Dankjewel! Ik ben nu heel hard aan het hopen dat die andere afspraak vervroegd kan worden. Dan kan ik om 14.15u er zijn. Totaal niet ideaal, maar kan Faye haar rondje doen en wil ik gerust nog die uren schrijven. Ik weet het vandaag als het goed is nog. En dan laat ik het je uiteraard even weten!_Jules_ schreef:Sowieso pas na de pauze, ze is als allerlaatste;) Mis ik wel een schrijverhakunamatata schreef:Stomme ik, nu heb ik een dubbelboeking die dag.![]()
Ook in Arnhem, dat wel. Is er misschien al enig idee hoe laat Faye ongeveer haar rondje in de ring mag maken? Dan kan ik kijken of het toch gaat lukken. Eerst wist ik niet zeker of ik kon komen vanwege gezondheid van Faye (ze wordt echt oud) en nu dat wel lijkt te lukken heb ik ook wat anders gepland die dag![]()
Als iemand wil afmelden aub wel mailen naar hondenshows@gmail.com!! Niet via het forum
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hondenshow voor ALLE honden! 23 april 2017 Arnhem
Moderator: moderatorteam
- hakunamatata
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatratjes
- Aantal honden: 2
Re: Hondenshow voor ALLE honden! 23 april 2017 Arnhem
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~

- welshwitch
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Jack Hussell
Ik wil de tondeuse er wel even over halen hoorLongFields schreef:Ik wil best een uurtje schrijven hoor.
Lees hier dat er veel honden speciaal voor de show naar de trimmer gaan. Mmmmm, zal ik dat met Mojo ook nog even doen?

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Waar overheen, die hond heeft al amper haar!welshwitch schreef:Ik wil de tondeuse er wel even over halen hoorLongFields schreef:Ik wil best een uurtje schrijven hoor.
Lees hier dat er veel honden speciaal voor de show naar de trimmer gaan. Mmmmm, zal ik dat met Mojo ook nog even doen?![]()

- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Ik doe niks qua trimmen. Die hond krijgt eindelijk wat haar. Vooral vanaf blijven hahaha!
maar als ik sommige dingen zo lees... Wie komt er in mantelpakje?
maar als ik sommige dingen zo lees... Wie komt er in mantelpakje?

-
- Zeer actief
Manu zit middenin de rui. Hij moest sowieso naar de trimmer dus dit komt alleen maar mooi uit
Zijn vacht is nu nauwelijks "los", die dekharen zijn omhuld met wol. En voornamelijk wit hè, dus die slootzwemmer moest sowieso in bad. Hoef ik het mooi niet te doen

Zijn vacht is nu nauwelijks "los", die dekharen zijn omhuld met wol. En voornamelijk wit hè, dus die slootzwemmer moest sowieso in bad. Hoef ik het mooi niet te doen

- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Ik natuurlijk! Moet het gebrek aan haar op mij hond een beetje verbloemen natuurlijk.Machie schreef: Wie komt er in mantelpakje?

En op naaldhakken, dat rent zo lekker in het zand van een binnenmanege.

Laatst gewijzigd door LongFields op 19 apr 2017 13:47, 1 keer totaal gewijzigd.
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik weet niet of ik handig in te delen ben als schrijver met twee deelnemende honden, maar als je me kan gebruiken hoor ik het wel_Jules_ schreef:Top..zal nog even afwachten of er nog meer willen en dan maak ik een indeling. Dan zal ik jullie nog een berichtje sturen voor de tijden!

- Maeve
- Zeer actief
- Contacteer:
Bizzy is Con Fuoco Tolling in the DeepJudith schreef:Dana en ik hebben er zin in! Ook Dana kan niet staan maar dat boeit me niet.
Zaterdag gaat ze naar de trimster die haar weer mooi maakt.
Vind het wel leuk om al die stamboom namen te lezen, geen idee wie wie is.
(Dana = Roosje van 't Boeffieskamp)
Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
En Segno is Xpressive Segno vom Lech-Toller Nest
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Van jou had ik niet anders verwacht natuurlijkLongFields schreef:Ik natuurlijk! Moet het gebrekmaan haar op mij hond een beetje verbloemen natuurlijk.Machie schreef: Wie komt er in mantelpakje?![]()
En op naaldhakken, dat rent zo lekker in het zand van een binnenmanege.

- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
O ja, jij kent me natuurlijk, dus jij weet dat!Machie schreef:Van jou had ik niet anders verwacht natuurlijkLongFields schreef:Ik natuurlijk! Moet het gebrekmaan haar op mij hond een beetje verbloemen natuurlijk.Machie schreef: Wie komt er in mantelpakje?![]()
En op naaldhakken, dat rent zo lekker in het zand van een binnenmanege.![]()

- Machie
- Zeer actief

Ik loop ws op mijn salamons. Lekker makkelijk

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Die zijn denk ik beide ´s ochtends dus voor de middag graagMaeve schreef:Ik weet niet of ik handig in te delen ben als schrijver met twee deelnemende honden, maar als je me kan gebruiken hoor ik het wel_Jules_ schreef:Top..zal nog even afwachten of er nog meer willen en dan maak ik een indeling. Dan zal ik jullie nog een berichtje sturen voor de tijden!mag iemand zich in die tijd even bekommeren om Bizzy en terrorpup

- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Hier gaan ze zaterdag wel allemaal in bad, gewoon omdat dat heurt voor een showhond
En ik hou van gewassen hondjes

- Ri@nne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Baasje van Kai, mijn kleine boefje.
- Aantal honden: 1
Kai is zaterdag naar de trimster geweest... Was wel echt weer nodig, maar we hadden wel rekening gehouden met de datum..
Ik kruip waarschijnlijk ergens in een hoek met hem, maar voel jullie vrij om hallo te komen zeggen!
Ik kruip waarschijnlijk ergens in een hoek met hem, maar voel jullie vrij om hallo te komen zeggen!

-
- Zeer actief
Sjonnie ookveertje schreef:
Joris heeft de kortste stamboomnaam geloof ik, Ulysses
Ik heb er zin in

-
- Zeer actief
Dat moet gewoon, Khaleesi gaat mss met wieltjes door de ringMaya en Pluto schreef: Worden er ook prijzen uitgereikt voor de meest originele manier van voortbewegen in de ring ?

-
- Zeer actief
Katniss is CDP Special Gift from MegabullsMaeve schreef:Bizzy is Con Fuoco Tolling in the DeepJudith schreef:Dana en ik hebben er zin in! Ook Dana kan niet staan maar dat boeit me niet.
Zaterdag gaat ze naar de trimster die haar weer mooi maakt.
Vind het wel leuk om al die stamboom namen te lezen, geen idee wie wie is.
(Dana = Roosje van 't Boeffieskamp)
Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
En Segno is Xpressive Segno vom Lech-Toller Nest
Khaleesi is Megabulls Mother of Dragons
Sjonnie is Sjonnie

- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Dat laatste dan vooral denk ik. Ik heb met Sjefke, Nozem en Tapas toch behoorlijk wat geshowd, maar die zijn welgeteld geen enkele keer gewassen van tevoren. Heb ik dan toch iets verkeerd gedaan?veertje schreef:Hier gaan ze zaterdag wel allemaal in bad, gewoon omdat dat heurt voor een showhond![]()
-
- Zeer actief
Manu is nóg korter 

- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Net zo kort als Mojo, alhoewel zijn zondagse naam Lolo Kebolo is...Manuma schreef:Manu is nóg korter

-
- Zeer actief
Ik noem hem AapLongFields schreef:Net zo kort als Mojo, alhoewel zijn zondagse naam Lolo Kebolo is...Manuma schreef:Manu is nóg korter

