Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Voor wie zin heeft ook mee te doen: voel je vrij je foto's te posten Feedback geven mag, hoeft niet.
Ik vond het het afgelopen jaar wel prettig om een reden te hebben m'n best te doen elke week foto's te maken. Dus ik ga ook dit jaar door met elke week een foto uit te kiezen. We zitten nu al in week 3, dus hier komen mijn eerste drie foto's
Week 2 was een beroerde week voor mij, niet alleen qua foto's maken: gewoon erg moe. Dus met deze foto smokkel ik een beetje. Hij is eind week 1 gemaakt DSC_4284-met logo by Elco Frits, on Flickr
Heavy schreef:Misschien is het leuk om elke week een onderwerp te kiezen ?
Voor mezelf begin ik daar niet aan. Hoe harder ik probeer een bepaalde foto te maken, hoe slechter het resultaat over het algemeen Maar ik vind het wel fijn een stok achter de deur te hebben om in ieder geval m'n camera regelmatig mee te nemen en in ieder geval te proberen een goede foto te maken, dus daar gebruik ik het idee van een 'picture of the week' graag voor.
Een thema-idee ter inspiratie vind ik op zich wel leuk. Maar dan zonder de verplichting een foto in dat thema te maken. Dus leuk als het lukt om in het thema te blijven, maar niet erg als dat niet gebeurt. Wie verzint het thema?
Leuk, ik ga ook eens meedoen! Ik had mijn fotohobby een poosje in de ijskast gezet maar met mijn nieuwe lens kan ik er weer met hernieuwde energie tegenaan! Ik vrees wel dat bijna al mijn foto's van de hond en katten gaan zijn dus die thema's gaan hem voor mij niet worden
Ik kan Canon erg aanraden, ik ben zonder enige fotografeerervaring van een pocketcamera á 90 euro overgestapt op de Canon EOS 400D en dat was de beste keus die ik had kunnen maken! Alles wijst zich vanzelf, ik heb de (zeer omvangrijke) gebruiksaanwijzing nooit nodig gehad. Maar de beste tip is misschien wel; kijk welk merk de mensen om je heen hebben en neem hetzelfde merk, dan kun je lenzen van elkaar lenen!
Mensen met een Nikon vinden Canon vaak vervelend en omgekeerd. Dus kijk of je een paar keer een camera kunt lenen, van verschillende merken. Dan ontdek je snel genoeg welke je het prettigste vindt werken. Tegenwoordig zijn alle spiegelreflexen ook wel als point&shoot te gebruiken, dus het punt van 'voor beginner' komt wel goed
Ik ben de eerste om toe te geven dat de foto technisch gezien niet zo goed is maar ik was bijzonder content met hoe goddelijk die taart uitgevallen is dus ik post hem lekker toch
Mijn week 5.
Geen Kaiou dit keer , maar Ivy tijdens haar flyballtraining, zondag, in de regen.
Ivy is een labradoodle en traint met haar team voor de flyballcompetitie die in april weer begint.
Week 6.
Het was koud, guur en grijs dinsdagochtend, eigenlijk helemaal geen fotoweer, maar het terugplaatsen van de val van De Hef mocht ik als Rotterdammer toch niet missen.
Leuke bijkomstigheid, Nu.nl vond de foto mooi genoeg om deze bij hun artikel te plaatsen.
Week 6. Weinig echt mooie foto's gemaakt deze week. Toch maar eentje uitgekozen. Dan maar een iets minder interessante foto... 2017-02-12_02-04-14_wm by Elco Frits, on Flickr
Wat leuk! Ik volg ook een POTW op een ander forum. Leuke manier om op beide plekken inspiratie op te kunnen doen. Ik heb voornamelijk mijn hondje Jarvis als fotomodelletje, dus daar zal vooral veel van zijn
Hier nog even mijn weken tot nu toe op een rijtje: Week 1