Moderator: moderatorteam
Oh maar hier doen ze niet meer aan dagkaartjes. Het is 3,50 voor de heenreis en 3,50 voor de terugreis. Maar ik ga bijna niet meer met de bus dus eigenlijk mag ik ook niet klagen.Sandra&co schreef:€6,- voor een dagkaartje buiten de dalurenEn een leuk uitje rijker, kun je weer ergens over praten op de wekelijkse sjoelavond
En ik kan Bizzy natuurlijk niks weigerenMaeve schreef:School wacht maar even, Bizzy heeft 't ook in haar agenda gezet hoor!Shibby schreef:Jaja, heb t al in de agenda geschreven. Als ik niet ineens een schooldag heb, wordt Bizzy mijn leenhondjeMaeve schreef:Schijnbaar ga ik ook een Labrador showenEn de Bizzy gaat mee als bezoeker, dus die mag gekidnapt in de tijd dat ik in de ring sta
Kan je een hond iets weigeren? Misschien kom ik op vrijdag ook even kijken (lees "shoppen")Shibby schreef:En ik kan Bizzy natuurlijk niks weigerenMaeve schreef:School wacht maar even, Bizzy heeft 't ook in haar agenda gezet hoor!Shibby schreef:Jaja, heb t al in de agenda geschreven. Als ik niet ineens een schooldag heb, wordt Bizzy mijn leenhondjeMaeve schreef:Schijnbaar ga ik ook een Labrador showenEn de Bizzy gaat mee als bezoeker, dus die mag gekidnapt in de tijd dat ik in de ring sta
Bedankt alvastTamara81 schreef:Ja hoor, ik kijk wel even voor je, naamgenoot
Wil je voor mij kijken welke dalmaten er zijn?Tamara81 schreef:Ja hoor, ik kijk wel even voor je, naamgenoot
Haha zijn er 30 dus een foto is prima. Ze zijn op zaterdag in ring 9.Tamara81 schreef:Ja hoor, de namen van de Dalmatische honden zal ik aan je doorgeven morgen
Kom je Lewis knuffelen? ;pShibby schreef:Ik kom zaterdagmiddag ff langs, na 14 uur. Dan is niet alleen de reis maar ook de toegang gratis.
Doe ik_Jules_ schreef:Kom je Lewis knuffelen? ;pShibby schreef:Ik kom zaterdagmiddag ff langs, na 14 uur. Dan is niet alleen de reis maar ook de toegang gratis.
Nanna dacht ik.Tenmashi schreef:Niet meer geweest, geen geld en geen energie.Ik hoop dat iemand spetsjes op de foto heeft gezet.
Ohhh Nannanananananaaaa???Marjoleine schreef:Nanna dacht ik.Tenmashi schreef:Niet meer geweest, geen geld en geen energie.Ik hoop dat iemand spetsjes op de foto heeft gezet.
Ahh jammer.Nanna schreef:Spetsen? Nee, ik heb ze wel gezien maar niet gekiekt.Tenmashi schreef:Ohhh Nannanananananaaaa???Marjoleine schreef:Nanna dacht ik.Tenmashi schreef:Niet meer geweest, geen geld en geen energie.Ik hoop dat iemand spetsjes op de foto heeft gezet.
![]()
![]()