ik kreeg hem toen was hij nog heel donker grijs,hij is héél langzaam wit geworden,maar nu inmiddels echt geen grijs meer te bekennen.
helaas heeft hij cushing,maar daar heeft hij zelf gelukkig nog geen last van...
nou ja,hier is maestrootje:

Moderator: moderatorteam

haha ik noem hem ook altijd pony hier,hij heeft inderdaad een pony uitstraling,nu is hij ook maar 1.58m,niet echt groot,maar hij heeft gewoon een pony hoofdLongFields schreef:Hij heeft een echte pony-uitstraling vind ik, komt vooral door zijn hoofd. Lekker ding wasmhet en blijft het.
Die verkleuring van een schimmel is tochnwel erg leuk hè? Heb ik met Romanov ook helemaal kunnen meemaken. Van antracietgrijs met een leuke bles toen ik hem kreeg totmvliegenschimmel nu. Ook in deze fase verkleurt Rom nog trouwens, op het moment heeft hij zo veel "vliegen" dat hij weer bijna lichtgrijs is.
ik rij helemaal niet meer,dus hij wordt niet gereden,alleen als er visite komt die wil rijden wordt ie nog weleens gereden,maar dat is 1x per jaar ofzo.EllaBellaah schreef:Jeetje ook al weer zo'n gave tank! Hoe doe je dat toch :')
Wordt hij wel gereden?

schimmels worden eigenlijk altijd in een andere kleur geboren en 'verschimmelen' daarna,soms heel snel soms heel langzaam,héél soms wordt een veulen wit geboren,maar dat is echt zeldzaam...mijke schreef:Huh wat maf die verkleuring! Is dat normaal voor schimmels?
ja hij vind dit echt prachtig,hij kijkt je ook echt de hele tijd gewoon aan,of je wel ziet hoe leuk die loopt te doenS@ndr@ schreef:t is best nog een showbinkie he, ik vind hem heel erg leuk
zou een perfect paard zijn voor vrijheidsdressuur denk ik,maar uhh ,ik leer mijn honden niet eens zitten,,,laat staan dat ik het geduld heb een paard kunstjes te lerenIris123 schreef:Wat leuk om die veranderingen te zien, misschien kan je met hem longeren of zo, en omdat hij zo slim is misschien andere dingen aanleren en doen zonder erop te rijden. Leuk!

nee op het gras kan echt niet meer in de zomer,hij staat op zijn uitlooppaddock waar ze nu ook op kunnen lopen,die is helemaal kaal, en als wessel zijn wei kaal heeft gegeten krijgt maestro daar steeds een stukje bij zodat hij toch maar een beetje het idee heeft dat ie op de wei staat,maar die rotte cushing maakt dat hij ook morgen bij wijze van bevangen kan staanYara schreef:Wat een gaaf beest! Hij ziet er nog goed uit voor zijn 21 jaar. Wel jammer dat hij cushing heeft. Dan is het inderdaad opletten met hoefbevangenheid. Heb je hem wel in het gras in de zomer of beperk je dat? Longeren zou misschien wel goed voor hem zijn. Ik longeer mijn paard ook 3x in de week om hem een beetje in zijn spieren en conditie te houden. Die wordt dit jaar 17 maar ziet er ook nog super uit. Ik rijd af en toe ook nog wel.
was 2005 denk ik..kan het nog wel opzoekenTallie schreef:Hoe lang is het nou geleden dat ik een keer met hem rondgehobbeld heb? Toen was hij nog echt heel grijs. Hij is nog steeds schitterend!!

Die heb ik niet meer geloof ik, ik mis heel veel foto's door een gecrashte computer.Kimmie schreef:was 2005 denk ik..kan het nog wel opzoeken> opgezocht,2005 inderdaad,haha zag ook meteen nog foto's van matthijs en Fernando...