Wat een troela!

Moderator: moderatorteam
Dat dacht ik ookNanna schreef:Ik dacht trouwens dat het een vent was, keek vluchtig naar die foto
De hond ontsnapt uit de tuin.ranetje schreef:Dan speelt die Mischa maar in eigen tuin met Lex.
Is ze helemaal betoeterd?
Dat ze alleen onderdanige honden aanvalt geeft niet aan dat er een steekje los zit.
Dat ze die honden ook flink bijt misschien wel.
Wat zou goedkoper zijn ...................... dat hele hekwerk om de tuin of een goede GT?
Ja ik had dat gelezen, maar als ze er bij is kunnen die honden toch samen spelen?blondie schreef:De hond ontsnapt uit de tuin.ranetje schreef:Dan speelt die Mischa maar in eigen tuin met Lex.
Is ze helemaal betoeterd?
Dat ze alleen onderdanige honden aanvalt geeft niet aan dat er een steekje los zit.
Dat ze die honden ook flink bijt misschien wel.
Wat zou goedkoper zijn ...................... dat hele hekwerk om de tuin of een goede GT?
En ik las ergens dat de politie de gemeente had gemaand het hek om haar huis hoger te maken, die snapte ik eerlijk gezegd niet. Dat is ook gebeurd, maar omdat konijnen gaten graven onder het hek kan de hond ontsnappen onder het hek door en grijpt dan andere honden.
Oplossing om de hond nu in ieder geval in eigen tuin ook aan de lijn te leggen lijkt me alvast een begin. En met wandelen buiten muilkorven lijkt me ook wel een strak plan.
Maar hier verbaasd me dus ook wel heel erg dat er bij de politie minimaal 10 bijtincidenten bekend zijn. In sommige andere gemeenten was de hond waarschijnlijk al in beslag genomen denk ik. Om minder al.
Ik loop daar nooit maar wel direct doorgegeven aan vrienden.Tara schreef:Jij blij.Machie schreef:Dat is hier om de hoek
Mijn idee ook hoor, als je hond niet betrouwbaar zonder toezicht in eigen tuin kan blijven, dan moet je die hond niet zonder toezicht in je eigen tuin laten.ranetje schreef: Ja ik had dat gelezen, maar als ze er bij is kunnen die honden toch samen spelen?
Verder graaft ze zelf maar een strook kippengaas in.
Als ze dat hek van de gemeente krijgtis dat al een enorm cadeau.
Dat kan ik me dan ook niet voorstellen.
Ja, die Anniek Winters heeft er echt verstand vanTara schreef:Die reacties er onder ook.
Ria Poels Hendriks schreef: Neem contact op met Anniek Winters zij is een honden gedragsdeskundige. Als zij het niet meer voor elkaar krijgt dan kan niemand het meer.
Is dat strakjes nog wel toegestaan?Tara schreef:Voor mijn part graaft ze een e-fence in.blondie schreef:Mijn idee ook hoor, als je hond niet betrouwbaar zonder toezicht in eigen tuin kan blijven, dan moet je die hond niet zonder toezicht in je eigen tuin laten.ranetje schreef: Ja ik had dat gelezen, maar als ze er bij is kunnen die honden toch samen spelen?
Verder graaft ze zelf maar een strook kippengaas in.
Als ze dat hek van de gemeente krijgtis dat al een enorm cadeau.
Dat kan ik me dan ook niet voorstellen.
Liever nietTara schreef:Nou, ga jij het haar aan het verstand peuteren dan?ranetje schreef:Is dat strakjes nog wel toegestaan?Tara schreef:
Voor mijn part graaft ze een e-fence in.
Dan misschien een idee
ja van haar moet je het hebben toch? die Anniek?Tara schreef:Die reacties er onder ook.
Ria Poels Hendriks schreef: Neem contact op met Anniek Winters zij is een honden gedragsdeskundige. Als zij het niet meer voor elkaar krijgt dan kan niemand het meer.