Astrid
Pootje Benno & Skye

Moderator: moderatorteam
Op zaterdagavond?!Chan,Robbie & Marly schreef:Misschien even bij de gemeente informeren????????
Hi Rolinde,Rolinde schreef:Hè, gatverderrie, ik hoop niet dat het waar is van Bussloo![]()
James is net weer een beetje beter en ik mag niet hopen dat mijn kanjer weer ziek wordt deze week :cry2:
Ik heb trouwens ook een snauzerpupje van 8 weken gezien daar......................oei, als dat dan maar goed gaat met die kleine............. 8O
Groetjes van een beetje bezorgde Rolinde
Hoi Rolinde,Rolinde schreef:Hè, gatverderrie, ik hoop niet dat het waar is van Bussloo![]()
James is net weer een beetje beter en ik mag niet hopen dat mijn kanjer weer ziek wordt deze week :cry2:
Ik heb trouwens ook een snauzerpupje van 8 weken gezien daar......................oei, als dat dan maar goed gaat met die kleine............. 8O
Scooby schreef:Hoi Rolinde,Rolinde schreef:Hè, gatverderrie, ik hoop niet dat het waar is van Bussloo![]()
Geen paniek! Is James ziek geworden na zijn heerlijke wandeling op Bussloo?
Hier hebben ze in elk geval geen van allen ergens last van gehad en ook van de anderen uit ons doggengroepje heb ik daar niets over gehoord.
Het kan natuurlijk altijd dat een hond een keer ziek wordt, dat hoeft dat toch niet gelijk aan een bepaalde uitlaatplek te liggen?!
Hoi Rolinde,Rolinde schreef:Hoi Karen,
Gelukkig is James niet ziek geworden dit keer![]()
Maar ik vond het zo frappant dat ie laatst net na Bussloo ziek werd, vandaar mijn bezorgdheid.
Hij drinkt ook echt sloten water daar hè, de mafkees![]()
Groetjes Rolinde en knuffels van James en Ozzy!
Hoi Rolinde,Rolinde schreef: Dat drinken vind ik idd veel, maar ja hij doet ook wel erg gek hè![]()
Jááááá!!!!!! Ik dacht al dat ik je zag staan bij dat eettentje!!!Pascal schreef:Ik ben er afgelopen zondag ook geweest, heb niets van borden gezien.
Ben wel een groepje doggenliefhebbers tegengekomen![]()
Hier hebben ze geen last gehad van het water.
Hoi,Bailey schreef:dat groepje doggenliefhebbers kom ik ook altijd tegen,en nu zat er zo'n lief klein(nou ja klein,haha)doggenpup bij
zijn jullie dat met jullie doggen???
Ja, dat was ik inderdaadScooby schreef:Jááááá!!!!!! Ik dacht al dat ik je zag staan bij dat eettentje!!!Pascal schreef:Ik ben er afgelopen zondag ook geweest, heb niets van borden gezien.
Hier hebben ze geen last gehad van het water.Je had twee honden (Kleine Münsterlanders?) aan de lijn!
Wij liepen inderdaad, zoals elke zondagmiddag, met een groepje duitse doggen!
Sorry, dat ik niets gezegd heb. Ik dacht je dus al te herkennen, maar tegelijkertijd dat ik: Pascal zal toch niet helemaal naar Bussloo gaan om te wandelen?! Wel dus!Pascal schreef:Ja, dat was ik inderdaadScooby schreef:Jááááá!!!!!! Ik dacht al dat ik je zag staan bij dat eettentje!!!Pascal schreef:Ik ben er afgelopen zondag ook geweest, heb niets van borden gezien.
Hier hebben ze geen last gehad van het water.Je had twee honden (Kleine Münsterlanders?) aan de lijn!
Wij liepen inderdaad, zoals elke zondagmiddag, met een groepje duitse doggen!![]()
Een heidewachtel en duitse staande. Max heb ik moeten vastmaken ivm het stelen van iemand anders z'n eten