord.
Nou hier in de Groene weelde liep een husky die dat zonder pardon deed, daar hoefde het hondje nog niet eens voor te gillen.
Gewoon wat rond hupsen was voldoende en de hond had dan ook al een Yorkie doodgebeten en droeg een muilkorf, die echter nog weleens vergeten werd.
Hond liep gewoon los en ook nog niet eens in de buurt van zijn baasje.
Toen ze mij een keer tegenkwam met buiten ons eigen clubje de opvangchi raakte ze helemaal over haar toeren want ze wist niet meer zeker of ze de muilkorf had omgedaan en chi'tje was het prototype hondje waar haar hond niet tegen kon en haar hond liep ergens in het park te struinen :roll:
Afbeelding
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.

https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
sky
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border collies en mechelse herders.

Ongelezen bericht door sky »

Tineke schreef:
Nanna schreef:En ja, ik kan me best voorstellen dat een krijsende rennende Chihuahua een (groep) hond(en) triggert tot najagen en zelfs doden. Omdat er dan bepaalde mechanismen in werking treden. Maar een wawa die langsloopt aan de riem zomaar doodbijten? Dan ben je als hond serieus gestoord.
Nou hier in de Groene weelde liep een husky die dat zonder pardon deed, daar hoefde het hondje nog niet eens voor te gillen.
Gewoon wat rond hupsen was voldoende en de hond had dan ook al een Yorkie doodgebeten en droeg een muilkorf, die echter nog weleens vergeten werd.
Hond liep gewoon los en ook nog niet eens in de buurt van zijn baasje.
Toen ze mij een keer tegenkwam met buiten ons eigen clubje de opvangchi raakte ze helemaal over haar toeren want ze wist niet meer zeker of ze de muilkorf had omgedaan en chi'tje was het prototype hondje waar haar hond niet tegen kon en haar hond liep ergens in het park te struinen :roll:

:80:
Sterre

Ongelezen bericht door Sterre »

Wat belachelijk. Als ik zo'n hond had zou ik tien keer controleren of hij z'n muilkorf om had voor ik de deur uit zou gaan.
StormenRoxy
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador

Ongelezen bericht door StormenRoxy »

Nanna schreef:https://www.nrc.nl/nieuws/2017/01/20/ee ... 0-a1542311

Hèhè. Eindelijk iemand die zegt dat het NIET staat of valt met opfoeding en soosjalisasie.
De opwinding die ook beschreven wordt hier, mensen snappen dat niet. Storm kon enorm kwispelen en piepen als er een andere hond liep. Mensen dachten dan ook dat hij wilde spelen maar gelukkig wisten wij beter. De pit die het dorp getraind werd deed dat ook.
Als het baasje dan een 1 of andere idioot is gebeuren er ongelukken want die denken dat Tyson wil spelen.
En dan krijg je situaties van 'dat doet hij anders nooit'
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

Afbeelding
Marco88
Zeer actief
Mijn ras(sen): nova scotia duck tolling retriever

Ongelezen bericht door Marco88 »

jammer dat het hondje is afgemaakt door weer zo'n hond.
wanneer leren mensen nou dat 99% van dit type honden dit doen als ze de kans krijgen.
Afbeelding
Donkere Dame
Actief

Ongelezen bericht door Donkere Dame »

korthaar schreef:
Dat honden op katten jagen is toch ook de norm? Plaats een Mechelse herder of een Husky in een tuin samen met een vreemde chihuahua en ik schat dat in meer dan de helft van de gevallen de grote hond denkt dat het kleine hondje eten is.
.[/quote]

Als er een andere hond uitvalt naar mijn belgje tijdens het passeren zijn het 9 van de 10x <5kg hondjes.
Zou dat dan eerder hondjes met suïcide neigingen noemen ipv de "grote" hond gelijk moordenaar te noemen.

En wat betreft aansprakelijkheid.
Ik hou mijn hond kort tijdens het passeren, ze krijg nergens kans toe.
Krijg die andere hond wel ruimte en die valt dan uit?
Krijgt mijn meissie ook de ruimte om zich te verdedigen, terwijl ik die andere zal trachten een penalty te geven.
ranetje
Zeer actief

Donkere Dame schreef: Als er een andere hond uitvalt naar mijn belgje tijdens het passeren zijn het 9 van de 10x <5kg hondjes.
Zou dat dan eerder hondjes met suïcide neigingen noemen ipv de "grote" hond gelijk moordenaar te noemen.

