Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

"ze moet zeker loops worden"

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

nomo
Zeer actief
Aantal honden: 2

Re: "ze moet zeker loops worden"

Ongelezen bericht door nomo »

Kruimel53 schreef:
Een tijdje geleden was Logi ineens helemaal gefascineerd door een teef en die moest volgens de baas echt niet loops worden. Dat klopte ook, ze bleek een BMO te hebben. Ik vond het zo vreemd dat Logi zo reageerde, ben ik niet van hem gewend, dat ik dat en passant als optie meldde en de baas nam dat serieus en ging langs de da.
Dat heeft Morris nu al drie keer gedaan :80: De eerste keer reageerde hij echt heel raar op een hond, ontzettend gefascineerd en op een manier die ik niet van hem kende. Bleek later een bmo te hebben. Later reageerde hij weer zo op een teefje, zei toen ook tegen de baas dat hij maar een keer vaker zo had gedaan en de teef een bmo bleek te hebben. Was verder nog niks aan de hand met dat teefje, maar toen ze een paar dagen later ook vaker ging plassen en wat vage dingetjes kreeg is baas toch naar de da gegaan, bleek dus ook een bmo te zijn.
En een paar weken terug op de hondenschool. Morris reageerde weer zo apart, heb maar gezegd dat hij al twee keer goed zat, maar baasje dacht niet dat er iets aan de hand was. Hond had totaal nergens last van. Tot ik haar twee weken later weer sprak en hond inderdaad een bmo bleek te hebben :80:
Anke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cavalier King Charles Spaniel

Ongelezen bericht door Anke »

Wat apart Nomo en Kruimel! Ayko had een gloeiendegloeiende hekel aan buurhondje. Toen Youri overleed wilde hij er opeens uit alle macht heen. Ik dacht nog, hmm wat vreemd. En piepen en spelen en doen. Helemaal in love die twee. Toen bleek dus twee weken later dat buurhondje een enorme vergrote prostaat had. Nu is die weer geslonken door medicatie en is de oude nijd weer terug haha.
Paisley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie

Ongelezen bericht door Paisley »

Ow, dikke blunder van mij, ze moest dus wel loops worden :LOL: Dat werd vandaag duidelijk.
Maar goed, neemt niet weg dat ik deze opmerking het hele jaar door krijg. Maar gisteren was het wel heel erg, en met een reden blijkbaar.

Dik balen voor mij, want ik zou over ruim een week een trektochtje wandelen.
Maar dat gaat dus niet werken. Met een hoogloopse teef in een trekkerstentje gepropt zitten, no way. Ik zie dr al met dr loopse doos zich genoeglijk op mn donzen slaapzak zitten :80: Nee. Jammer, gaat niet door.
Afbeelding
Sandra&co

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Dees en Maylo schreef:Izzy had er vaak last van. Maar goed die was op den duur ook elke 4 maanden loops. Ondanks dat ik haar onder de douche deed als de loopsheid voorbij was rook ze dus altijd erg lekker.
Zou het aan de naam liggen :denken: Hier precies hetzelfde met Izzy. Ze is wel eind september gecastreerd en het is al een stuk minder geworden gelukkig.
klaproos
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse boxermix

Ongelezen bericht door klaproos »

Jazzy heeft dat ook, hele hordes reuen achter haar aan met trossen bananen in hun oren. :S:
Ze is inmiddels gesteriliseerd, nu maar even afwachten of de interesse daarmee ook afneemt.
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”