Langzitter Rubens

Een van de herder pups

Vorno

Vischu

Eileen

Sixto

Moderator: moderatorteam

Die is echt leuk. Het is dat ik niet echt van honden met kortere poten hou.naomi12 schreef:Ja Eileen is echt een schatje.![]()
Je raadt nooit wat haar moeder voor ras is... Een podenco maneto.![]()
Gok dat paps een perro de agua was.
De andere 3 van het nest hebben geen krullen en zien er allemaal ongeveer zo uit:
Ze hebben trouwens allemaal niet echt hele korte pootjes.
Ze hebben geen korte pootjes.gonnie schreef:Die is echt leuk. Het is dat ik niet echt van honden met kortere poten hou.naomi12 schreef:Ja Eileen is echt een schatje.![]()
De andere 3 van het nest hebben geen krullen en zien er allemaal ongeveer zo uit:

Vriendje voor Triss?tycha schreef:Vischu
O, dat begreep ik eerst. Hij is leuk.naomi12 schreef:Ze hebben geen korte pootjes.gonnie schreef:Die is echt leuk. Het is dat ik niet echt van honden met kortere poten hou.naomi12 schreef:Ja Eileen is echt een schatje.![]()
Volgens de eigenaar hebben ze iets kortere pootjes als een perro de agua, maar eerlijk gezegd zag ik het niet.
Dit is zijn broertje, vergelijkbaar qua bouw.
Was wel logisch geweest gezien de moeder. Maar heb haar niet gezien, ze was bij de dierenarts als ik het goed begreep. Misschien is ze geen ''echte'' maneto en vallen de korte pootjes mee. Vind dat eerlijk gezegd ook niet zo mooi, maar was niet aan de pups af te zien dat er maneto in zit.gonnie schreef:naomi12 schreef:Ze hebben geen korte pootjes.gonnie schreef:Die is echt leuk. Het is dat ik niet echt van honden met kortere poten hou.naomi12 schreef:Ja Eileen is echt een schatje.![]()
Volgens de eigenaar hebben ze iets kortere pootjes als een perro de agua, maar eerlijk gezegd zag ik het niet.
Dit is zijn broertje, vergelijkbaar qua bouw.
O, dat begreep ik eerst. Hij is leuk.
Mijn hart is er goed genoeg voor. Maar ik werk fulltime en mijn man moet er dan voor zorgen, en het is gewoon niet handig nu twee hondennaomi12 schreef:Vriendje voor Triss?tycha schreef:VischuZe kleuren mooi bij elkaar

Op de site staat nog 24 cm, maar volgens mij zijn ze inmiddels al een stuk gegroeid. Nog wel onder de knie, vind het lastig om een hoogte te schatten.vaagheid schreef:Ze zijn zo leuk!![]()
Hoe groot is Vorno?