Gekke mensen in de wereld
Moderator: moderatorteam
Dat is vrij "gebruikelijk" hoor, om oren die moeten tippen of hangen maar toch omhoog komen te verzwaren door er een muntje in te plakken (met oplosbare lijm). Niet dat ik er voorstander van ben, maar het gebeurt op vrij grote schaal, evenals het plakken van oren die moeten gaan staan.tobi__ schreef:En ze hebben de oren eerst vastgelijmd en met gewichtjes laten hangen?? Wat een gekken heb je toch.
laeken schreef:Volgens mij is dit hartstikke nep. Jack russel showen met hangoren? Die hebben geen hangoren. Ook zie je dat in het filmpje het hondje tippende oren heeft. Volgens mij is het dus een onzinverhaal.
Of castreren.Brindlecardi schreef:Onzin waarschijnlijk en mocht het wel zijn, totaal niet anders dan couperen.
Castreren gebeurt niet om 'esthetische' redenen he.-Saskia- schreef:Of castreren.Brindlecardi schreef:Onzin waarschijnlijk en mocht het wel zijn, totaal niet anders dan couperen.
We laten massaal preventief voortplantingsorganen weghalen maar bij oren kan het niet door de beugel.
Haha, klopt. Maar toch een goede zaak denk ik dan. Er belanden al genoeg oeps-nestjes in het asiel.Cleva schreef:Cowboy_Bebop schreef:Castreren gebeurt niet om 'esthetische' redenen he.-Saskia- schreef:Of castreren.Brindlecardi schreef:Onzin waarschijnlijk en mocht het wel zijn, totaal niet anders dan couperen.
We laten massaal preventief voortplantingsorganen weghalen maar bij oren kan het niet door de beugel.
Nee, dat gebeurt omdat de dierenarts daar bij de laatste puppyprik een afspraak voor op je kaartje schrijft.
Zo kan je alles gemakzucht noemen. Een hond opvoeden om geen eten van tafel te pakken of binnen te plassen is ook 'gewoon gemakzucht'.bouvierpoedel schreef:Castreren is gewoon gemakzucht . Geen bloed in huis en geen geile reu.
Oeps nesten vallen reuze mee.