Manu is vergeeld dus die mag wel eens in bad

- Machie
- Zeer actief
Ik was ook niet. Nooit. Mijn honden gaan alleen onder de douche als ze heel ranzig zijn maar anders? Nee. Csiva is bijvoorbeeld in haar hele leven wel 1x onder de douche geweest. Toen ze uit de auto kwam vanuit HongarijeLongFields schreef:Dat laatste dan vooral denk ik. Ik heb met Sjefke, Nozem en Tapas toch behoorlijk wat geshowd, maar die zijn welgeteld geen enkele keer gewassen van tevoren. Heb ik dan toch iets verkeerd gedaan?veertje schreef:Hier gaan ze zaterdag wel allemaal in bad, gewoon omdat dat heurt voor een showhond![]()

- Maeve
- Zeer actief
- Contacteer:
_Jules_ schreef:Die zijn denk ik beide ´s ochtends dus voor de middag graagMaeve schreef:Ik weet niet of ik handig in te delen ben als schrijver met twee deelnemende honden, maar als je me kan gebruiken hoor ik het wel_Jules_ schreef:Top..zal nog even afwachten of er nog meer willen en dan maak ik een indeling. Dan zal ik jullie nog een berichtje sturen voor de tijden!mag iemand zich in die tijd even bekommeren om Bizzy en terrorpup

- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Jij kreeg waarschijnlijk bouviers als je ze gewassen op show zou uitbrengenLongFields schreef:Dat laatste dan vooral denk ik. Ik heb met Sjefke, Nozem en Tapas toch behoorlijk wat geshowd, maar die zijn welgeteld geen enkele keer gewassen van tevoren. Heb ik dan toch iets verkeerd gedaan?veertje schreef:Hier gaan ze zaterdag wel allemaal in bad, gewoon omdat dat heurt voor een showhond![]()

Nee, ze gaan vooral in bad vanwege de rui

- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Mojo's doordeweekse naam is Mo.Manuma schreef:Ik noem hem AapLongFields schreef:Net zo kort als Mojo, alhoewel zijn zondagse naam Lolo Kebolo is...Manuma schreef:Manu is nóg korter![]()
Manu is vergeeld dus die mag wel eens in badEens kijken of ik hem vanaf morgen uit de sloot kan houden tot zondag.

-
- Zeer actief
Lewis was ik wel voor elke show;) Zodat die extra wit is. Je ziet alles nogal op die vacht he... Bij Ivy deed ik het nooit.
Maar hij heeft al genoeg gedaan de afgelopen weken, dus meneer mag toekijken zondag.
Maar hij heeft al genoeg gedaan de afgelopen weken, dus meneer mag toekijken zondag.

- hakunamatata
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatratjes
Ik ben er toch wel bij! Gelukkig!
Vanaf 14.15u en ik wil dan gerust gelijk schrijven. Iemand anders mag zelfs rondje met Faye doen dat ik blijf schrijven als nodig ofzo. Ik vind alles prima. Het rondje door de ring hecht ik toch geen waarde aan. Faye maakt toch geen kans
Oja, Faye mag ook nog in bad. wordt de eerste keer dat ik dat doe. Dat wordt nog wat

Vanaf 14.15u en ik wil dan gerust gelijk schrijven. Iemand anders mag zelfs rondje met Faye doen dat ik blijf schrijven als nodig ofzo. Ik vind alles prima. Het rondje door de ring hecht ik toch geen waarde aan. Faye maakt toch geen kans

Oja, Faye mag ook nog in bad. wordt de eerste keer dat ik dat doe. Dat wordt nog wat

~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~

-
- Zeer actief
Oké jij wintLongFields schreef:
Mojo's doordeweekse naam is Mo.

-
- Zeer actief
Lewis noem ik loulou;p Zn officiele naam is nu incl nieuwe titel NJK Misty Meadow´s Best I Can...
Hij was bij iemand anders een weekendje om mee te gaan naar een show en daar luisterde die niet naar Lewis. Toen zei ze ook loulou en ja hoor hahah oeps. Zeg het iets te vaak;p
Lewis is voor als die stout is;)
Hij was bij iemand anders een weekendje om mee te gaan naar een show en daar luisterde die niet naar Lewis. Toen zei ze ook loulou en ja hoor hahah oeps. Zeg het iets te vaak;p
Lewis is voor als die stout is;)

- Gimmick
- Zeer actief
Alle drie de honden heten Puppie... 

Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.