Krijgt mijn meissie ook de ruimte om zich te verdedigen, terwijl ik die andere zal trachten een penalty te geven.
Tegen een 5 kilo hondje?
Dan kan je haar beter leren dat jij het voor haar opknapt.
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Ik verdedig mn honden... hoeven ze niet zelf te doen tenzij ik t niet alleen fysiek aankan bijv tegen zo'n klapkaak.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Cowboy_Bebop
Actief

Ongelezen bericht door Cowboy_Bebop »

Budkes schreef: Werkelijk, want die zijn allemaal debiel of zo? Of leven onder een steen?

Nee, die zijn niet debiel. Honden zijn en blijven roofdieren, dus zijn het allemaal ergens moordenaars. Net zoals katten.
Dat mensen roepen dat het niet aanvaardbaar is dat een grote hond een chihuahua opeet, hebben ze gelijk, maar het is niet abnormaal of een 'kronkel' dat een jachthond met een groot prooiinstinct triggered raakt door een rondhuppelend hondje, kat of konijntje.
En heeft hier enkele weken geleden niemand geen filmpje gepost van een mechelaar of hollandse herder die een ree de nek aan het overbijten was in een wei?
Een meute zwerfhonden kan gelijk ook een mens van 88 jaar slopen als ze zich in groep sterk voelen en honger hebben. Gebeurt in Bulgarije. Dus een kilo telling zit er niet in.

Ik heb het zelf al een paar keer (gelukkig) net niet zien gebeuren. De ene keer met een malamute op een kerstmarkt die opeens in 'predator mode' overging door een maltezer 2 meter verder zag passeren. Gelukkig bemerkte de eigenares van de malamut het op tijd en kon ze op tijd wegtrekken, want de eigenares van de maltezer had het totaal niet door of gezien en had bijna haar eigen hondje de dood in gejaagd.

2 maanden geleden ook alweer op de hondenschool waar we een superlieve Duitse herder die nog nooit 1 keer gebeten heeft naar eender welke andere hond in het losloopbos, opeens denkt dat de nieuweling in de groep een wandelende vleeskroket van 3 kilo is. Dan moet je dat effe bijsturen en duidelijk maken aan de hond dat hij dat niet mag. Sindsdien liep dat goed omdat de hond begreep dat het kleine hondje deel uitmaakte van de groep. Maar zonder ingrijpen was dat ook gegarandeerd fout afgelopen.

Ook de tibetaanse terrier van mijn vrouw (11 kilo) zou ik nooit oftenooit zomaar bij de chihuahua's van de buurvrouw laten zonder daar eerst even bij te blijven staan om te zien dat hij het snapt dat dat miniatuurhondjes zijn en niet zijn speeltjes die ze in haar muil schudt.
Jonas26
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jonas26 »

Marco88 schreef:jammer dat het hondje is afgemaakt door weer zo'n hond.
wanneer leren mensen nou dat 99% van dit type honden dit doen als ze de kans krijgen.
Waar baseer je dat percentage op?
Afbeelding
Jonas26
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jonas26 »

Donkere Dame schreef:
korthaar schreef:
.
Als er een andere hond uitvalt naar mijn belgje tijdens het passeren zijn het 9 van de 10x <5kg hondjes.

Krijgt mijn meissie ook de ruimte om zich te verdedigen, terwijl ik die andere zal trachten een penalty te geven.[/quote]
Ik heb inderdaad ook de ervaring dat het vaak kleine hondjes zijn die de aanval inzetten, of gewoon op mijn hond komen afstormen. Dat neemt echter niet weg dat ik verantwoordelijk blijf voor het gedrag van mijn eigen hond.
Afbeelding
Budkes
Zeer actief

Cowboy_Bebop schreef:
Budkes schreef: Werkelijk, want die zijn allemaal debiel of zo? Of leven onder een steen?

Nee, die zijn niet debiel. Honden zijn en blijven roofdieren, dus zijn het allemaal ergens moordenaars. Net zoals katten.
Dat mensen roepen dat het niet aanvaardbaar is dat een grote hond een chihuahua opeet, hebben ze gelijk, maar het is niet abnormaal of een 'kronkel' dat een jachthond met een groot prooiinstinct triggered raakt door een rondhuppelend hondje, kat of konijntje.
En heeft hier enkele weken geleden niemand geen filmpje gepost van een mechelaar of hollandse herder die een ree de nek aan het overbijten was in een wei?
Een meute zwerfhonden kan gelijk ook een mens van 88 jaar slopen als ze zich in groep sterk voelen en honger hebben. Gebeurt in Bulgarije. Dus een kilo telling zit er niet in.

