Even voor de overzichtelijkheid,
Wel:
Judith (ja ik ga haha)
Tiny
Domor
Mellow
Vosse
Nomo
Erna
Kloesje
Twijfels:
BP (vanwege zijn krakkemikkige rug en benen

Sandra (met Lola, zusje van Dana, geen actief hf lid)
Hakunamatata
Moderator: moderatorteam
Dat mag uiteraard!kloesje schreef:Ik wil zondag wel meewandelen, maar ik heb geen poedel
Nou zulke lange vachten hebben ze niet.. Timber zou lukken.. maar die moet juist mooie rechte haren houden voor de show 4 maartJudith schreef:Dat mag uiteraard!kloesje schreef:Ik wil zondag wel meewandelen, maar ik heb geen poedel
Heb je nog krulspelden om in te doen bij ze?![]()
Ik zal je er bij zetten
Judith schreef:
Even voor de overzichtelijkheid,
Wel:
Judith (Dana)
Tiny (Jente en Babs)
Domor (Noa en Ninthe)
Mellow (Puck)
Vosse (Cruz, of ook de andere?)
Nomo (Morris)
Erna (Hugo)
Kloesje (Timber en Macho)
Sandra ( Lola en Lily)
Gerla (Noah)
Hahaha, ik zie ze al gaan!Paisley schreef:Of je spant al die poedels voor een kar.
Het schijnt dat ze een iditarod ook uit kunnen lopen dus dan moet een rondje Dwingelderveld geen probleem opleveren
Pas ik niet in met mijn dikke pens.mosquito1980 schreef:Veel plezier morgen![]()
Kunnen jullie BP niet meenemen in een kruiwagen?
Jammer, volgende keer beter!Mellow schreef:Ik kan helaas niet mee, mijn man voelt zich toch niet goed genoeg (heeft longontsteking).
Iedereen heel veel plezier!
Je hebt tegenwoordig van die hele grote met 2 wielenbouvierpoedel schreef:Pas ik niet in met mijn dikke pens.mosquito1980 schreef:Veel plezier morgen![]()
Kunnen jullie BP niet meenemen in een kruiwagen?
Welk lampje is het?nomo schreef:Duim even dat mijn auto het gewoon doet. Gisteren had ik ineens lampjes die begonnen te knipperenZolang ze even knipperen en weer uitgaan mag ik doorrijden, blijven ze zeuren dan durf ik het niet aan
Handrem. En nee, die zit er niet meer opPaisley schreef:Welk lampje is het?nomo schreef:Duim even dat mijn auto het gewoon doet. Gisteren had ik ineens lampjes die begonnen te knipperenZolang ze even knipperen en weer uitgaan mag ik doorrijden, blijven ze zeuren dan durf ik het niet aan
Soms moet je een gokje wagen in het levennomo schreef:Handrem. En nee, die zit er niet meer opPaisley schreef:Welk lampje is het?nomo schreef:Duim even dat mijn auto het gewoon doet. Gisteren had ik ineens lampjes die begonnen te knipperenZolang ze even knipperen en weer uitgaan mag ik doorrijden, blijven ze zeuren dan durf ik het niet aan
Even iets over het lampje plakken dan zie je het niet meerkloesje schreef:Soms moet je een gokje wagen in het levennomo schreef:Handrem. En nee, die zit er niet meer opPaisley schreef:Welk lampje is het?nomo schreef:Duim even dat mijn auto het gewoon doet. Gisteren had ik ineens lampjes die begonnen te knipperenZolang ze even knipperen en weer uitgaan mag ik doorrijden, blijven ze zeuren dan durf ik het niet aan
Mijn auto piept er ook gezellig bijmosquito1980 schreef:Even iets over het lampje plakken dan zie je het niet meerkloesje schreef:nomo schreef:Duim even dat mijn auto het gewoon doet. Gisteren had ik ineens lampjes die begonnen te knipperenZolang ze even knipperen en weer uitgaan mag ik doorrijden, blijven ze zeuren dan durf ik het niet aan
Soms moet je een gokje wagen in het leven