Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Brokken witte hond

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Soooof
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse herder
Aantal honden: 1

Brokken witte hond

Ongelezen bericht door Soooof »

Hoi allemaal,

Om te voorkomen dat ik een ander topic kaap even mijn eigen variant, misschien kunnen jullie meedenken. Mijn witte hond eet kvv en daar zijn we (zowel baasjes als hond) tevreden mee. Bij het trainen, wandelen en tussendoor krijgt ie koekjes, tot nu toe gewoon wat ik ergens tegenkwam. Alleen met 'wat ik ergens tegenkom' ben ik minder tevreden, dus ik was van plan een zak brokken voor hem te kopen en die als koekjes in te zetten. Dat kvv laat zich zo lastig meenemen in je jaszak. :schrik: :wink:

Inmiddels zie ik echter door de fabrikanten het voer niet meer. Wat voeren jullie je witte honden voor een brok? Ik zoek:
- Iets zonder granen
- Iets zonder wortel(kleurstof)
- Iets zonder bieten(pulp)
- Bij voorkeur geperst

Iemand goede ervaringen om te delen? Wat voeren jullie je witte hond?
Mijn dank is alvast groot!
sjm
Zeer actief

Re: Brokken witte hond

Ongelezen bericht door sjm »

Het ontgaat mij even waarom een witte hond speciaal eten moet hebben voor een witte hond? :tongue:
Soooof
Zeer actief

Hahaha scherp, dat hoeft zeker niet. :engel: Alleen hij wordt geel of roze van bieten en wortel, dus dat wil ik er liever niet in hebben. Maar dat blijkt nog zo eenvoudig niet. :roll:
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn

Ongelezen bericht door fenneke »

Fenneke en Baloe
Afbeelding
Barkley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spinone Italiano

Ongelezen bericht door Barkley »

Soooof schreef:Hoi allemaal,

Om te voorkomen dat ik een ander topic kaap even mijn eigen variant, misschien kunnen jullie meedenken. Mijn witte hond eet kvv en daar zijn we (zowel baasjes als hond) tevreden mee. Bij het trainen, wandelen en tussendoor krijgt ie koekjes, tot nu toe gewoon wat ik ergens tegenkwam. Alleen met 'wat ik ergens tegenkom' ben ik minder tevreden, dus ik was van plan een zak brokken voor hem te kopen en die als koekjes in te zetten. Dat kvv laat zich zo lastig meenemen in je jaszak. :schrik: :wink:

Inmiddels zie ik echter door de fabrikanten het voer niet meer. Wat voeren jullie je witte honden voor een brok? Ik zoek:
- Iets zonder granen
- Iets zonder wortel(kleurstof)
- Iets zonder bieten(pulp)
- Bij voorkeur geperst

Iemand goede ervaringen om te delen? Wat voeren jullie je witte hond?
Mijn dank is alvast groot!
geen brokjes maar KVV. Fred krijgt gewoon KVV uit een bakje. Van die kleine Ikea bakjes met groen deksel. En daar krijgt 'ie een beetje van. Meestal wip ik het eruit met het puntje van het dekseltje.
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn

Ongelezen bericht door fenneke »

Hoofdmaaltijden zijn trouwens KVV maar dat was je vraag niet :mrgreen:
Fenneke en Baloe
Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

Sneeuw, krijgt meestal de RC brokjes, gewoon omdat ze die waanzinnig lekker vind, en gezien de kleine hoeveelheid beloningen eigenlijk is in verhouding, denk ik niet dat je je echt zorgen hoeft e maken over verkleuren..
sjm
Zeer actief

Ongelezen bericht door sjm »

Soooof schreef:Hahaha scherp, dat hoeft zeker niet. :engel: Alleen hij wordt geel of roze van bieten en wortel, dus dat wil ik er liever niet in hebben. Maar dat blijkt nog zo eenvoudig niet. :roll:
Ah, zo. *Krijgt een hele sterke behoefte om een wit pommetje te kopen en deze bieten te voeren zodat het een roze Pommetje wordt :engel: :engel: :engel: *
Manuma
Zeer actief

Ongelezen bericht door Manuma »

Soooof schreef:Hahaha scherp, dat hoeft zeker niet. :engel: Alleen hij wordt geel of roze van bieten en wortel, dus dat wil ik er liever niet in hebben. Maar dat blijkt nog zo eenvoudig niet. :roll:
Ah wat leuk, een roze herdertje :I:
veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Ongelezen bericht door veertje »

Je zou eens bij Platinum kunnen kijken of het geschikt is. Ik vind het fijne voertjes. Zacht, dus ook makkelijk door de helft te breken.
Soooof
Zeer actief

Ik dacht zelf aan een flinke zak wortelen tijdens het WK. :engel: :engel:

Dank voor alle tips, fijn! Ik ga de verschillende soorten maar eens uitpluizen! :-)
Soooof
Zeer actief

fenneke schreef:Hoofdmaaltijden zijn trouwens KVV maar dat was je vraag niet :mrgreen:
Ja, dat is dus ook mijn idee inderdaad. Door die KVV merk ik dus ook echt wat die koekjes doen die hij nu krijgt, je ziet zn poep mee veranderen als we eens een andere soort koekjes hebben. Niet dat het hem zelf wat boeit, hij vindt alles lekker. :mrgreen:

Buster ziet er vrolijk uit. :D
Soooof
Zeer actief

Barkley schreef:geen brokjes maar KVV. Fred krijgt gewoon KVV uit een bakje. Van die kleine Ikea bakjes met groen deksel. En daar krijgt 'ie een beetje van. Meestal wip ik het eruit met het puntje van het dekseltje.
Ik waag te betwijfelen of ik daar handig genoeg voor ben... Heb het wel eens meegesleept in een zakje, maar dat was eens en nooit weer. Bakje is wel makkelijker natuurlijk, dat ik dat toen niet bedacht heb. :oohja:
Barkley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spinone Italiano

Ongelezen bericht door Barkley »

ik ben motorisch heel onhandig :P iemand op de training heeft kvv in een tube.
veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Ongelezen bericht door veertje »

Soooof schreef:
Barkley schreef:geen brokjes maar KVV. Fred krijgt gewoon KVV uit een bakje. Van die kleine Ikea bakjes met groen deksel. En daar krijgt 'ie een beetje van. Meestal wip ik het eruit met het puntje van het dekseltje.
Ik waag te betwijfelen of ik daar handig genoeg voor ben... Heb het wel eens meegesleept in een zakje, maar dat was eens en nooit weer. Bakje is wel makkelijker natuurlijk, dat ik dat toen niet bedacht heb. :oohja:
Je hebt van die navulbare tubes voor vlees, maar een smeerboel zal het toch wel worden :tongue:
janeway
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door janeway »

Mijn vrij witte hond krijgt gewoon fijn gesneden hondenworst. Rodi oid. Soms een frikandel, of plakjes kipfilet. Of gewoon brokken (acana)
[/list]Koda heeft ook een facebookpagina

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”