Ik heb het zelf al een paar keer (gelukkig) net niet zien gebeuren. De ene keer met een malamute op een kerstmarkt die opeens in 'predator mode' overging door een maltezer 2 meter verder zag passeren. Gelukkig bemerkte de eigenares van de malamut het op tijd en kon ze op tijd wegtrekken, want de eigenares van de maltezer had het totaal niet door of gezien en had bijna haar eigen hondje de dood in gejaagd.

2 maanden geleden ook alweer op de hondenschool waar we een superlieve Duitse herder die nog nooit 1 keer gebeten heeft naar eender welke andere hond in het losloopbos, opeens denkt dat de nieuweling in de groep een wandelende vleeskroket van 3 kilo is. Dan moet je dat effe bijsturen en duidelijk maken aan de hond dat hij dat niet mag. Sindsdien liep dat goed omdat de hond begreep dat het kleine hondje deel uitmaakte van de groep. Maar zonder ingrijpen was dat ook gegarandeerd fout afgelopen.

Ook de tibetaanse terrier van mijn vrouw (11 kilo) zou ik nooit oftenooit zomaar bij de chihuahua's van de buurvrouw laten zonder daar eerst even bij te blijven staan om te zien dat hij het snapt dat dat miniatuurhondjes zijn en niet zijn speeltjes die ze in haar muil schudt.
Onzin. Jouw tekst waar ik op reageerde is dat meer dan de helft van de Mechelse herders of Husky's denken dat een Chihuahua eten is. En dat is onzin. Dat veel honden kleine hondjes doodbijten heeft niets met vergissen te maken. Dat veel keffende kleine honden grote honden triggeren is een feit, dat veel honden kleine honden verwisselen met een vleeskroket is bullshit.
En als jij een hond hebt die zich laat triggeren door (kleine) hondjes dan heb je er maar voor te zorgen dat je je hond onder controle hebt. En anders doe je hem een muilkorf om. Simpel.

Kleine keffende hondjes zijn ongelooflijk irritant. Kleine keffende uitvallende hondjes zijn nog irritanter. Maar meer dan dat is het niet. Irritant, het levert geen letsel op, het is niet dodelijk, het is irritant.
Gr. Aniek

Afbeelding
tbeast
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cane Corso, Friese Stabij,chihuahua
Aantal honden: 10

Ongelezen bericht door tbeast »

Budkes schreef:
Cowboy_Bebop schreef:

Onzin. Jouw tekst waar ik op reageerde is dat meer dan de helft van de Mechelse herders of Husky's denken dat een Chihuahua eten is. En dat is onzin. Dat veel honden kleine hondjes doodbijten heeft niets met vergissen te maken. Dat veel keffende kleine honden grote honden triggeren is een feit, dat veel honden kleine honden verwisselen met een vleeskroket is bullshit.
En als jij een hond hebt die zich laat triggeren door (kleine) hondjes dan heb je er maar voor te zorgen dat je je hond onder controle hebt. En anders doe je hem een muilkorf om. Simpel.

Kleine keffende hondjes zijn ongelooflijk irritant. Kleine keffende uitvallende hondjes zijn nog irritanter. Maar meer dan dat is het niet. Irritant, het levert geen letsel op, het is niet dodelijk, het is irritant.
Precies dit. Ze zien ze niet als eten, gewoon als een hond die ze wel even te grazen kunnen nemen. Goedpraten noem je zoiets.
Wij hebben 4 Cane Corso's en een Friese Stabij. En 4 chihuahua's. De groten hebben zich nog nooit 'vergist' hoor. Ze zijn niet gek, ze weten exact het verschil tussen een chihuahua en een konijn.
AfbeeldingAfbeelding
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

Nou ik hou mijn grote weg bij die kleine irritante gemuteerde chamster stel je voor dat hij er een poot opzet, dan heb ik een vals kuthond, doe maar niet. dus zodra zo`n kleintje begint te blaffen ben ik weg, zijn ze nog beledigd ook - hij doet niets hoor, maakt alleen een beetje herrie, want hij vind jou hond eng,...... dat is dan een teken dat ik toch te dicht bij ben gekomen... als ik ze kan horen is het fout, heel erg fout...... maar goed dat is een andere discussie
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”