Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Outcross nest Tamaskan (update Thyri)
Moderator: moderatorteam
- Gimmick
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Re: Outcross nest Tamaskan (update Thyri)
Ach nee!
Ik heb t bericht voor je gedeeld. Hopelijk vindt ze snel een goedmandje
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Heb je haar moeder ook niet meer? Want er staat dat ze moeite heeft met alleen zijn en dat een andere hond niet helpt. Ik wist ook helemaal niet dat je haar gehouden had. Snap er niks van maar zal wel updaten gemist hebben. Sterkte.
- runninggirl
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Ze heeft Milla (haar moeder) nog wel. Thyri is teruggekomen maar door het niet alleen kunnen (dus ook niet samen met Milla alleen) zijn kan Gaby haar niet houden.laeken schreef:Heb je haar moeder ook niet meer? Want er staat dat ze moeite heeft met alleen zijn en dat een andere hond niet helpt. Ik wist ook helemaal niet dat je haar gehouden had. Snap er niks van maar zal wel updaten gemist hebben. Sterkte.
- -Gaby-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
- Aantal honden: 2
Dankjewel!Gimmick schreef:Ach nee!
Nee, ik heb de afgelopen tijd niet veel updates geplaatst vanwege de privéomstandigheden. In het kort; relatiebreuk en ben nu alleen, Rhodin heb ik niet meer, hij is bij mijn ex gebleven.laeken schreef:Heb je haar moeder ook niet meer? Want er staat dat ze moeite heeft met alleen zijn en dat een andere hond niet helpt. Ik wist ook helemaal niet dat je haar gehouden had. Snap er niks van maar zal wel updaten gemist hebben. Sterkte.
Ik heb Thyri terug gekregen omdat ze moeite had met alleen zijn, het ging telkens een poosje goed en dan opeens had ze een terugval. In de hoop dat het samen met moeder wel goed zou gaan heb ik haar weer terug genomen, aangezien Mila ook goed alleen kon zijn met een andere hond. Dit leek een goede oplossing en ik was blij haar weer te hebben, maar de twee dames trekken elkaar helemaal mee op een negatieve manier.. Het ziet er niet naar uit dat ik dit kan doorbreken, ondanks alle hulp van vele lieve mensen. Heb echt geprobeerd hemel en aarde te bewegen, maar het lukt niet in mijn huidige omstandigheden.

- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
- Aantal honden: 1
Wat een rotsituatie! Ik heb de post gedeeld, hopelijk komt er snel een leuk en geschikt baasje langs. Het is een prachtige hond, dus er zijn vast gegadigden. Sterkte met alles!
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse Herder Langhaar
- Contacteer:
Jeetje wat ongelooflijk naar zeg. Heel veel sterkte met de hele situatie
Groetjes Laura, en de streepjes bende, Fix en Laicka

-
- Zeer actief
Ach wat naar. Sterkte. Is ook niet echt wat je hoopte. Pffff.-Gaby- schreef:Dankjewel!Gimmick schreef:Ach nee!
Nee, ik heb de afgelopen tijd niet veel updates geplaatst vanwege de privéomstandigheden. In het kort; relatiebreuk en ben nu alleen, Rhodin heb ik niet meer, hij is bij mijn ex gebleven.laeken schreef:Heb je haar moeder ook niet meer? Want er staat dat ze moeite heeft met alleen zijn en dat een andere hond niet helpt. Ik wist ook helemaal niet dat je haar gehouden had. Snap er niks van maar zal wel updaten gemist hebben. Sterkte.
Ik heb Thyri terug gekregen omdat ze moeite had met alleen zijn, het ging telkens een poosje goed en dan opeens had ze een terugval. In de hoop dat het samen met moeder wel goed zou gaan heb ik haar weer terug genomen, aangezien Mila ook goed alleen kon zijn met een andere hond. Dit leek een goede oplossing en ik was blij haar weer te hebben, maar de twee dames trekken elkaar helemaal mee op een negatieve manier.. Het ziet er niet naar uit dat ik dit kan doorbreken, ondanks alle hulp van vele lieve mensen. Heb echt geprobeerd hemel en aarde te bewegen, maar het lukt niet in mijn huidige omstandigheden.
- HillieS
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
Wat rot joh!
Ik heb je bericht op fb ook gedeeld, hopelijk is er snel een nieuwe plek voor haar!
Ik heb je bericht op fb ook gedeeld, hopelijk is er snel een nieuwe plek voor haar!

