Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Eerst vlaaien, dan mooie drolletjes en nu terug plat?
Moderator: moderatorteam
-
- Vaste gebruiker
- Aantal honden: 1
Eerst vlaaien, dan mooie drolletjes en nu terug plat?
Toen Lemmy bij ons kwam van het asiel had hij diarree. Daarom op zoek gegaan naar goede brok en omdat ik zoveel positief zag over graanvrij hebben we Carnilove gekocht.
De eerste maand had hij mooie vaste, maar enorm stinkende, drollen maar nu is het sinds een week terug heel plat.
Zit ik dan toch niet juist met de voeding? Of is dit "normaal" dat een hond ook al eens platter gaat?
De eerste maand had hij mooie vaste, maar enorm stinkende, drollen maar nu is het sinds een week terug heel plat.
Zit ik dan toch niet juist met de voeding? Of is dit "normaal" dat een hond ook al eens platter gaat?
#dontshopadopt
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising en podenco(kruising)
- Aantal honden: 2
Re: Eerst vlaaien, dan mooie drolletjes en nu terug plat?
Dat het een keertje wat dunner is vind ik niet raar, maar een week is wel lang. Misschien kun je ook eens kvv proberen. Ik heb de laatste tijd taste of the wild (brok) en ik doe er ook regelmatig barf bij. Hier werkt het goed.
-
- Zeer actief
Ik vind het enorm stinkende alarmerend. Ik denk aan Giardia of eventueel een darmvirusje. Maandag even een rondje DA denk ik 
Suzanne

Suzanne
-
- Zeer actief
als de ontlasting zo wisselt zou ik eens laten chekken op giardia, of iets dergelijks, zou een optie kunnen zijn
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Even checken op Giardia.
En wat at hij hiervoor? Carnilove zit vrij hoog in eiwitten, dus dat wil nog wel eens heftig zijn voor een hond die weinig eiwitten gewend is, daar kan ook reactie op blijven komen. En welke smaak eet hij?
En wat at hij hiervoor? Carnilove zit vrij hoog in eiwitten, dus dat wil nog wel eens heftig zijn voor een hond die weinig eiwitten gewend is, daar kan ook reactie op blijven komen. En welke smaak eet hij?

-
- Vaste gebruiker
Gewoon simpele brokken. Maar als hij dat niet gewoon is dan zou hij toch van in het begin plat moeten gaan?Hilde schreef:Even checken op Giardia.
En nu is het Rendier dat hij eet.
Maandag dan maar weer es langs de dierenarts.
#dontshopadopt
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
als je dan van vandaag, morgen en maandag een ontlastingmonster meeneemt, kan dat onderzoek naar giardia meteen gedaan worden.Engelke69 schreef: Maandag dan maar weer es langs de dierenarts.
wel apart van elkaar bewaren die monsters

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Ken de meeste problemen met de Salmon&Turkey, rendier niet zo zeer. En ja in principe wel, daarom denk ik net als de rest aan iets als giardia, maar wilde het toch even gezegd hebben, dat een lager eiwitgehalte soms ook iets kan doen.Engelke69 schreef:Gewoon simpele brokken. Maar als hij dat niet gewoon is dan zou hij toch van in het begin plat moeten gaan?Hilde schreef:Even checken op Giardia.
En nu is het Rendier dat hij eet.
Maandag dan maar weer es langs de dierenarts.

-
- Vaste gebruiker
Eventjes update:
zondag en gisteren had hij weer "mooie" drolletjes. Zondag stonk het wel verschrikkelijk maar gisteren was het normaal.
Ik ga nog kijken hoe het vandaag gaat en als het weer plat of stinky is, gaan we morgen naar de DA.
Ik heb zijn kakje van gisteren gewoon in het zakje gelaten en gelabeld (er is voor alles een eerste keer
).
Zijn er bepaalde voorwaarden waar ik rekening moet mee houden om het eventueel te kunnen laten testen morgen?
zondag en gisteren had hij weer "mooie" drolletjes. Zondag stonk het wel verschrikkelijk maar gisteren was het normaal.
Ik ga nog kijken hoe het vandaag gaat en als het weer plat of stinky is, gaan we morgen naar de DA.
Ik heb zijn kakje van gisteren gewoon in het zakje gelaten en gelabeld (er is voor alles een eerste keer

Zijn er bepaalde voorwaarden waar ik rekening moet mee houden om het eventueel te kunnen laten testen morgen?
#dontshopadopt