Ja ze gaan opzich prima met elkaar, maar het lijkt wel alsof ze in gezelschap van andere honden de dynamiek gebruiken om even een rekening te vereffenen.
Als een hond bijvoorbeeld een beetje Mayke op dr zenuwen werkt, dan gaat Kiwi gelijk op Mayke in hakken. Dan staat Mayke die andere hond deemoed signalen te geven en dan wordt ze ineens aan dr nekvel neergesabeld door Kiwi
En omgekeerd - Kiwi lokt soms najaag gedrag uit bij andere honden. Als dat gebeurt, bloeit Mayke helemaal op en gaat ze de pestkop eens lekker helpen om dr kleine zusje eens een pak op de sodemieter te geven
Nooit op een serieuze manier hoor, maar het spelen kan op zo'n moment zeker een venijnig randje krijgen. Als er tegen Mayke wordt samen gespannen, dan ga ik dr helpen door Kiwi weg te sturen. Andersom help ik Kiwi dan weer nooit
Soms hoor je dat honden voor elkaar op komen, of samenspannen tegen andere honden. Bij mij dus totaal niet.
Wat denken jullie, hebben ze stiekem best een hekel aan elkaar of is dit heel normaal? Wordt het hier herkend?