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 6
Heb je fb gedeeld
Sterkte met je situatie
Sterkte met je situatie
Ik zag haar voorbij komen
Een hondje waar ik direct voor kon vallen, maar 'alleen' kunnen zijn is wel een vereiste hier. Heel veel sterkte met de situatie, niks zo k#t als een hond moeten herplaatsen.

- lotje&famke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mix Schapendoes en een Teckel
Wat een rot situatie voor jou en een moeilijke beslissing over je mooie meisje
Sterkte daarmee.
Hopelijk vind je snel een hele fijne goede blijvende plek voor Thyri!

Hopelijk vind je snel een hele fijne goede blijvende plek voor Thyri!

-
- Zeer actief
Wat een rotsituatie, bah...
Het moeten herplaatsen van een hond is klote. Er komt vast snel een hele goede mand voor Thyri, zo'n mooie en bijzondere hond, sterkte
Het moeten herplaatsen van een hond is klote. Er komt vast snel een hele goede mand voor Thyri, zo'n mooie en bijzondere hond, sterkte

-
- Zeer actief
Snap trouwens heel prima dat het niet lukt. Lukte mij met Eva ook niet. Ineens kon ze alleen zijn maar daarvoor totaal niet. Sloopte niks en was prima zindelijk maar loeide als een wolf en bleef heen en weer lopen op de camera. Effe liggen en weer naar de deur en luisteren. En dan weer loeiend de woonkamer in. Daar neerploffen en luisteren naar elk geluid. Dan weer naar de deur rennen en alle begon overnieuw. Dat Dapper en Cleo nog wel alleen konden zijn vind ik een wonder. Eva was zo onrustig dan. En na twee of drie jaar kon ze ineens prima alleen zijn
Geen enkel punt. Echt heel raar. Maar goed. Met een baan kan je geen 3 jaar wachten en hopen dat het ineens wel lukt. Ik zat ook met de handen in het haar en moest haar altijd meenemen en in de auto laten zitten. Dat ging prima vreemd genoeg.
Geen enkel punt. Echt heel raar. Maar goed. Met een baan kan je geen 3 jaar wachten en hopen dat het ineens wel lukt. Ik zat ook met de handen in het haar en moest haar altijd meenemen en in de auto laten zitten. Dat ging prima vreemd genoeg.
- -Gaby-
- Zeer actief
Wat een lieve reacties en bedankt voor het begrip allemaal, het is echt één van de moeilijkste dingen waar ik ooit voor heb gestaan in mijn leven...
Wat een ellende.
Verder is het een hartstikke leuk stel samen en ook in de auto kunnen ze uren rustig liggen slapen. Met Rhodin en Mila was alleen zijn nooit een probleem, met Mila hebben we dat als pup heel stapsgewijs opgebouwd en dat ging al jaren goed, maar in deze combi dus niet. Weet je nog wat de reden was waarom het opeens wel lukte met Eva?

Precies dat inderdaad en in mijn geval dan twee honden die op dat vlak een slechte invloed op elkaar hebben en elkaar versterken in de angst.laeken schreef:Snap trouwens heel prima dat het niet lukt. Lukte mij met Eva ook niet. Ineens kon ze alleen zijn maar daarvoor totaal niet. Sloopte niks en was prima zindelijk maar loeide als een wolf en bleef heen en weer lopen op de camera. Effe liggen en weer naar de deur en luisteren. En dan weer loeiend de woonkamer in. Daar neerploffen en luisteren naar elk geluid. Dan weer naar de deur rennen en alle begon overnieuw. Dat Dapper en Cleo nog wel alleen konden zijn vind ik een wonder. Eva was zo onrustig dan. En na twee of drie jaar kon ze ineens prima alleen zijn

- -Gaby-
- Zeer actief