Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Celstraf en terecht wat een idioot
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
- Yeufke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Aantal honden: 1
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Re: Celstraf en terecht wat een idioot
Neem helemaal geen hond als je er niet naar omkijkt.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
Sorry, maar deze idioot zou nooit geen huisdieren meer mogen houden.
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Drie jaar is al iets.Pino01 schreef:Sorry, maar deze idioot zou nooit geen huisdieren meer mogen houden.
Ik gok dat hij zich er niet aan zal houden en eigenlijk hoop ik dat dat dan meer oplevert. Qua houdverbod bedoel ik dus.
Ik vrees ook dat hij zich er niet aan zal houden.Marjoleine schreef:Drie jaar is al iets.Pino01 schreef:Sorry, maar deze idioot zou nooit geen huisdieren meer mogen houden.
Ik gok dat hij zich er niet aan zal houden en eigenlijk hoop ik dat dat dan meer oplevert. Qua houdverbod bedoel ik dus.
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
Hopelijk gaat hij zijn vreemde sadistische gedrag dan niet richten op andermans hond of kat of op eenden ik noem maar wat.
Hij kijkt er juist wel naar om, dat is de ellende, hij martelt ze. Die man lijkt mij zeer gestoord.toots schreef:Neem helemaal geen hond als je er niet naar omkijkt.
Het zou heel goed kunnen dat hij dat wel gaat doe , want sadisten kicken op het kwellen van andere levende wezens. Hij zal tegen mensen ook niet zo prettig zijn denk ik.toots schreef:Hopelijk gaat hij zijn vreemde sadistische gedrag dan niet richten op andermans hond of kat of op eenden ik noem maar wat.
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
jvanringen schreef:Het zou heel goed kunnen dat hij dat wel gaat doe , want sadisten kicken op het kwellen van andere levende wezens. Hij zal tegen mensen ook niet zo prettig zijn denk ik.toots schreef:Hopelijk gaat hij zijn vreemde sadistische gedrag dan niet richten op andermans hond of kat of op eenden ik noem maar wat.
Je hebt erbij die beginnen met kleine dingen bij dieren en op een gegeven moment gaan ze mensen mishandelen of erger brrr. Je zal zo,n buurman hebben.
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
Hij heeft ze 3 dagen alleen gelaten, vandaar die blaf band anders zouden waarschijnlijk de buren hebben geklaagd. Die blafband geeft bij elke blaf automatisch een stroom schok, hij heeft ze ook nog op de zwaarste stand gezet.jvanringen schreef:Hij kijkt er juist wel naar om, dat is de ellende, hij martelt ze. Die man lijkt mij zeer gestoord.toots schreef:Neem helemaal geen hond als je er niet naar omkijkt.
Maar al eerder hebben ze een dode pup in zijn achterbak gevonden, mogelijk is die daar ook aan zijn lot over gelaten, dat gaat dood. Het blijft martelen, maar hij heeft ze dus wel degelijk aan hun lot overgelaten heeft de deur achter zich dicht getrokken en die honden daar laten lijden en 3 dagen niet naar ze omgekeken, terwijl ze daar zo zaten.Die man lijkt niet gestoord, dat is gestoord ik vind dat je dat gerust zo kunt stellen.
Ja dat is waar. Maar het doet hem dus blijkbaar niks, de ellende van zijn dieren, dan ben je flink gestoord. Ik moet er niet aan denken.toots schreef:Hij heeft ze 3 dagen alleen gelaten, vandaar die blaf band anders zouden waarschijnlijk de buren hebben geklaagd. Die blafband geeft bij elke blaf automatisch een stroom schok, hij heeft ze ook nog op de zwaarste stand gezet.jvanringen schreef:Hij kijkt er juist wel naar om, dat is de ellende, hij martelt ze. Die man lijkt mij zeer gestoord.toots schreef:Neem helemaal geen hond als je er niet naar omkijkt.
Maar al eerder hebben ze een dode pup in zijn achterbak gevonden, mogelijk is die daar ook aan zijn lot over gelaten, dat gaat dood. Het blijft martelen, maar hij heeft ze dus wel degelijk aan hun lot overgelaten heeft de deur achter zich dicht getrokken en die honden daar laten lijden en 3 dagen niet naar ze omgekeken, terwijl ze daar zo zaten.Die man lijkt niet gestoord, dat is gestoord ik vind dat je dat gerust zo kunt stellen.
Als hij ze geen blafband had om gedaan waren ze waarschijnlijk veel eerder verlost- vanwege hun geblaf dus.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Maar wat is het verschil dan met iemand die even 30 min naar de supermarkt gaat ,uurtje sporten ,8 uur werk , avondje familie bezoekje en Fief in de keuken doet met een blafband om op het hoogste standje .
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Chihuahua-paws
- Zeer actief
Totaal mee eens, vandaar dat zo iemand geen hond of wat voor dier dan ook zou moeten kunnen hebben. Wat mij betreft hoort zo,n gek niet eens vrij rond te lopen. Hij wordt nu ėėn maand opgesloten en kan dan weer rustig verder gaan.jvanringen schreef:Ja dat is waar. Maar het doet hem dus blijkbaar niks, de ellende van zijn dieren, dan ben je flink gestoord. Ik moet er niet aan denken.toots schreef:Hij heeft ze 3 dagen alleen gelaten, vandaar die blaf band anders zouden waarschijnlijk de buren hebben geklaagd. Die blafband geeft bij elke blaf automatisch een stroom schok, hij heeft ze ook nog op de zwaarste stand gezet.jvanringen schreef:Hij kijkt er juist wel naar om, dat is de ellende, hij martelt ze. Die man lijkt mij zeer gestoord.toots schreef:Neem helemaal geen hond als je er niet naar omkijkt.
Als hij ze geen blafband had om gedaan waren ze waarschijnlijk veel eerder verlost- vanwege hun geblaf dus.
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Eerste actie waarbij stroom gebruik bestraft wordt ondanks dat het bv bij buren conflicten op moment door de politie vaak nog geadviseerd wordt.
Terecht hoor dat deze man bestraft wordt. Benieuwd wat dit gaat betekenen als straks de wetgeving er geheel door is
Terecht hoor dat deze man bestraft wordt. Benieuwd wat dit gaat betekenen als straks de wetgeving er geheel door is
-
- Zeer actief
Ben ik ook benieuwd naar .crutz schreef:Eerste actie waarbij stroom gebruik bestraft wordt ondanks dat het bv bij buren conflicten op moment door de politie vaak nog geadviseerd wordt.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
crutz schreef:Eerste actie waarbij stroom gebruik bestraft wordt ondanks dat het bv bij buren conflicten op moment door de politie vaak nog geadviseerd wordt.