Moderator: moderatorteam
Hahah jij hebt veel vertrouwen , je wil niet weten hoe sommige vacht honden die er zo uitzien winnen.Fotogravinnetje schreef:Lijkt me geen show-gefokte, want ik zie heel wat punten die volgens de rasstandaard hard afgestraft dienen te worden...
Juist met vacht kun je een boel verdoezelen.ZivaNomi schreef:Ja maar ik bedoel die scheve en misvormde potenbouvierpoedel schreef:Dat kun je toch ook wel zien met vacht dat het een gedrocht is.Ik ben maar foto's van pekineesjes gaan googlen en ook met vacht zie je vaak wel dat die poten niet zo staan, maar gewoon recht.
Dat gezichtsmisvorming is niets nieuws... Heb je wel een mops gezien. Hele leven lang pijn lijden voor menselijk plezier.
Fotogravinnetje schreef:Lijkt me geen show-gefokte, want ik zie heel wat punten die volgens de rasstandaard hard afgestraft dienen te worden...
mijke schreef:![]()
Mijn vriend liep toevallig voorbij en hij begon spontaan te gillen van de schrik zo lelijk vond ie het mormel
Wat er niet in zit komt er ook niet uit Twinkel.twinkeltje schreef:Poeh wat zijn ze misvormd zo erg waren ze ook weer niet dit is heel erg
Heeft niets met opvoeding te maken maar gewoon met Peek zijn.iones schreef:Misvormdheid is schattig en mooi. Kennelijk.
toevallig was bij mijn dierenarts onlang een drie jarig pekineesje in de herplaatsing. Was afgestaan omdat er een baby geboren was en het hondje gromde naar de baby of zoiets. Komen als je roept deed ie trouwens ook niet. Was totaal niet opgevoed. Hij heeft nu een plek bij oudere mensen met nog twee grote honden.
Oosterse karakters waar je soms geen goed draad mee kan spinnen. Ken er wel die echt niet luisteren behalve wanneer het hun uit komt.Dat heeft niets met leren te maken.iones schreef:Ook pekinezen kunnen best luisteren, maar je moet ze het wel leren natuurlijk. Deze komt helemaal niet als je hem roept. Heeft niets geleerd. Hij kent dus bij gevolg ook zijn plaats niet.