Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
_Tiny_ schreef:
Jij bent daar bekent? Want dan vertrouw ik helemaal op jouw kennis. Wel handig als jij de weg weet want ik ben er nog nooit geweest en de rest ook niet geloof ik.
Heb even op de kaart gekeken en Spier is inderdaad makkelijk aan te rijden. Zullen we dat dan maar doen iedereen?
Ik ben bekend daar ja.
Maar 5 honden inmiddels? Wat heb je allemaal lopen?
_Tiny_ schreef:
Jij bent daar bekent? Want dan vertrouw ik helemaal op jouw kennis. Wel handig als jij de weg weet want ik ben er nog nooit geweest en de rest ook niet geloof ik.
Heb even op de kaart gekeken en Spier is inderdaad makkelijk aan te rijden. Zullen we dat dan maar doen iedereen?
Ik ben bekend daar ja.
Maar 5 honden inmiddels? Wat heb je allemaal lopen?
Judith
[Sandra]
??? Maandoodle?
??? Ptje?
??? Lizzie.?
_Tiny_
ellen en de birmanen
KarinW
Jobienn
Erna
nomo
Mellow
vosse
Mis ik nog mensen of gaan mensen toch niet mee naar Dwingeloo?
De nieuwe locatie vind ik ook prima, het hele gebied ken ik niet. Dus als iedereen voor is, ben ik absoluut ook voor. De locatie die ik aandroeg had ik ook maar via een hondenlosloopsite gevonden.
Edit: lijstje bijgewerkt
Laatst gewijzigd door Domor op 08 feb 2017 12:20, 3 keer totaal gewijzigd.
Je had aan het begin gezegd dat je kwam, maar dat was voordat de locatie bekend was. Vandaar dat ik jou met een vraagteken had neergezet. Ik haal je van de lijst.
bouvierpoedel schreef:Had mij toch niet opgegeven , dus er maar van uit dat ik niet kom . Lukt het wel met mijn kop en rug dan kom ik wel.
jij komt gewoon niet zeuren, kom ik speciaal met poedelpup om haar aan jou te laten zien, trek jij je terug. lekker weer
ellen
Ik kom wel zeker naar EDE , maar Dwingelerveld weet ik nog niet . Mijn rug wil vaak niet en mijn benen dan ook niet goed.
Maar er komen toch zat andere leuke mensen en poedels.
bouvierpoedel schreef:Had mij toch niet opgegeven , dus er maar van uit dat ik niet kom . Lukt het wel met mijn kop en rug dan kom ik wel.
jij komt gewoon niet zeuren, kom ik speciaal met poedelpup om haar aan jou te laten zien, trek jij je terug. lekker weer
ellen
Ik kom wel zeker naar EDE , maar Dwingelerveld weet ik nog niet . Mijn rug wil vaak niet en mijn benen dan ook niet goed.
Vraag je Sandra om samen te rijden. Dan hoef je niet zelf te rijden en dat scheelt al weer. Is ook nog eens veel gezdlliger dan 2 uur alleen in de auto.
Dat je rug en benen niet willen geldt toch ook voor Ede?
Is ook het lang zitten wat zorgd dat ik zonder gevoel in mijn benen uit de auto stap.Meestal weet ik het wel op korte termijn of het moeite geeft. Ede is maar een stukje en dat gaat meestal wel lukken.
ellen
Vraag je Sandra om samen te rijden. Dan hoef je niet zelf te rijden en dat scheelt al weer. Is ook nog eens veel gezdlliger dan 2 uur alleen in de auto.
Ik constateer een misverstandje (maar dat komt denk ik omdat dit het eerste topic is): ik kom in elk geval naar Ede (en dan haal ik Ptje van het station). Dwingelderveld weet ik nog niet. Monster weet ik ook nog niet.
ellen
Ik constateer een misverstandje (maar dat komt denk ik omdat dit het eerste topic is): ik kom in elk geval naar Ede (en dan haal ik Ptje van het station). Dwingelderveld weet ik nog niet. Monster weet ik ook nog niet.
ellen
dat klopt maar...er is maar 1 kees en die kunnen we niet missen
Wij gaan voor de wandeling in Monster en deze slaan we over. Anders ben ik weer een hele dag op sjouw en ik moet het even rustiger aan gaan doen
Ik verheug me wel op foto's natuurlijk
Even voor de overzichtelijkheid, klopt het dat de volgende mensen mee gaan? (graag reactie, zodat we zondag weten op wie we wel of niet moeten wachten)
Wel:
Judith (ja ik ga haha)
Tiny
Domor
Mellow
Vosse
Nomo
Twijfels:
BP (vanwege zijn krakkemikkige rug en benen )
Sandra (met de mini miesjes)
Sandra (met Lola, zusje van Dana, geen actief hf lid)
Erna
Hakunamatata
Laatst gewijzigd door Judith op 13 feb 2017 20:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Oeh, ik zit er heel erg aan te denken om ook te komen! Is het bereikbaar met het ov?
Ik vind poedels echt geweldig en kom ze nauwelijks tegen, dus perfecte kans er zoveel tegelijk te ontmoeten Faye is alleen wel echt een traag hondje qua wandelen, ik weet niet hoe (on)handig dat is. Ze kan wel met alle honden groot en klein die respect tonen voor een oude dame, dat is het probleem niet.
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~
hakunamatata schreef:Oeh, ik zit er heel erg aan te denken om ook te komen! Is het bereikbaar met het ov?
Ik vind poedels echt geweldig en kom ze nauwelijks tegen, dus perfecte kans er zoveel tegelijk te ontmoeten Faye is alleen wel echt een traag hondje qua wandelen, ik weet niet hoe (on)handig dat is. Ze kan wel met alle honden groot en klein die respect tonen voor een oude dame, dat is het probleem niet.
Of het te bereiken is met het Ov, geen idee. Misschien weet Vosse dat?
We wandelen niet super snel, het is vaak veel lullen en lopen. En ik neem mijn camera mee dus lig de helft van de tijd op de grond te dweilen dus ik loop ook niet zo snel
hakunamatata schreef:Oeh, ik zit er heel erg aan te denken om ook te komen! Is het bereikbaar met het ov?
Of het te bereiken is met het Ov, geen idee. Misschien weet Vosse dat?
We wandelen niet super snel, het is vaak veel lullen en lopen. En ik neem mijn camera mee dus lig de helft van de tijd op de grond te dweilen dus ik loop ook niet zo snel
Nee, ik kan je evt oppikken van het station in Hoogeveen
Judith schreef:Even voor de overzichtelijkheid, klopt het dat de volgende mensen mee gaan? (graag reactie, zodat we zondag weten op wie we wel of niet moeten wachten)
Wel:
Judith (ja ik ga haha)
Tiny
Domor
Mellow
Vosse
Nomo
Twijfels:
BP (vanwege zijn krakkemikkige rug en benen )
Sandra (met de mini miesjes)
Sandra (met Lola, zusje van Dana, geen actief hf lid)
Erna
Hakunamatata
De twijfel is bij mij een 'Nee, ik kom niet' geworden, dus geen minimiesjes.